A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: A-kern

Post by Carlke » Sat Jun 15, 2024 8:47 am

ozzy105 wrote:
Fri Jun 14, 2024 11:19 pm
Carlke wrote:
Fri Jun 14, 2024 10:20 pm
Fiero67 wrote:
Fri Jun 14, 2024 8:11 pm
Zal toch verdorie moeilijk zijn zo niet onmogelijk een vervanger te vinden die gemiddeld 9 doelpunten per seizoen maakt!!!
Als we 9 penalties krijgen en hij ze ook mag trappen, dan zal dit nog wel lukken.
Het was gewoon het seizoen te veel voor TVA.
Ik wens hem een mooie transfer toe.
2... genoten van 2 jaar van hem dit jaar veel op gevloekt !
Toch weer de topschutter van de club het afgelopen seizoen. Welke speler heeft wel een goed niveau gehaald over een gans seizoen?
[/quote]

Dat zegd dan genoeg over ons seizoen ... je gaat nu toch niet zeggen dat hij dit seizoen meerwaarde was he... de vorige 2 jaren was die onmisbaar. Topscorer ja tuurlijk onze spitsen scoorde amper en hij nam de penalties . Maar ja nu ga je zeggen doelpunt is doelpunt zeker ....

Axassin

Post by Axassin » Sat Jun 15, 2024 9:55 am

Lisp-boy wrote:
Fri Jun 14, 2024 10:34 pm
Axassin wrote:
Fri Jun 14, 2024 5:50 pm
Lisp-boy wrote:
Fri Jun 14, 2024 4:15 pm

Systeem ? Welk systeem ? De trainer die dat systeem wou spelen is weg.
Klopt niet echt. Spelers worden vanaf nu gehaald voor een 343 of 352, ongeacht de trainer. Ze zullen ook enkel een trainer halen die dat systeem genegen is (podcast kidermans). goed dat je vaak kritisch bent maar heus niet alles hoeft altijd negatief te zijn.
Ik geef de feiten en die zijn dat de trainer die dat systeem wou spelen naar Zulte Waregem is.
Dus ja, dat is best wel negatief naar mijn gevoel zo kort tegen de opstart van het nieuwe seizoen.
Maar laat ons dan idd hopen dat ze een trainer kunnen halen die dat systeem genegen is, maar hoe zeker kan je daar vooraf van zijn in onze situatie?
Ik zal al blij zijn als ze tijdig een deftige trainer KUNNEN halen, zonder vooraf al eisen te gaan stellen over het systeem dat hij dan blijkbaar zal moeten spelen. Inderdaad geen slechte zaak dat je dat als club vooraf wil bepalen, maar het moet ook nog kunnen.
In zo een sterke positie zitten we als club (voorlopig nog) niet.
Maar dat bedoel ik net 8-) de club had die opstelling en speelwijze al bepaald vòòr SVDB. Die speelt normaal met 4 achteraan maar heeft zich daaraan aangepast.

Ik denk vooral dat we blij moeten zijn dat hij ons is komen helpen als 'crisismanager' maar zijn acties van de laatste dagen hebben aangetoond dat hij geen trainer voor ons is/was. Liever nu dan in augustus bijvoorbeeld .
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Tokky89

Post by Tokky89 » Sat Jun 15, 2024 10:40 am

We hebben toch nog zeker 3 ervaren spelers nodig waarvan je weet dat ze het niveau echt aankunnen want anders is het bang afwachten.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jun 15, 2024 4:43 pm

Tokky89 wrote:
Sat Jun 15, 2024 10:40 am
We hebben toch nog zeker 3 ervaren spelers nodig waarvan je weet dat ze het niveau echt aankunnen want anders is het bang afwachten.
Wil je top zes halen zeg maar 5 inkomende transfers. Op de linksback heb je momenteel niemand, een ervaren CV is nog een must naast VB tenzij men de gok waagt dat LM eindelijk blessurevrij blijft en of VDH een grote stap voorwaarts zet. Op het middenveld heb je na het vertrek van VA op zijn minst 2 middenvelders en bij een vertrek Oulare minstens nog 1 spits!

Netzer

Post by Netzer » Sat Jun 15, 2024 11:16 pm

Axassin wrote:
Maar dat bedoel ik net 8-) de club had die opstelling en speelwijze al bepaald vòòr SVDB. Die speelt normaal met 4 achteraan maar heeft zich daaraan aangepast.
Ok, dat wist ik dus niet.
Dat wil dus zeggen dat de club persé met 3 achterin wil spelen, dan mag ik hopen dat we daar 3 sterke verdedigers gaan zien.
Noem me ouderwets, maar ik ben toch nog steeds voorstander om met 4 achterin te spelen. Een 4 5 1 ofzo.
Formerly known as Lisp-boy

Carlke

Post by Carlke » Sat Jun 15, 2024 11:26 pm

Lisp-boy wrote:
Sat Jun 15, 2024 11:16 pm
Axassin wrote:
Ok, dat wist ik dus niet.
Dat wil dus zeggen dat de club persé met 3 achterin wil spelen, dan mag ik hopen dat we daar 3 sterke verdedigers gaan zien.
Noem me ouderwets, maar ik ben toch nog steeds voorstander om met 4 achterin te spelen. Een 4 5 1 ofzo.
2... idd dan moet je sterk staan achteraan en ook goede middenvelders hebben die de bal niet te veel verliezen.

Axassin

Post by Axassin » Sun Jun 16, 2024 11:05 am

De linksvoetige CV zou wel eens perdichizzi kunnen zijn, heb ik horen vallen...

Die 3 centrale mannen zijn dan perdichizzi, boone en Marijnissen of vanderhallen. 2 ervaren mannen die sam of Luc kunnen aansturen met op rechts ook nog eens Tirpan. Zet daar nog een goeie linksback bij en dat lijkt mij toch geen verkeerde verdediging.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Ziggy

Post by Ziggy » Sun Jun 16, 2024 1:00 pm

Axassin wrote:
Sun Jun 16, 2024 11:05 am

Die 3 centrale mannen zijn dan perdichizzi, boone en Marijnissen of vanderhallen. 2 ervaren mannen die sam of Luc kunnen aansturen met op rechts ook nog eens Tirpan. Zet daar nog een goeie linksback bij en dat lijkt mij toch geen verkeerde verdediging.
Inderdaad veel ervaring ook zeker die perdichizzi

Barry

Post by Barry » Sun Jun 16, 2024 1:34 pm

Axassin wrote:

En Pieter de Schrijver hebben we ook nog voor de rechtsachter

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Jun 16, 2024 1:49 pm

Axassin wrote:

Dan zit je achteraan zeer goed! Dan ga je een van de beste verdediging van 1B hebben zo simpel is het. Laat ons hopen dat die zou tekenen!

Post Reply