A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: A-kern

Post by Carlke » Wed Jun 26, 2019 8:28 pm

kassim doumbia nieuwe verdediger, kan ook op flank en verdedigende middenvelder spelen.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Jun 27, 2019 6:50 am

Carlke wrote:
Wed Jun 26, 2019 8:28 pm
kassim doumbia nieuwe verdediger, kan ook op flank en verdedigende middenvelder spelen.
Zou wel eens een goede zet kunnen zijn, zo kan Wils wat hoger gezet worden.
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Thu Jun 27, 2019 7:42 am

Carlke wrote:
En van wat ik opvang goeie mentaliteit. Lijkt een goeie zet. Ook al aardig wat ervaring.

Ik denk dat dit de laatste inkomende transfer voor onze verdediging is.

Axassin

Post by Axassin » Thu Jun 27, 2019 8:52 am

Justhomuch wrote:
Thu Jun 27, 2019 6:50 am
Carlke wrote:
Zou wel eens een goede zet kunnen zijn, zo kan Wils wat hoger gezet worden.
Niet op rekenen. Ik vrees echt dat Rocky met 3 centrale verdedigers gaat spelen en Wils daarin ziet als uitvoetballende verdediger. Nu, van die Doumbia hoor ik veel positieven dingen. Nu nog een linksback en nummer 10 en ik ben tevreden. Al zal het alleen de middenvelder worden vrees ik.

Ohja, laat de opmerkingen op het LL forum nu maar komen. :roll: Het is geen jongen uit de streek. Ze vergeten dat ze zelf Dyron Daal hadden lopen en dat Jarju heel lang heeft meegetraind met oog op een contract. Akkoord LVT heeft verkondigd dat ze voornamelijk voor jongens uit de streek gaan 'aangevuld met enkele ervaren rotten'. Ik vind dat deze echt wel als ervaren rot kan doorgaan; speelde toch een 200-tal matchen op degelijk niveau (1A, 1B, voorrondes Europaleague & Champions league) en kent de Belgische competitie. Bovendien bleef zijn familie gedurende zijn jaren in Ijsland & Slovenie altijd in België wonen. Hijzelf heeft ook de Belgische nationaliteit en blijkt een heel sympathieke en geïntegreerde gast. Ochja, ze zullen altijd wel stokken vinden om mee te slaan. Mij zien ze daar alvast een stuk minder volgend seizoen. De matchen die ik ga kijken, zijn voor de vrienden die op het plein staan.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Berrem

Post by Berrem » Thu Jun 27, 2019 9:28 am

Nog een interview uit januari over onze nieuwe aanwinst: https://www.voetbalkrant.com/nieuws/201 ... -in-belgie?

Hij verdient op zijn minst het voordeel van de twijfel. Hij heeft alleszins de nodige ervaring.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Saki

Post by Saki » Thu Jun 27, 2019 10:25 am

Axassin wrote:
Thu Jun 27, 2019 8:52 am
Mij zien ze daar alvast een stuk minder volgend seizoen. De matchen die ik ga kijken, zijn voor de vrienden die op het plein staan.
Spijtig om lezen axassin, los van de mening die je hierboven formuleert en waar ik niet op ga antwoorden vind ik het een spijtige zaak dat je hierdoor minder zou komen.

Axassin

Post by Axassin » Thu Jun 27, 2019 10:34 am

Ik update de lijst nog eens. De vertrekkers heb ik eruit gehaald. In het rood waarvan ik vermoed dat ze nog mogen vertrekken, groen de nieuwkomers.

Keepers

Bo Geens -> contract tot 2020 maar ik vermoed dat hij mag vertrekken
Thibaut Rausin -> contract tot 2020
Thomas Rosala -> contract tot?

