Toekomst Tom Van Imschoot

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.

Moet Lierse K. Na de rust verder gaan met TVI?

Ja
33
70%
Nee
14
30%

Total votes: 47

Eric
Re: Toekomst Tom Van Imschoot

Post by Eric » Sun Apr 11, 2021 7:58 pm

Lipser wrote:
Sun Apr 11, 2021 6:08 pm
Eric wrote:
Sun Jan 03, 2021 12:58 pm
Ik denk het ook niet. Al zal bijvoorbeeld een tweede nederlaag tegen Club NXT er toch geen goed aan doen, denk ik.
Profetisch. Slaagt er niet in om de ploeg aan het voetballen te brengen. Heeft geen enkele speler op een hoger niveau gebracht. Is tactisch te zwak om bij te sturen tijdens een wedstrijd. Geen proftrainer voor mij.
Niet gedacht dat dit nog ging komen bovendrijven :mrgreen: Maar er is toch iets aan het breken hier.

Carlke

Post by Carlke » Sun Apr 11, 2021 8:23 pm

Spelers beter maken hoor het graag als je niveau sommige 2 te hoog speelt maak je geen progressie ! Ik oordeel zo dra hij ploeg krijgt waarvan je verwacht dat ze competief zijn. De vraag gaat zijn zijn daar centen voor !

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Apr 11, 2021 8:38 pm

Carlke wrote:
Sun Apr 11, 2021 8:23 pm
Spelers beter maken hoor het graag als je niveau sommige 2 te hoog speelt maak je geen progressie ! Ik oordeel zo dra hij ploeg krijgt waarvan je verwacht dat ze competief zijn. De vraag gaat zijn zijn daar centen voor !
2...

Mark

Post by Mark » Mon Jan 24, 2022 9:04 am

Beste Bestuur de keuze tussen een onbekame trainer en je beste speler is snel gemaakt . Ontsla Van Imschoot nog deze week !
Als kapitein heeft Alexander Maes het recht om zijn gedacht te zeggen, misschien heeft hij dit op een brutale manier gedaan maar dan nog.
Van Imschoot bakt er niets van, tegen dit Moeskroen gelijk spelen is een schande !
De eerste 7 wedstrijden speelden we goed met Maes centraal en Yagan en Limbobe op de flanken, dan worden Yagan en Laes er uit gezet en moet Maes op de flank. Vanaf dan stelt het niets meer voor!
Met deze kern was een 2de plaats mogelijk en zeker top 4, maar als jullie voor Van Imschoot kiezen eindigen we bij de laatste 2!
Zorg ervoor dat we tegen Deinze Van Imschoot niet moeten buiten roepen na een 1 op 6 !
Wees moedig en maak de juiste keuze.

KRKN

Post by KRKN » Mon Jan 24, 2022 9:13 am

Mark wrote:
Mon Jan 24, 2022 9:04 am
Beste Bestuur de keuze tussen een onbekame trainer en je beste speler is snel gemaakt . Ontsla Van Imschoot nog deze week !
Als kapitein heeft Alexander Maes het recht om zijn gedacht te zeggen, misschien heeft hij dit op een brutale manier gedaan maar dan nog.
Van Imschoot bakt er niets van, tegen dit Moeskroen gelijk spelen is een schande !
De eerste 7 wedstrijden speelden we goed met Maes centraal en Yagan en Limbobe op de flanken, dan worden Yagan en Laes er uit gezet en moet Maes op de flank. Vanaf dan stelt het niets meer voor!
Met deze kern was een 2de plaats mogelijk en zeker top 4, maar als jullie voor Van Imschoot kiezen eindigen we bij de laatste 2!
Zorg ervoor dat we tegen Deinze Van Imschoot niet moeten buiten roepen na een 1 op 6 !
Absoluut niet mee eens. Als de geruchten kloppen: geen enkele speler mag zichzelf boven de club zetten.

A propos: niet vergeten dat Maes de laatste matchen ook geen bal meer wist te raken.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Mon Jan 24, 2022 9:41 am

KRKN wrote:
Mon Jan 24, 2022 9:13 am
Mark wrote:
Absoluut niet mee eens. Als de geruchten kloppen: geen enkele speler mag zichzelf boven de club zetten.

A propos: niet vergeten dat Maes de laatste matchen ook geen bal meer wist te raken.
50 procent correct, TVI volg ik volledig Maes niet.

