Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Dat idee had ik ook. You don't have to outrun the bear..Zovko wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 11:39 pmZeker omdat dat degradatiekandidaat 1 zal zijn heb ik ze er graag bijFlor wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 10:32 pmsmiths wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 7:18 pmDeinze heeft nog 1 jaar uitstel gekregen voor hun stadion anders is het daar ook voorbij en geen licentie. RWDM is ook niet alles 100 % in orde en voor Virton als ze komen zal het zonder geldschieter zijn Leopard is daar weg en hebben geen spelers meer buiten de beloften.
Zeker dat die van Leopard daar weg is? Eerste dat ik daar van hoor. Toch raar, al die processen doorlopen om terug in 1B te graken om dan het uiteindelijk af te trappen. Jammer ook: ik zou liever Virton erbij hebben dan met 7 de competitie aan te moeten vatten.

Samyn gaat naarR. Knokke F.C. volgend seizoen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik weet dat velen daar een andere mening over hebben, maar ik blijf dat echt storend vinden, dat "wij willen allemaal Belgen"-gedoe.
Dit kan je prima doen op amateurniveau, maar als profclub is dit echt not done als je sportieve stappen wil zetten.
Dit is een belemmering van het sportieve. Natuurlijk is het een goeie zaak dat we geen ploeg gevuld met allemaal buitenlanders meer hebben zoals het in het verleden het geval was, maar je mag hierin niet gaan overdrijven. Je hoeft echt geen voortrekker te willen zijn of heiliger dan de paus. Gewoon doen zal al moeilijk genoeg worden zonder het jezelf nog eens extra moeilijk te maken.
Formerly known as Lisp-boy
-
90% Belgen wil zeggen dat wij in een kern van ca.24 kernspelers een 2 tot max.3 buitenlanders gaan hebben.
Als er hiervan 2 buitenlandse spelers de nagel op de kop en een echte toegevoegde waarde zijn, dan kom je al wel ergens.
Als dit lukt, dan mogen we trotse supporters zijn denk ik.....
Als er hiervan 2 buitenlandse spelers de nagel op de kop en een echte toegevoegde waarde zijn, dan kom je al wel ergens.
Mee eens. We moeten dat echt niet dogmatisch volgen, maar het is wel een mooie insteek. Als je een buitenkans hebt om een talentvolle buitenlandse speler aan te trekken zullen we dat wel doen, maar eerst kijken naar Belgen vind ik in principe wel een mooie filosofie.Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Apr 14, 2021 11:21 am90% Belgen wil zeggen dat wij in een kern van ca.24 kernspelers een 2 tot max.3 buitenlanders gaan hebben.
Kvermoed dat de volgende 'transfer' eerder een verlenging zal zijn van een Laes / Allach.
Laes en Allach, graag.
Geen fan van Christof Janssen - ook niet de indruk dat die een meerwaarde betekende bij Westerlo. Net zomin als Tuur Dierckx trouwens.
Ik zie zowel Laes als Allach wel blijven eigenlijk. Tuur Dierckx moet voor mij zeker niet.
Toch ook RWDM in de gaten hadden voor een verlenging van Rocha. Als daar niet veel beweging is zou ik als club zeker toeslaan: meerwaarde voor ons en een verzwakking van je grootste concurrent.
Toch ook RWDM in de gaten hadden voor een verlenging van Rocha. Als daar niet veel beweging is zou ik als club zeker toeslaan: meerwaarde voor ons en een verzwakking van je grootste concurrent.