Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Dat dacht ik ook. Met De Schrijver alleen gaan we geen heel seizoen kunnen trekken. Ik hoop maar dat ze in Poelmans of Laes geen RB zien om te kern niet te breed te maken.Zovko wrote: ↑Sat May 15, 2021 9:50 amRaar dat ze niet spreken over een Rechtsback?mmarinus wrote: ↑Sat May 15, 2021 9:15 amVolgens Van Thillo komen er zeker nog een CV, flankspeler en diepe spits over. Waarbij voor de spits eerder richting het buitenland wordt gekeken. (GVA) Ik ben curieus! Wel heel content dat de basisploeg aan dit tempo klaar is tegen de eerste training en dat er geen halve ploeg pas 2 weken voor de start van de competitie pas in Lier aankomt.
Denk dat er nog wel eentje zal bijkomen hoor.mmarinus wrote: ↑Sat May 15, 2021 10:03 amDat dacht ik ook. Met De Schrijver alleen gaan we geen heel seizoen kunnen trekken. Ik hoop maar dat ze in Poelmans of Laes geen RB zien om te kern niet te breed te maken.Zovko wrote: ↑Sat May 15, 2021 9:50 amRaar dat ze niet spreken over een Rechtsback?mmarinus wrote: ↑Sat May 15, 2021 9:15 amVolgens Van Thillo komen er zeker nog een CV, flankspeler en diepe spits over. Waarbij voor de spits eerder richting het buitenland wordt gekeken. (GVA) Ik ben curieus! Wel heel content dat de basisploeg aan dit tempo klaar is tegen de eerste training en dat er geen halve ploeg pas 2 weken voor de start van de competitie pas in Lier aankomt.
Hij spreekt over zeker 3 versterkingen . Dus hij wil zeggen zeker een spits, centrale verdediger , en flank . Flank kan ook flankverdediger zijn hé ! Ook nadruk op ZEKER ! Dus kunnen er nog meer zijn .
Redelijk wel ingelichte bronnen , hebben me gemeld dat Etien Velikonja medische testen zou komen doen .
Is nog een gerucht , maar de vorige keren zat mijn bron er altijd los op .
Dus ben zeer benieuwd .
Is nog een gerucht , maar de vorige keren zat mijn bron er altijd los op .
Dus ben zeer benieuwd .
Waar zit die nu , we moeten iemand hebben die weinig blessures heeft . En met naesens is dat al risico en dan velikonja nog zo iemand. Kans groot dat we zonder spits vallen niet ?
-
Heeft ook maar 3 doelpunten op 29 wedstrijden in Sloveens eerst klas beter ne ander
2.... Ze zeggen zelf dat de spits er bonk op moet zijn ik denk dat velekonja twijfelgeval is. Kan meevallen maar ook dik tegenvallen ! Denk dat we dat niet kunnen permitteren.ozzy105 wrote: ↑Sat May 15, 2021 5:13 pmWordt ook al 33 jaar neen laat maar weg te groot risico!