Huidig totaal voor seizoen 2019-2020: 3

Verdedigers

Hannes Smolders -> Contract tot 2021
Thomas Wils -> contract tot 2020
Jef Van der Veken -> contract tot 2020 +1j optie
Mathiece Nelissen -> contract tot 2020
Kino Delorge -> contract tot 2020 + 1j optie
Francesco D'Onofrio -> Ik vermoed dat hij nog mag vertrekken na aantrekken Vinck & de verlenging van Delorge
Jonas Vinck -> contract tot?
Idriss Doumbia -> contract tot 2020 + 1j optie

Huidig totaal voor seizoen 2019-2020: 8

Middenvelders

Yoni Buyens -> contract tot 2020
Jordi Maus -> contract tot 2020 + 1j optie
Toon Janssen -> contract tot 2020 +1j optie
Jasper Sols -> contract tot 2020 + 1j optie
Jonathan Kindermans -> contract tot?

Huidig totaal voor seizoen 2019-2020: 5

Aanvallers

Youssef Boulaouali -> contract tot 2020
Augusto Da Silva -> contract tot 2020
Nick Kuijlaars -> contract tot 2020
Simon Vermeiren -> contract tot 2021
Marvin Ogunjimi -> contract tot 2020
Sam Van Aarschot -> contract tot?
Seppe Maesen -> contract tot?

Huidig totaal voor seizoen 2019-2020: 7
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Axassin

Post by Axassin » Thu Jun 27, 2019 10:58 am

Saki wrote:
Thu Jun 27, 2019 10:25 am
Axassin wrote:
Thu Jun 27, 2019 8:52 am
Mij zien ze daar alvast een stuk minder volgend seizoen. De matchen die ik ga kijken, zijn voor de vrienden die op het plein staan.
Spijtig om lezen axassin, los van de mening die je hierboven formuleert en waar ik niet op ga antwoorden vind ik het een spijtige zaak dat je hierdoor minder zou komen.
Saki,

IK ben nog steeds jullie project op zich zeer genegen, dat is ook de reden dat ik ook daar dit seizoen geregeld ben gaan kijken (en zelfs een abo nam). Ik heb echter heel veel moeite met de uiterst negatieve houding die er daar jegens Lierse K heerst. Dat merk ik zowel op de wedstrijden, als op het forum. Ik heb steeds het gevoel dat zij zich zowat superieur voelen, het ene forumlid (ik zal geen namen noemen) al wat meer dan het andere. ALLES maar dan ook ALLES van 'de andere kant' wordt onmiddellijk uitvergroot en neergesabeld. Kritisch zijn mag en moet zelfs gezien het verleden van de Sportkring, maar continu bashen hoeft nu ook weer niet. Ze vinden het daar bijvoorbeeld op z'n zachts gezegd niet fijn als ze Lyra worden genoemd. Wel, heb dan ook het fatsoen Lierse Kempenzonen te zeggen i.p.v. 'Kempies' of 'de Kempenzonen'. Ik doe dat namelijk wel met LYRA LIERSE.

Soit, het steekt bij mij nog altijd dat de Lierse familie in twee kampen verdeeld is en dat zie ik nooit meer goed komen. Wat mij wel plezier doet is dat er bij beide kampen al heel veel verwezenlijkt is. Dat moet ook beide supportersgroepen over de andere partij durven toegeven.

Flor

Post by Flor » Thu Jun 27, 2019 11:24 am

Ik ben blij met deze versterking. Ik hoop dus om volgend seizoen het bijzonder ontmoedigende stramien om in de eerste helft snertgoals tegen te krijgen doorbroken te zien :D

Wel geen Frans die ettelijke honderd abos extras doet verkopen natuurlijk.

Saki

Post by Saki » Thu Jun 27, 2019 11:30 am

Ik had gezegd dat ik niet ging reageren maar ik vind dat er langs 2 kanten uitvergroot wordt. Getuige hiervan de positieve reacties op ons forum toen bvb Jonas Vinck bij jullie tekende. Nu zijn we (mezelf incl) wat sceptisch over een transfer omdat deze niet strookt met wat jullie voorzitter enkele maanden geleden luidkeels verkondigde en wij voelen we ons superieur. Als je LLiets moet nageven is dat we (voorlopig) van ons woord zijn. Jarju trainde enkel mee en Daal had al bij het toenmalige Lyra getekend.
Over de sporadische gezangen hebben we het al eens gehad daar, deze veroordeel ik eveneens maar ga ik bij deze ook niet over uitweiden.

Post Reply