A-kern
Re: A-kern
Bijzonder. Heeft de afgelopen maanden Oulare net de hemel in liggen prijzen.TV2002 wrote: ↑Sat Apr 20, 2024 5:56 pmEén van de prioriteiten is volgens GVA een sterke linksvoetige centrale verdediger.
En trouwens, ook volgens GVA, Oulare ging normaal gisteren een basisplaats krijgen. Maar hij haakte na de laatste training nog geblesseerd af.
Guldentops is ook opvallend kritisch in zijn artikel op GVA tegenover Oulare. Volgens hem mocht het dit seizoen wat meer zijn voor een speler met een 'dermate fors gevuld loonzakje' en zijn er voor de spelwijze van VDB andere alternatieven en betere profielen dan 'de (te) dure Oulare'.
Die vertrekt dus quasi 100%.
Gezien het late uitvallen van Obbi , denk ik dat ik er niet ver naast zal zitten met het idee dat hij al andere aanbiedingen heeft .
Ik lees wel veel waarheid in dit kranten artikel .
Obbi had het lastig in het begin van het seizoen , bracht niet waar we op hoopten , en net wanneer hij zijn draai begon te vinden valt hij (nogmaals) geblesseerd uit .
En dan moet je weer terug vechten om een basisplaats af te dwingen net als de ploeg zijn draai begint te vinden .
Een beetje the story of his life he .
Altijd terug vechten , en als hij minder speelkansen krijgt van ploeg veranderen . Terwijl hij mss beter geduldig en dankbaar is voor de teams die hem telkens de kans geven om terug te komen .
Ik denk dat het voor hem ook een verzademing zou kunnen zijn om eens ergens een langere periode te blijven in een club die hem en zijn weerkeerbare blessures aanvaard .
Want pas op ik vindt Obbi een zeer aangenaam en vriendelijk persoon , en hij zou ons op de gepaste momenten nog veel kunnen bij brengen !
Maar hij moet denk ik stilaan beseffen dat hij niet meer het grote talent is dat nog ergens gaat door breken , zijn lichaam is gewoon te fragille .
Obbi had het lastig in het begin van het seizoen , bracht niet waar we op hoopten , en net wanneer hij zijn draai begon te vinden valt hij (nogmaals) geblesseerd uit .
En dan moet je weer terug vechten om een basisplaats af te dwingen net als de ploeg zijn draai begint te vinden .
Altijd terug vechten , en als hij minder speelkansen krijgt van ploeg veranderen . Terwijl hij mss beter geduldig en dankbaar is voor de teams die hem telkens de kans geven om terug te komen .
Ik denk dat het voor hem ook een verzademing zou kunnen zijn om eens ergens een langere periode te blijven in een club die hem en zijn weerkeerbare blessures aanvaard .
Want pas op ik vindt Obbi een zeer aangenaam en vriendelijk persoon , en hij zou ons op de gepaste momenten nog veel kunnen bij brengen !
Maar hij moet denk ik stilaan beseffen dat hij niet meer het grote talent is dat nog ergens gaat door breken , zijn lichaam is gewoon te fragille .
- Justhomuch
Ik vrees er ook een beetje voor, ik zie VA trouwens ook nergens meer doorbreken hogerop hoor, met alle respect voor beide spelers, Obbi kreeg dan nog vuur in het team als hij fit was, VA verzoop gewoon mee met de rest.Devyd wrote: ↑Sun Apr 21, 2024 11:26 amGezien het late uitvallen van Obbi , denk ik dat ik er niet ver naast zal zitten met het idee dat hij al andere aanbiedingen heeft .
Wij komen áltijd terug!
Ik hoor al de eerste geruchten dat er aan Van Acker gehangen wordt door Dender.
Eerste reactie: laat maar gaan, tis goed geweest denk. Laat dieje maar uitbollen vanachter in 1A, zal daar vast zijn matchen nog spelen, maar niet het type aanjagers dat wij nodig hebben volgend jaar op ons middenveld.
Eerste reactie: laat maar gaan, tis goed geweest denk. Laat dieje maar uitbollen vanachter in 1A, zal daar vast zijn matchen nog spelen, maar niet het type aanjagers dat wij nodig hebben volgend jaar op ons middenveld.
- Justhomuch
Als je zag hoe die een tijd gewoon niet meer voor de bal ging, om uw kas op te vreten!XDV1906 wrote: ↑Mon Apr 22, 2024 8:12 pmIk hoor al de eerste geruchten dat er aan Van Acker gehangen wordt door Dender.
Wij komen áltijd terug!
