A-kern
Re: A-kern
Traint al sinds eind januari mee bij ons hé, nadat in september zijn contract ontbonden werd in groningen. Dat is even zonder club maar in principe geen volledig jaar.
Ik hoop/denk dat ze zijn kwaliteiten en potentieel dus goed kunnen inschatten na die lange testperiode.
Groningen betaalde destijds zelfs een transfersom voor hem en is toch ook geen kleine club. Zijn het jaar nadien ook gezakt naar de KKD. Zal dus niet de ideale periode geweest zijn om daar te belanden.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Als ik de huidige blijvers en vertrekkers zie kan ik alleen maar tevreden zijn. En dat stemt me hoopvol voor de toekomst.
Rustig verder werken op deze manier en het zou wel eens een mooi jaar kunnen worden ...
Rustig verder werken op deze manier en het zou wel eens een mooi jaar kunnen worden ...
Gezien zijn toch wel heel degelijk seizoen had hij een contractverlenging verdiend, maar zoals ik al een tijdje geleden zei, een absolute noodzaak was zijn verlenging niet. Harde werker, legde er altijd zijn kop voor, moest vaak voor 2 lopen, maar zeker en vast vervangbaar. Wie weet al door Matuta.
Nog iemand iets opgevangen?ze wachten wel lang met de andere vertrekkers aan te kondigen, vind ik.
Toch logisch waarom zou hij moeten inleveren?
Inleveren met wa zijn die bezig bestuur leer dus nie uit hun fouten als da waar is word het tijd dat van tillo Lierse verkoop op die manier komen we er nie
En is dat dan cafépraat of toch een ietwat betrouwbare bron?
Ik heb opt werk van Westerlo supporter gehoord dat ze met Perdichizzi hebben gesproken, maar of het tot een akkoord zou komen wist hij niet...