KRKN

Post by KRKN » Mon Jan 24, 2022 9:44 am

Vergaaneglorie wrote:
Mon Jan 24, 2022 9:41 am
KRKN wrote:
Mon Jan 24, 2022 9:13 am
Mark wrote:

50 procent correct, TVI volg ik volledig Maes niet.
Nu, tussen ons gezegd en gezwegen: ook al vind ik niet dat TVI moet ophoepelen omwille van dit gedoe met Maes (want wel signaal geef je dan?); de kans dat TVI volgend seizoen nog op de bank zit lijkt me eerder klein. Maar dat lijkt me dan eerder een evaluatie op 't einde van het seizoen.

Mark

Post by Mark » Mon Jan 24, 2022 10:43 am

Natuurlijk bakte Maes er niets van de laatste wedstrijden, omdat onze trainer hem verkeerd gebruikt.
In de eerste 7 wedstrijden halen we 11 punten en scoren 14 doelpunten
Dan wisselt Van Imschoot van systeem en halen we 6 punten in 7 wedstrijden en in de laatste 3 wedstrijden halen we een schamele 2 op 9 tegen de laatste en een ploeg die al een maand niet getraint heeft pure schande !
Misschien is Maes over de scheef gegaan, maar ik weet zeker dat 2/3 van de supporters ermee akkoord gaat dat Van Imschoot zwaar gebuisd is als trainer !
Hij heeft een goed draaiende ploeg om zeep geholpen, dat is zijn verantwoordelijkheid.
En ik blijf erbij als we met Van Imschoot voort prutsen eindigen we bij de laatste 2, terwijl deze kern tot veel meer instaat is.
Bij mij heeft Van Imschoot geen krediet meer ! Hoe sneller we er vanaf zijn hoe beter.

KRKN

Post by KRKN » Mon Jan 24, 2022 10:54 am

Mark wrote:
Mon Jan 24, 2022 10:43 am
Natuurlijk bakte Maes er niets van de laatste wedstrijden, omdat onze trainer hem verkeerd gebruikt.
In de eerste 7 wedstrijden halen we 11 punten en scoren 14 doelpunten
Dan wisselt Van Imschoot van systeem en halen we 6 punten in 7 wedstrijden en in de laatste 3 wedstrijden halen we een schamele 2 op 9 tegen de laatste en een ploeg die al een maand niet getraint heeft pure schande !
Misschien is Maes over de scheef gegaan, maar ik weet zeker dat 2/3 van de supporters ermee akkoord gaat dat Van Imschoot zwaar gebuisd is als trainer !
Hij heeft een goed draaiende ploeg om zeep geholpen, dat is zijn verantwoordelijkheid.
En ik blijf erbij als we met Van Imschoot voort prutsen eindigen we bij de laatste 2, terwijl deze kern tot veel meer instaat is.
Bij mij heeft Van Imschoot geen krediet meer ! Hoe sneller we er vanaf zijn hoe beter.
Snap uw punt hoor, maar ik vind dat wel 2 verschillende zaken: als Maes zo over de schreef gaat heeft hij bij de sportkring geen plek meer, ongeacht de coach. Dat TVI het beter moet doen ben ik het met je eens (maar anderzijds: als je nu naar het klassement kijkt staan we wel op een veilige plek. Is het dan niet te voorbarig om hem al buiten te zwieren)? Ik deel wel uw schrik om verder weg te zakken.

Mark

Post by Mark » Mon Jan 24, 2022 11:01 am

Ik zeg ook nergens dat men Van Imschoot moet ontslaan omwille van zijn menings verschil met Maes.
Men moet Van Imschoot ontslaan omdat hij als trainer faalt! Met deze kern moet je hoger staan en 6 tot 10 punten meer hebben.
Dat Maes een goede voetballer is hebben we de eerste wedstrijden gezien, dat hij een leider is ook. Maar we wisten ook dat hij voor niets zwijgt. Dat wil niet zeggen dat het bestuur hem niet op het matje mag roepen en hem eventueel een tijdelijke sanctie mag geven.
Maar als je alles bekijkt dan zou ik Maes volgen en niet Van Imschoot. Ik denk dat Maes dit ook aleen maar gedaan heeft omdat hij een echte winnaar is die zijn kop ervoor legt.

Post Reply