Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Las precies op fb in groepje van supporters dat placca ook weg is ! Sporting footbal club of zo iets. Weet ook niet waar dat is.
Is gewoon zijn nieuwe manager maar hoor
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik deel uw mening. Vraag me daarom ook wat af of ze hem halen als eerste keuze. In de breedte geen slechte naam, vind ik.
Swinnen is een dienende speler, geen beslissende speler.
Zo'n spelers heb je even goed nodig in je ploeg.
Je moet maar eens nagaan hoeveel ballen Swinnen recupereert, hoeveel die loopt, etc. Als je die gasten niet in je ploeg hebt staan, ben je met je beslissende spelers ook niets. Swinnen is voor mij iemand die altijd moet starten, maar er moet wel 1 of meer beslissende spelers rond hem kunnen staan.
Je moet maar eens nagaan hoeveel ballen Swinnen recupereert, hoeveel die loopt, etc. Als je die gasten niet in je ploeg hebt staan, ben je met je beslissende spelers ook niets. Swinnen is voor mij iemand die altijd moet starten, maar er moet wel 1 of meer beslissende spelers rond hem kunnen staan.
Yentl1992 wrote: ↑Wed Mar 31, 2021 10:40 amSwinnen is een dienende speler, geen beslissende speler.
Zo ziet ik het ook. Ik ben echt fan van die speler. Zeker als je weet dat die meer dan een half jaar niet meer gespeeld heeft toen hij bij ons arriveerde.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Zijn er geruchten of nie voor nieuwe spelers
Hopelijk maken ze ook werk van een deftige trainer. Ik heb het alvast gehad met TVI, de slechte keuzes, de gelatenheid, geen durf hebben, het is echt wel genoeg geweest. Bob Peeters komt straks op bezoek, praat daar voor mijn part eens mee. Heeft nog altijd een groot Lierse-hart en zou de geschikte man kunnen zijn om er de komende seizoenen iets moois van te maken.
Formerly known as Lisp-boy
Die zou van mij ook mogen komen. Van Imschoot haalt ook wel heel weinig punten vind ik. De kern is nu toch gevoelig versterkt tegenover begin vant jaar maar je haalt minder punten dan toen. Nu ni da je alles aan de trainer kan toeschrijven maar ik mis toch ook de drive en het leeuwgehalte bij hem.Lisp-boy wrote: ↑Sun Apr 04, 2021 2:18 pmHopelijk maken ze ook werk van een deftige trainer. Ik heb het alvast gehad met TVI, de slechte keuzes, de gelatenheid, geen durf hebben, het is echt wel genoeg geweest. Bob Peeters komt straks op bezoek, praat daar voor mijn part eens mee. Heeft nog altijd een groot Lierse-hart en zou de geschikte man kunnen zijn om er de komende seizoenen iets moois van te maken.
Ik vind TVI an sich niet zo'n slechte trainer, maar welk beeld geef je aan je spelers als iemand zo lang mag aanblijven? 't Is dat vooral dat me zorgen baart. Wat Bob Peeters betreft: ik zou die ook graag in de dug-out zien zitten, maar met zo'n iconen pas je toch best op. Geelzwart is goed in het verbranden daarvan. Trainers verlaten zelden in goede verstandhouding een club. Dat zou ik bij Bob Peeters toch erg moeilijk vinden.Lisp-boy wrote: ↑Sun Apr 04, 2021 2:18 pmHopelijk maken ze ook werk van een deftige trainer. Ik heb het alvast gehad met TVI, de slechte keuzes, de gelatenheid, geen durf hebben, het is echt wel genoeg geweest. Bob Peeters komt straks op bezoek, praat daar voor mijn part eens mee. Heeft nog altijd een groot Lierse-hart en zou de geschikte man kunnen zijn om er de komende seizoenen iets moois van te maken.
Verder: Aabbou zit niet in de selectie. Kan wel eens slecht nieuws te horen hebben gekregen.