A-kern
Re: A-kern
Thibaut is momenteel onvervangbaar voor Lierse zo simpel is het Carlke, bekijk zijn statistieken sinds zijn aankomst, zijn doelpunten en assists... + hij is een echte leider! We moeten hem een kans gunnen voor een club die hoger speelt het is ook nu of nooit voor VA maar verdorie het zou een gemis zijn. Dit seizoen ook al is het wat minder geweest zit hij weer aan 8 goals en dit blijf het herhalen voor een middenvelder!Carlke wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 10:19 amIk denk persoonlijk en vrees dat van acker vertrekt . Indien hij vertrekt denk ik dat je een brebels hebt die veel meer gaat brengen ! Dus nee ik zou die nooit laten gaan . El toulle denk dat die zelf weg wil volgens mij. Een poelmans moet zeker niet weg , moet maar knokken met zijn mogelijke concurent, al denk ik dat onze nieuwe trainer niet zijn voorkeur is. Schouterden tja moeilijk geval laatste weken vind ik hem redelijk maar ja word al wat ouder ! Marijnissen oke jong maar laat maar gaan bij vorige clubs ook veel gekwetst gaat zo blijven vrees ik. Claes nog zo iets ben je niks mee. Kijk eens hoeveel spelers we gehaald hebben die bijna niet speelden dit jaar en vorige. Ons bestuur mag ook de fouten op hun nemen vind ik !
Het budget minstens niet verdubbelen Mark krijg je volgend seizoen hetzelfde geserveerd op het bord.. Daar moet je geen glazen bol voor hebben hoor. Je kan dit niet blijven overleven op termijn no way, ik hoop dat LVT dit ook heeft ingezien en ofwel trekt hij dat klein budget op ofwel moet hij op zoek naar een medeinvesteerder of overnemer maar zo aanmodderen is het ook niet!
Ik zeg niet dat we hem niet gaan missen he, tuurlijk wel middenvelder met zulke statistieken is niet veel te vinden. Ik zeg alleen dat ik hem zie vertrekken ! En dan gaat brebels beter tot zijn recht komen .ozzy105 wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 12:33 pmThibaut is momenteel onvervangbaar voor Lierse zo simpel is het Carlke, bekijk zijn statistieken sinds zijn aankomst, zijn doelpunten en assists... + hij is een echte leider! We moeten hem een kans gunnen voor een club die hoger speelt het is ook nu of nooit voor VA maar verdorie het zou een gemis zijn. Dit seizoen ook al is het wat minder geweest zit hij weer aan 8 goals en dit blijf het herhalen voor een middenvelder!Carlke wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 10:19 amIk denk persoonlijk en vrees dat van acker vertrekt . Indien hij vertrekt denk ik dat je een brebels hebt die veel meer gaat brengen ! Dus nee ik zou die nooit laten gaan . El toulle denk dat die zelf weg wil volgens mij. Een poelmans moet zeker niet weg , moet maar knokken met zijn mogelijke concurent, al denk ik dat onze nieuwe trainer niet zijn voorkeur is. Schouterden tja moeilijk geval laatste weken vind ik hem redelijk maar ja word al wat ouder ! Marijnissen oke jong maar laat maar gaan bij vorige clubs ook veel gekwetst gaat zo blijven vrees ik. Claes nog zo iets ben je niks mee. Kijk eens hoeveel spelers we gehaald hebben die bijna niet speelden dit jaar en vorige. Ons bestuur mag ook de fouten op hun nemen vind ik !
Tuurlijk moet het budjet omhoog en liefst medeinvesteerder. Dat weet iedereen. Maar zie naar onze winterdeals dan zie je dat je met voetbalverstand ook goedkope zaken kan doen. Kijk tirpan en sow ! Die schokaert had geen inzicht.ozzy105 wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 12:37 pmHet budget minstens niet verdubbelen Mark krijg je volgend seizoen hetzelfde geserveerd op het bord.. Daar moet je geen glazen bol voor hebben hoor. Je kan dit niet blijven overleven op termijn no way, ik hoop dat LVT dit ook heeft ingezien en ofwel trekt hij dat klein budget op ofwel moet hij op zoek naar een medeinvesteerder of overnemer maar zo aanmodderen is het ook niet!
