Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Logisch ook, dat was echt geen meerwaarde vond ik.KRKN wrote: ↑Sun Apr 04, 2021 6:10 pmIk vind TVI an sich niet zo'n slechte trainer, maar welk beeld geef je aan je spelers als iemand zo lang mag aanblijven? 't Is dat vooral dat me zorgen baart. Wat Bob Peeters betreft: ik zou die ook graag in de dug-out zien zitten, maar met zo'n iconen pas je toch best op. Geelzwart is goed in het verbranden daarvan. Trainers verlaten zelden in goede verstandhouding een club. Dat zou ik bij Bob Peeters toch erg moeilijk vinden.Lisp-boy wrote: ↑Sun Apr 04, 2021 2:18 pmHopelijk maken ze ook werk van een deftige trainer. Ik heb het alvast gehad met TVI, de slechte keuzes, de gelatenheid, geen durf hebben, het is echt wel genoeg geweest. Bob Peeters komt straks op bezoek, praat daar voor mijn part eens mee. Heeft nog altijd een groot Lierse-hart en zou de geschikte man kunnen zijn om er de komende seizoenen iets moois van te maken.
Verder: Aabbou zit niet in de selectie. Kan wel eens slecht nieuws te horen hebben gekregen.
Ook het gevoel dat dat iemand is die in een beter team beter tot zijn recht komt. Maar inderdaad, ik denk dat we iets meer fysieke spelers gaan moeten aantrekken in deze reeks. Wat gestalte zou ons goed doen.KLSK190630 wrote: ↑Sun Apr 04, 2021 7:27 pmLogisch ook, dat was echt geen meerwaarde vond ik.KRKN wrote: ↑Sun Apr 04, 2021 6:10 pmIk vind TVI an sich niet zo'n slechte trainer, maar welk beeld geef je aan je spelers als iemand zo lang mag aanblijven? 't Is dat vooral dat me zorgen baart. Wat Bob Peeters betreft: ik zou die ook graag in de dug-out zien zitten, maar met zo'n iconen pas je toch best op. Geelzwart is goed in het verbranden daarvan. Trainers verlaten zelden in goede verstandhouding een club. Dat zou ik bij Bob Peeters toch erg moeilijk vinden.Lisp-boy wrote: ↑Sun Apr 04, 2021 2:18 pmHopelijk maken ze ook werk van een deftige trainer. Ik heb het alvast gehad met TVI, de slechte keuzes, de gelatenheid, geen durf hebben, het is echt wel genoeg geweest. Bob Peeters komt straks op bezoek, praat daar voor mijn part eens mee. Heeft nog altijd een groot Lierse-hart en zou de geschikte man kunnen zijn om er de komende seizoenen iets moois van te maken.
Verder: Aabbou zit niet in de selectie. Kan wel eens slecht nieuws te horen hebben gekregen.
Denken jullie echt dat Bob meer punten had behaald met deze kern dan Van Imschoot? Ondertussen is Bob al twee seizoenen aan het aanmodderen met een zeer goede brede kern...
De paashaas heeft naar het schijnt nog wat lekkers bij seffes... Lees transfer... Benieuwd !
De genoemde namen , Watt en Bougrine ... wie Zalt zijn
Hopla Ozzy en weer moet ik u gelijk geven , ben blij dat het bestuur ook weet dat een andere trainer niet beter doet ! Van Bob mocht je dat wel verwachten dat vind ik wel straf dat die nog mag blijven !
-
Als je Sabir kan binnenhalen...
-
Watt gaan ze niet halen, Bougrine heeft nog contract. Ik denk een verlenging van Gilis of Laes. Dat gaat bij velen tegenvallen denk ik.