Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Naessens, kan een goede zet zijn maar zal van zijn blessures afhangen denk ik.
We halen Jens Naessens binnen. Beetje gemengd gevoel bij: ik vond die bij ZW érg goed maar hij is (heel) zwaar geblesseerd geweest. Niet zonder risicio, maar als die terug 80% van zijn niveau haalt is dit een goeie zet.
-
Denk er hetzelfde over. Vraag me wel af of die dan beter is dan bv placca.
Het moet natuurlijk haalbaar zijn om betere spitsen aan te trekken... Lukaku gaan we niet binnenhalen...KLSK190630 wrote: ↑Wed May 12, 2021 1:39 pmDenk er hetzelfde over. Vraag me wel af of die dan beter is dan bv placca.
Mij lijkt dit geen slechte transfer.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
100% zeker.KLSK190630 wrote: ↑Wed May 12, 2021 1:39 pmDenk er hetzelfde over. Vraag me wel af of die dan beter is dan bv placca.
Ik vind dit uitstekende zet.
Gelet op het budget zullen we op zo'n mannen moeten rekenen : mannen die op zijspoor stonden.
Want uiteraard gaan we nergens titularissen uit 1a kunnen halen.
Nu nog goeie cv (en uiteraard nog back ups voor aanvallers)
Denk dat we wel eens de verrassing kunnen worden dit jaar! Allemaal goeie voetballers die zich opnieuw moeten bewijzen. Veel lengte en ervaring en smeerlapkes in centrale as. En met een voorlijn Yagan-Naessens-Limbombe ben ik zeer tevreden ook. Nu schuermans als CV. Hendericxk als RB een extra spits en extra flank en dan aanvullen met talentvolle jongeren.
Ik houd mijn hart vast heel blessuregevoelig ! Kwaliteit genoeg voor 1 b.
Spits of twee toch nog zeker nodig!
Ja nog twee spitsen en 1 van die twee mag van mij een jonge spits zijn