A-kern
Re: A-kern
Had heel frustrerend geweest om hem volgend jaar gratis te zien vertrekken. Heel blij mee. Gaan we nog plezier aan beleven.
Zeer goed nieuws! We zijn op goede weg
Geweldig nieuws!
Iemand een idee waar de A-kern deze week traint? Gewoon op Kessel of Lint?
Iemand een idee waar de A-kern deze week traint? Gewoon op Kessel of Lint?
Dít is écht goed nieuws. Proficiat bestuur. Nu graag Victor Boone binnen houden.
-
Bjekovic vertrekt ook. In de technische staf kan het zijn dat er ook nog één iemand vertrekt, aldus Vandenbroeck. Van een fulltime video-analist heeft hij een prioriteit gemaakt.
Oulare blijft een moeilijke zaak. Weegt door op het budget en beide partijen zoeken naar een oplossing. Boone traint nog altijd mee, ziet er dan precies goed uit voor een verlengd verblijf. El Touile, Schouterden, Poelmans ook nog aanwezig op trainingen. PDS trainde nog steeds individueel.
Eén van de testers is Myles Veldman, linksback/wingback van Cambuur. 20 jaar. Nederlander met Surinaamse roots. Zoon van John Veldman, ex-Ajax.
Iemand nog iets gehoord van de andere testers?
Oulare blijft een moeilijke zaak. Weegt door op het budget en beide partijen zoeken naar een oplossing. Boone traint nog altijd mee, ziet er dan precies goed uit voor een verlengd verblijf. El Touile, Schouterden, Poelmans ook nog aanwezig op trainingen. PDS trainde nog steeds individueel.
Eén van de testers is Myles Veldman, linksback/wingback van Cambuur. 20 jaar. Nederlander met Surinaamse roots. Zoon van John Veldman, ex-Ajax.
Jammer van Bjekovic, maar zat er aan te komen. Benieuwd naar Oulare, hoop dat er snel een oplossing kan komen waar iedereen zich in kan vinden. Dat mag wat mij betreft gerust nog een jaar in geelzwarte kleuren zijn.TV2002 wrote: ↑Thu May 09, 2024 1:26 pmBjekovic vertrekt ook. In de technische staf kan het zijn dat er ook nog één iemand vertrekt, aldus Vandenbroeck. Van een fulltime video-analist heeft hij een prioriteit gemaakt.
Wat Poelmans betreft zie ik graag wel nog extra concurrentie komen. Ik verwacht dat Boone de volgende gaat zijn die dan tekent.
Zolang Sven VDB trainer blijft, moet je niet rekenen op een verlengd verblijf van PoelmansKRKN wrote: ↑Thu May 09, 2024 2:27 pmJammer van Bjekovic, maar zat er aan te komen. Benieuwd naar Oulare, hoop dat er snel een oplossing kan komen waar iedereen zich in kan vinden. Dat mag wat mij betreft gerust nog een jaar in geelzwarte kleuren zijn.TV2002 wrote: ↑Thu May 09, 2024 1:26 pmBjekovic vertrekt ook. In de technische staf kan het zijn dat er ook nog één iemand vertrekt, aldus Vandenbroeck. Van een fulltime video-analist heeft hij een prioriteit gemaakt.
Wat Poelmans betreft zie ik graag wel nog extra concurrentie komen. Ik verwacht dat Boone de volgende gaat zijn die dan tekent.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Poemans is wel echt een clubman pur sang, maar ik zou daar ook wel graag concurentie voor zien komen.
Wij komen áltijd terug!
Sinds Poelmans terug op het lisp belande was hij telkens bankzitter alleen dit seizoen kreeg hij een basisplek uit noodzaak! In de meeste matchen kwam hij tekort dus met alle respect ander en beter!