Dat is een feit Carlke maar wie heeft KS aangesteld? Wie heeft hem aanbevolen? Nu ik begreep ook wel toen die beslissing hoor want KS had bij Capellen uitstekend werk geleverd!Carlke wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 2:02 pmTuurlijk moet het budjet omhoog en liefst medeinvesteerder. Dat weet iedereen. Maar zie naar onze winterdeals dan zie je dat je met voetbalverstand ook goedkope zaken kan doen. Kijk tirpan en sow ! Die schokaert had geen inzicht.ozzy105 wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 12:37 pmHet budget minstens niet verdubbelen Mark krijg je volgend seizoen hetzelfde geserveerd op het bord.. Daar moet je geen glazen bol voor hebben hoor. Je kan dit niet blijven overleven op termijn no way, ik hoop dat LVT dit ook heeft ingezien en ofwel trekt hij dat klein budget op ofwel moet hij op zoek naar een medeinvesteerder of overnemer maar zo aanmodderen is het ook niet!
- Justhomuch
Dit dus, maar voor sommige heel moeilijk te begrijpen, Dirk doet 2 transfers en toevallig allebei er boenk op...Carlke wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 2:02 pmTuurlijk moet het budjet omhoog en liefst medeinvesteerder. Dat weet iedereen. Maar zie naar onze winterdeals dan zie je dat je met voetbalverstand ook goedkope zaken kan doen. Kijk tirpan en sow ! Die schokaert had geen inzicht.ozzy105 wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 12:37 pmHet budget minstens niet verdubbelen Mark krijg je volgend seizoen hetzelfde geserveerd op het bord.. Daar moet je geen glazen bol voor hebben hoor. Je kan dit niet blijven overleven op termijn no way, ik hoop dat LVT dit ook heeft ingezien en ofwel trekt hij dat klein budget op ofwel moet hij op zoek naar een medeinvesteerder of overnemer maar zo aanmodderen is het ook niet!
Ik heb een positief gevoel qua transferbeleid naar volgend seizoen als ze die mens laten doen, die kent er iets van.
Wij komen áltijd terug!
2Justhomuch wrote: ↑Fri Mar 22, 2024 12:24 pmDit dus, maar voor sommige heel moeilijk te begrijpen, Dirk doet 2 transfers en toevallig allebei er boenk op...Carlke wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 2:02 pmTuurlijk moet het budjet omhoog en liefst medeinvesteerder. Dat weet iedereen. Maar zie naar onze winterdeals dan zie je dat je met voetbalverstand ook goedkope zaken kan doen. Kijk tirpan en sow ! Die schokaert had geen inzicht.ozzy105 wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 12:37 pm
Het budget minstens niet verdubbelen Mark krijg je volgend seizoen hetzelfde geserveerd op het bord.. Daar moet je geen glazen bol voor hebben hoor. Je kan dit niet blijven overleven op termijn no way, ik hoop dat LVT dit ook heeft ingezien en ofwel trekt hij dat klein budget op ofwel moet hij op zoek naar een medeinvesteerder of overnemer maar zo aanmodderen is het ook niet!
Ik heb een positief gevoel qua transferbeleid naar volgend seizoen als ze die mens laten doen, die kent er iets van.
Laat ons duidelijk zijn , dat op deze moment eigenlijk niemand onmisbaar is voor dit team .
Statistieken zeggen niet alles .
Ben zeer benieuwd wat er gaat gebeuren deze transfer periode .
Statistieken zeggen niet alles .
Ben zeer benieuwd wat er gaat gebeuren deze transfer periode .
Ik ook, maar ik heb geen verwachtingen.
Simpelweg omdat het budget er nog steeds niet is en ik daar niet direkt verandering in zie komen.
Formerly known as Lisp-boy