A-kern
Re: A-kern
Toch weer de topschutter van de club het afgelopen seizoen. Welke speler heeft wel een goed niveau gehaald over een gans seizoen?ozzy105 wrote: ↑Fri Jun 14, 2024 11:19 pm2... genoten van 2 jaar van hem dit jaar veel op gevloekt !
[/quote]
Dat zegd dan genoeg over ons seizoen ... je gaat nu toch niet zeggen dat hij dit seizoen meerwaarde was he... de vorige 2 jaren was die onmisbaar. Topscorer ja tuurlijk onze spitsen scoorde amper en hij nam de penalties . Maar ja nu ga je zeggen doelpunt is doelpunt zeker ....
Maar dat bedoel ik netLisp-boy wrote: ↑Fri Jun 14, 2024 10:34 pmIk geef de feiten en die zijn dat de trainer die dat systeem wou spelen naar Zulte Waregem is.Axassin wrote: ↑Fri Jun 14, 2024 5:50 pmKlopt niet echt. Spelers worden vanaf nu gehaald voor een 343 of 352, ongeacht de trainer. Ze zullen ook enkel een trainer halen die dat systeem genegen is (podcast kidermans). goed dat je vaak kritisch bent maar heus niet alles hoeft altijd negatief te zijn.
Dus ja, dat is best wel negatief naar mijn gevoel zo kort tegen de opstart van het nieuwe seizoen.
Maar laat ons dan idd hopen dat ze een trainer kunnen halen die dat systeem genegen is, maar hoe zeker kan je daar vooraf van zijn in onze situatie?
Ik zal al blij zijn als ze tijdig een deftige trainer KUNNEN halen, zonder vooraf al eisen te gaan stellen over het systeem dat hij dan blijkbaar zal moeten spelen. Inderdaad geen slechte zaak dat je dat als club vooraf wil bepalen, maar het moet ook nog kunnen.
In zo een sterke positie zitten we als club (voorlopig nog) niet.

Ik denk vooral dat we blij moeten zijn dat hij ons is komen helpen als 'crisismanager' maar zijn acties van de laatste dagen hebben aangetoond dat hij geen trainer voor ons is/was. Liever nu dan in augustus bijvoorbeeld .
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
We hebben toch nog zeker 3 ervaren spelers nodig waarvan je weet dat ze het niveau echt aankunnen want anders is het bang afwachten.
Wil je top zes halen zeg maar 5 inkomende transfers. Op de linksback heb je momenteel niemand, een ervaren CV is nog een must naast VB tenzij men de gok waagt dat LM eindelijk blessurevrij blijft en of VDH een grote stap voorwaarts zet. Op het middenveld heb je na het vertrek van VA op zijn minst 2 middenvelders en bij een vertrek Oulare minstens nog 1 spits!
Ok, dat wist ik dus niet.
Dat wil dus zeggen dat de club persé met 3 achterin wil spelen, dan mag ik hopen dat we daar 3 sterke verdedigers gaan zien.
Noem me ouderwets, maar ik ben toch nog steeds voorstander om met 4 achterin te spelen. Een 4 5 1 ofzo.
Formerly known as Lisp-boy
2... idd dan moet je sterk staan achteraan en ook goede middenvelders hebben die de bal niet te veel verliezen.
De linksvoetige CV zou wel eens perdichizzi kunnen zijn, heb ik horen vallen...
Die 3 centrale mannen zijn dan perdichizzi, boone en Marijnissen of vanderhallen. 2 ervaren mannen die sam of Luc kunnen aansturen met op rechts ook nog eens Tirpan. Zet daar nog een goeie linksback bij en dat lijkt mij toch geen verkeerde verdediging.
Die 3 centrale mannen zijn dan perdichizzi, boone en Marijnissen of vanderhallen. 2 ervaren mannen die sam of Luc kunnen aansturen met op rechts ook nog eens Tirpan. Zet daar nog een goeie linksback bij en dat lijkt mij toch geen verkeerde verdediging.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Inderdaad veel ervaring ook zeker die perdichizziAxassin wrote: ↑Sun Jun 16, 2024 11:05 amDe linksvoetige CV zou wel eens perdichizzi kunnen zijn, heb ik horen vallen...
En Pieter de Schrijver hebben we ook nog voor de rechtsachterAxassin wrote: ↑Sun Jun 16, 2024 11:05 amDe linksvoetige CV zou wel eens perdichizzi kunnen zijn, heb ik horen vallen...
Dan zit je achteraan zeer goed! Dan ga je een van de beste verdediging van 1B hebben zo simpel is het. Laat ons hopen dat die zou tekenen!Axassin wrote: ↑Sun Jun 16, 2024 11:05 amDe linksvoetige CV zou wel eens perdichizzi kunnen zijn, heb ik horen vallen...