Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Challouk is idd onhaalbaar. Maar zo'n type kunnen we zeker gebruiken.Zovko wrote: ↑Tue Mar 30, 2021 10:32 amOnhaalbaar vrees ik. Hoge lonen daar vermoed ik als je ziet wie daar allemaal rondlooptKLSK190630 wrote: ↑Mon Mar 29, 2021 1:38 pmEen speler als Challouk van Deinze zou zeer welkom zijn. 8 goals en 10 assists dit seizoen. Heeft ons de afgelopen 3 seizoenen serieus zeer gedaan.
-
Swinnen is verlengd. Van landschoot weg dan wrs?
Denk het wel dan ja.
Gemengd gevoel hierbij.
Ik vermoed dat die gaat blijven eigenlijk. Van de huidige kern verwacht ik nog een verlening/definitieve aanwerving van; Laes, Van Genechten, De Schrijver (profcontract?), van Landschoot, Gilis en Allach. Bitsindou en Brughmans lagen nog onder contract. Samen met de verlengingen van De Smet, Gillekens en Swinnen, maakt dat een kernspeler of 11. Reken dus op een 10-tal kwalitatieve aanwinsten om de kern te vervolledigen. Een iets kleinere kern, maar ook wel met dubbele bezetting.
Dat gaf Dirk Gyselinckx trouwens ook aan in een recent interview; ze willen werken met een kleinere maar kwalitatieve A-kern. Zo gaat het niveau omhoog maar kunnen er ook sneller jongeren aansluiting vinden bij de A-kern.
Van bovenstaande namen hebben volgens mij Laes, Gillekens en Allach de kwaliteiten om volgend seizoen sowieso basisspeler te zijn. Gilis misschien ook als je hem goed omringt. Brughmans vind ik zeker geen zwakke zwakel dus die zou ook nog mogen blijven staan.
Mijn verlanglijstje;
1) Extra linksback om te concurreren met Laes
2) Ervaren centrale verdediger
3) extra centrale verdediger
4) Extra ervaren 6/8 naast swinnen, van landschoot en bitsindou
5) Nummer 10
6) Linkerflank
7) Rechterflank
8) Diepe spits
9) Diepe spits (back-up/concurrentie voor de startende spits)
Veel gaat afhangen van de beslissende spelers in de ploeg die je kan halen op vier posities; 10, de twee flanken en de spits. Kan je daar beslissende mannen halen, zal je volgens mij zien dat een Van Landschoot bijvoorbeeld (indien die blijft natuurlijk) best wel een goeie speler is. Wil nu vaak te veel hooi op zijn vork nemen.
Op de rechtsback twijfel ik wel; Ik ben echt geen fan van Van Genechten, maar zie ze hem wel houden. Daarnaast heb je nog De Schrijver, een écht jeugdproduct die het heel goed deed tegen Lommel. Haal je daar nog een ervaren man, hypothekeer je hun speelkansen en dus hun groei.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Ben het volledig met je eens. Laes zal volgend seizoen wel spelen denk ik, die is jong en staat het verste van de backs. Maar als je dan met 2 jonge backs speelt heb je echt wel een ervaren rot nodig naast Gillekens om samen met Brughmans de verdediging te sturen. Gillekens zelf is een klasbak en zal zijn streng zonder twijfel trekken, maar een hele verdediging sturen zie ik hem nog niet doen. Een type Fredje zou welkom zijn, liefst met nog wat snelheid ookAxassin wrote: ↑Tue Mar 30, 2021 4:34 pmIk vermoed dat die gaat blijven eigenlijk. Van de huidige kern verwacht ik nog een verlening/definitieve aanwerving van; Laes, Van Genechten, De Schrijver (profcontract?), van Landschoot, Gilis en Allach. Bitsindou en Brughmans lagen nog onder contract. Samen met de verlengingen van De Smet, Gillekens en Swinnen, maakt dat een kernspeler of 11. Reken dus op een 10-tal kwalitatieve aanwinsten om de kern te vervolledigen. Een iets kleinere kern, maar ook wel met dubbele bezetting.
Dat gaf Dirk Gyselinckx trouwens ook aan in een recent interview; ze willen werken met een kleinere maar kwalitatieve A-kern. Zo gaat het niveau omhoog maar kunnen er ook sneller jongeren aansluiting vinden bij de A-kern.
Van bovenstaande namen hebben volgens mij Laes, Gillekens en Allach de kwaliteiten om volgend seizoen sowieso basisspeler te zijn. Gilis misschien ook als je hem goed omringt. Brughmans vind ik zeker geen zwakke zwakel dus die zou ook nog mogen blijven staan.
Mijn verlanglijstje;
1) Extra linksback om te concurreren met Laes
2) Ervaren centrale verdediger
3) extra centrale verdediger
4) Extra ervaren 6/8 naast swinnen, van landschoot en bitsindou
5) Nummer 10
6) Linkerflank
7) Rechterflank
8) Diepe spits
9) Diepe spits (back-up/concurrentie voor de startende spits)
Veel gaat afhangen van de beslissende spelers in de ploeg die je kan halen op vier posities; 10, de twee flanken en de spits. Kan je daar beslissende mannen halen, zal je volgens mij zien dat een Van Landschoot bijvoorbeeld (indien die blijft natuurlijk) best wel een goeie speler is. Wil nu vaak te veel hooi op zijn vork nemen.
Op de rechtsback twijfel ik wel; Ik ben echt geen fan van Van Genechten, maar zie ze hem wel houden. Daarnaast heb je nog De Schrijver, een écht jeugdproduct die het heel goed deed tegen Lommel. Haal je daar nog een ervaren man, hypothekeer je hun speelkansen en dus hun groei.
Voorts zie ik Allach en Gilis inderdaad ook blijven. Placca en Petrov mogen beschikken van mij, geen belgen en niet voldoende meerwaarde om te houden. We hebben echt een klootzakje nodig vooraan die de bal kan bijhouden, tijd rekken, en 15 goals gaat maken.
Veel werk voor het bestuur, het is nu aan hen om de mooie praatjes echt eens een keer in daadjes om te zetten.
Volgens Gva verlaat Smolders de club. Volgens HLN is er nog geen beslissing genomen over Smolders... ik benieuwd. Gva is vaak goed geïnformeerd.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
En volgens HLN mikken ze deze keer op enkele 'namen' als versterking. Ik ben benieuwd.
Eentje in elke linie liefst. Naast Gillekens eentje, naast Swinnen en in de spits. Benieuwd naar de echte 'nieuwe' namen. Ik hoop echt op iemand die het verschil kan maken. Niks tegen Swinnen, maar die gaat de boel niet kunnen forceren op z'n eentje.
Dubbel gevoel bij Swinnen toch...kan nu wel de hele voorbereiding meedoen. Was goed begonnen ook de eerste wedstrijden maar daarna toch serieus weggezakt. Is ni slecht maar is dat niveau 1b... heb er men twijfels bij
Ik heb alvast een tijdje terug de info van gva vernomen
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”