Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Hij is al wat ouder, als hij bij ons relatief lang contract krijgt én het vooruitzicht op een carrière naast het veld over een paar jaar zie ik hem wel komen. Dromen mag hé.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Nu Frans halen zou zo dom zijn financieel.
Als je weken zit aan te kondigen om niet te gek te doen en tot nu toe dit ook bewijst (zie naar de huurlingen), haal je hem gewoon niet.
En nee, de extra abonnementen die nog zouden bijkomen gaat die extra loonlasten niet dekken.
Als je weken zit aan te kondigen om niet te gek te doen en tot nu toe dit ook bewijst (zie naar de huurlingen), haal je hem gewoon niet.
En nee, de extra abonnementen die nog zouden bijkomen gaat die extra loonlasten niet dekken.
Hij is toch een extra inspanning waard mijns inziens. Misschien ontbreekt in deze groep net echt een leider. Daarnaast trekt hij wat meer supporters vermoed ik, waarop we dan weer aantrekkelijker zijn voor potentiële sponsors.Thomas1906 wrote: ↑Mon Sep 02, 2019 10:47 pmNu Frans halen zou zo dom zijn financieel.
Volgens gva is de kans groot dat hij naar onze club komt.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Stel u voor. Dat is eerder de emotie die spreekt dan de ratio.
Nu: het feit dat hij transfervrij is maakt zoiets natuurijk wel een stuk doenbaarder dan een tijd terug. Als ze Marvin niet helemaal moeten uitbetalen, is er misschien wat ruimte in het budget gekomen?
Als hij zijn krabbel zet hoop ik dat er effectief veel twijfelaars zich aan hun woord houden en toch een abo pakken.
Iemand hier die toegang heeft tot dat artikel op gva?
I crave news
I crave news
Beveren zou ook interesse hebben.
Dit is de moment om te tonen dat je echt ambitie hebt om te promoveren. Deze brok ervaring hebben we broodnodig tussen al die jonge (onervaren) aanwinsten.Thomas1906 wrote: ↑Mon Sep 02, 2019 10:47 pmNu Frans halen zou zo dom zijn financieel.
Een echte leider en kapitein !
Formerly known as Lisp-boy
Mja, kan een Buyens of die rol ook niet op zich nemen? Nu, sportief heeft Frans sowieso een meerwaarde. Ik hoop gewoon niet dat we ons zelf daardoor teveel pijn doen.Lisp-boy wrote: ↑Wed Sep 04, 2019 1:52 amDit is de moment om te tonen dat je echt ambitie hebt om te promoveren. Deze brok ervaring hebben we broodnodig tussen al die jonge (onervaren) aanwinsten.Thomas1906 wrote: ↑Mon Sep 02, 2019 10:47 pmNu Frans halen zou zo dom zijn financieel.
Een echte leider en kapitein !
Als dit lukt gok ik dat we Marvin Ogunjimi niet helemaal hebben moeten uitbetalen trouwens.
In iedergeval: vandaag zouden we meer weten. Bij ons, des te beter. Tekent hij voor pakweg Beveren of OHL: het is hem gegund. In een shirt van Beerschot zie ik hem gewoon liever niet.