Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Nog steeds veel werk he, een rechtsachter 2 cv's een degelijke 8,10 en nog 2 flanken +2 spitsen. Maar ze zijn tot nu toe idd goed bezig.
Zo een Rocha dat zou een topper zijn nog steeds niet verder verhuurd aan RWDM... Hop naar de volgende inkomende transfer!KLSK190630 wrote: ↑Fri May 07, 2021 7:07 pmNog steeds veel werk he, een rechtsachter 2 cv's een degelijke 8,10 en nog 2 flanken +2 spitsen. Maar ze zijn tot nu toe idd goed bezig.
Dit lijkt me wel een goeie zat. Dan heb je met Yagan en Limbombe toch wel wat explosiviteit in huis. Nu nog benieuwd naar wie ze in de spits gaat moeten binnentrappen.
Hoor ik daar een abo, Ozzy?

Taravel is ook einde contract bij Cercle. Heb ik altijd al een uitstekende verdediger gevonden,zeker voor 1B
Doen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ze maken er werk van. Het gaat nog steeds een heel pittig seizoen worden, maar we gaan wel een stuk beter aan de dag komen heb ik het idee. Binnen een maand ofzo zullen we toch wel quasi een volledige kern hebben aan dit tempo.
Nu even iets anders Stallone limbombe en Ivan yagan zijn dat geen 2 rechtse vleugelaanvallers ?
Yagan zijn goede seizoen bij ons was vanop links. Ik vermoed dus dat yagan eerder van links zal komen, limbombe vanaf rechts
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Da is zo! Yagan is het gevaarlijkst als hij naar binnen kan snijden en dan kan trappen of een actie maken. Mist iets snelheid om zijn mannentje buitenom te pakken .