A-kern
Re: A-kern
De uitspraak van Kindermans in de podcast komt ook een beetje als een boomerang terug: "Een trainer is maar een passant". Ik snap dat hij dit in een groter plaatje bedoelt en hij een visie op 5-10 jaar probeert uit te tekenen en een trainer die 2 jaar blijft vaak unicum is in hedendaagse voetbal.Lisp-boy wrote: ↑Mon Jun 10, 2024 1:30 pmIets of wat communicatie vanuit de club zou nu ondertussen ook niet misstaan vind ik.
Langs de andere kant, hoe smerig en onprofessioneel dit ook is van SVDB, is dit toch wel weer gewoon het gevolg van gebrek aan (financiële) middelen en sportieve ambitie van de club. Want anders had SVDB toch gewoon gebleven denk ik dan. Eigenlijk word je daar als supporter toch een beetje moedeloos van.
Vraag me af hoe gemotiveerd Oulare nog zou zijn met een andere coach. Iemand nog namen horen waaien?
Zonet op de kalenderbekendmaking werd bevestigd dat SVDB naar ZW trekt.
Momenteel is hij nog op vakantie, daarom dat het waarschijnlijk zo lang duurt voor officiële communicatie van ZW.
Momenteel is hij nog op vakantie, daarom dat het waarschijnlijk zo lang duurt voor officiële communicatie van ZW.
Hopelijk snel een nieuwe trainer want het zal vroeg dag zijn.
Wat een JUDAS!
Ik kan nog aannemen dat je naar je portemonnee kijkt maar de manier waarop is beneden alle peil.
Ik heb veel zin om eieren mee t ebrengen naar de thuismatch tegen Zulte

Bij deze officieel en hij pakt de physio ook nog mee.
https://m.gva.be/cnt/dmf20240611_973482 ... m=gvasport
https://m.gva.be/cnt/dmf20240611_973482 ... m=gvasport
Volgens een franse website zou Victor Daguin (US avranches) naar ons trekken. Verdedigende middenvelder.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Hopelijk dit seizoen wat minder moeten gaan kijken met een ei in ons broek

Wij komen áltijd terug!
Den Bob zal het al niet worden, hij wordt general manager bij SK Beveren.
Formerly known as Lisp-boy