Toch een zeer nuttige speler geweest de voorbije 3 seizoenen, 27 doelpunten en assists en dit voor een middenvelder cijfers liegen nooit heren! Dat het bijwijlen minder was was te wijten aan verschillende factoren. Ondanks alles was hij dit seizoen toch weer goed voor 9 doelpunten en assists niet slecht bij een club die bijna verdronk enz enz.. Dender gaat een goede zaak nog doen idem VA. Bedankt Thibaut! Nog dit voor beter materiaal aan te werven gaat de Luc toch serieus zijn portemonnee moeten opendoen hoor en we weten dat dit nooit zal gebeuren, no money no glory ! Ondertussen zijn de voorbije 2 seizoenen al je scorend vermogen vertrokken lees Limbombe-Tabekou-Rocha-GDS-VA en Oulare...
Man, word jij ergens betaald om altijd hetzelfde te herhalen?ozzy105 wrote: ↑Mon Apr 22, 2024 10:10 pmToch een zeer nuttige speler geweest de voorbije 3 seizoenen, 27 doelpunten en assists en dit voor een middenvelder cijfers liegen nooit heren! Dat het bijwijlen minder was was te wijten aan verschillende factoren. Ondanks alles was hij dit seizoen toch weer goed voor 9 doelpunten en assists niet slecht bij een club die bijna verdronk enz enz.. Dender gaat een goede zaak nog doen idem VA. Bedankt Thibaut! Nog dit voor beter materiaal aan te werven gaat de Luc toch serieus zijn portemonnee moeten opendoen hoor en we weten dat dit nooit zal gebeuren, no money no glory ! Ondertussen zijn de voorbije 2 seizoenen al je scorend vermogen vertrokken lees Limbombe-Tabekou-Rocha-GDS-VA en Oulare...
- 27 goals> we weten het ondertussen wel!
- 9 goals weeral dit seizoen > we weten het al !!
- scorend vermogen vertrokken > we weten het al !!
- Luc moet zijn portemonnee open doen > WE WETEN HET AL !!!!!
Als je inhoudelijk niets nieuw kan brengen, hou er dan gewoon mee op. Het verveelt, Ozzy, echt waar. Snap je dat dan echt niet??
BTW uwe VA: echt maar een middelmatig seizoen hoor. Zich heel dikwijls verstopt tijdens de match(en).
- Justhomuch
Voor de duizendste keer ozzy, kwam gewoon door de penalties.ozzy105 wrote: ↑Mon Apr 22, 2024 10:10 pmToch een zeer nuttige speler geweest de voorbije 3 seizoenen, 27 doelpunten en assists en dit voor een middenvelder cijfers liegen nooit heren! Dat het bijwijlen minder was was te wijten aan verschillende factoren. Ondanks alles was hij dit seizoen toch weer goed voor 9 doelpunten en assists niet slecht bij een club die bijna verdronk enz enz.. Dender gaat een goede zaak nog doen idem VA. Bedankt Thibaut! Nog dit voor beter materiaal aan te werven gaat de Luc toch serieus zijn portemonnee moeten opendoen hoor en we weten dat dit nooit zal gebeuren, no money no glory ! Ondertussen zijn de voorbije 2 seizoenen al je scorend vermogen vertrokken lees Limbombe-Tabekou-Rocha-GDS-VA en Oulare...
Wij komen áltijd terug!
Cijfers liegen niet ...
Ik zou de cijfers wel eens willen zien van afgelegde afstand, balrecuperaties, inzet en motivatie, ...
Cijfers liegen niet!
Geen meerwaarde dit seizoen ondanks grote meerwaarde in het verleden. Jammer genoeg heeft hij dit niet meer kunnen (op)brengen. Bedankt Thibaut, het ga je goed.
Ik zou de cijfers wel eens willen zien van afgelegde afstand, balrecuperaties, inzet en motivatie, ...
Cijfers liegen niet!
Geen meerwaarde dit seizoen ondanks grote meerwaarde in het verleden. Jammer genoeg heeft hij dit niet meer kunnen (op)brengen. Bedankt Thibaut, het ga je goed.
Kan je hem buiten dit seizoen iets verwijten sinds zijn komst op het lisp? Altijd een voortrekker geweest, dit seizoen was het minder ondanks zijn goals en assists toegegeven maar nogmaals er speelde factoren mee ten eerste draaide de ploeg vierkant en logisch ook de kern was slecht samengesteld. Niet mijn woorden hé maar die van de trainers die ontslagen werden en van journalisten die kind aan huis zijn! Ten tweede de eis die hij stelde aan Luc om tijdens vorig seizoen te verlengen werd niet ingewilligd nl versterking om minstens evengoed te doen lees minstens top zes. Ondanks een minder seizoen toch weer de topschutter op het lisp met 9 goals en assists. Je gaat nog lang mochten wachten vooralleer er nog een middenvelder op het lisp zal rondlopen met zulke statistieken!esreil wrote: ↑Tue Apr 23, 2024 8:44 amCijfers liegen niet ...
Cijfers liegen niet!