Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Met het interview met LVT in het achterhoofd vermoed ik ook meer dat het een flankspeler zal zijn.
Zou Dario van den Buijs niks voor ons zijn? Was uitgeleend aan Fortuna Sittard maar komt terug naar Beerschot. Verwacht niet direct dat die daar basisspeler gaat worden. Dario is bovendien van Lier. Een extra centrale verdediger kan geen kwaad.
Een beetje vanop afstand de transfers gevolgd. Het kan ofwel goed uitpakken. Want er zullen meer spelers 1B waardig in de kern zitten. Maar het kan ook slecht uitpakken. Want de aanwinsten zijn ofwel karakters die in het verleden al bewezen hebben niet altijd goed te zijn voor de sfeer in de kleedkamer, ofwel spelers die recent een zware blessure achter de rug hebben. En bij sommigen is het ook de vraag of ze gezien hun leeftijd nog het niveau van hun beste dagen halen.
En ook afwachten hoe de concurrentie er zal uit zien natuurlijk. Beveren en Moeskroen gezakt. Wat gaan zij halen? Virton erbij. En die moeten van nul beginnen. Moeilijk te voorspellen of de huidige types van transfers daarom voldoende zullen zijn.
En ook afwachten hoe de concurrentie er zal uit zien natuurlijk. Beveren en Moeskroen gezakt. Wat gaan zij halen? Virton erbij. En die moeten van nul beginnen. Moeilijk te voorspellen of de huidige types van transfers daarom voldoende zullen zijn.
-
10 keer te duur, vergeet dat maar.
Duur een speler die niet speelt zakt ferm in waarde !
En hop, volgende nieuwkomer is Kenneth Schuermans.
Op zich een mooie versterking, maar wel weer een medisch twijfelgeval/risico.
Is het onterecht dat dit me stilaan toch wel zorgen baart ?
Op zich een mooie versterking, maar wel weer een medisch twijfelgeval/risico.
Is het onterecht dat dit me stilaan toch wel zorgen baart ?
Formerly known as Lisp-boy
-
Ik vind dit een goede transfer maar snap uw punt wel. Een extra medische stafmedewerker kan handig zijn

Hij brengt alleszins zijn gestalte mee (1m95!!) en veel ervaring. Dat zijn toch goede spelers voor een staartploeg uit 1B.KLSK190630 wrote: ↑Fri May 21, 2021 3:43 pmIk vind dit een goede transfer maar snap uw punt wel. Een extra medische stafmedewerker kan handig zijn![]()
![]()
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Meer dan degelijke transfer.... Nog een transfer of 3-4 te gaan zekers?
Is een terechte opmerking vind ik. Het is een dubbeltje op zijn kant (zeker in een beperkte kern). Valt het echter mee, dan heb je vermoedelijk relatief goedkoop een klasbak in huis gehaald. Het is een gok, maar als die goed uitdraait gaan we met een beperkt budget echt wel kunnen meedoen. Is ook een profiel dat perfect de jongere gasten gaat kunnen coachen (en met 29 ook niet absurd oud, trouwens).
Nu, ik denk we ook daarom wel spelers hebben die erg polyvalent zijn (Poelmans, Scott). Zal wel met oog daarop zijn.
Ik ben hier zeker blij mee! Volgende waar we ons nog aan kunnen verwachten is die flankspeler dan.