A-kern
Re: A-kern
Heel eerlijk: had iemand dat nu echt gehoopt?
Die is nog in in het beste van zijn carrière bij een ambitieuze ploeg. Ik had alleszins niet verwacht dat die nu al zou afzakken naar amateurklasse noch sportief noch financieel.
ik twijfel er niet aan dat hij veel sympathie heeft voor LK, maar het is noch te vroeg.
Last edited by Fiero67 on Fri Jun 21, 2019 1:43 pm, edited 1 time in total.
En ondertussen Weuts naar LL. Das een ferme transfer en eentje die bij ons niet had misstaan. Straf van hem wel, deed het bij RWDM erg goed en zakt nu twee reeksen.Fiero67 wrote: ↑Fri Jun 21, 2019 10:54 amHeel eerlijk: had iemand dat nu echt gehoopt?
Die is nog in in het beste van zijn carrière bij een ambitieuze ploeg. Ik had alleszins niet verwacht dat die nu al zou afzakken naar amateurklasse noch sportief noch financieel.
ik twijfel er neit aan dat hij veel sympathie heeft voor LK, maar het is noch te vroeg.
Stond daar niet in de basis dacht ik hoor? Opt einde van het seizoen er wel ingekomen door de vele blessuresEric wrote: ↑Fri Jun 21, 2019 1:41 pmEn ondertussen Weuts naar LL. Das een ferme transfer en eentje die bij ons niet had misstaan. Straf van hem wel, deed het bij RWDM erg goed en zakt nu twee reeksen.Fiero67 wrote: ↑Fri Jun 21, 2019 10:54 amHeel eerlijk: had iemand dat nu echt gehoopt?
ik twijfel er neit aan dat hij veel sympathie heeft voor LK, maar het is noch te vroeg.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Vergaaneglorie
Ben ik niet rouwig om in tegendeel laat maar gaan naar LLEric wrote: ↑Fri Jun 21, 2019 1:41 pmEn ondertussen Weuts naar LL. Das een ferme transfer en eentje die bij ons niet had misstaan. Straf van hem wel, deed het bij RWDM erg goed en zakt nu twee reeksen.Fiero67 wrote: ↑Fri Jun 21, 2019 10:54 amHeel eerlijk: had iemand dat nu echt gehoopt?
Feit blijft dat we nog wel een CV missen. Tenzij ze Smolders als voldoende zien op die positie.
nee idd was daar geen basisspeler wel regelmatig ingevallen, en dat bij een ploeg dat eindronde niet haalde.
ik denk voor ons geen meerwaarde. wel voor LL. voor hen toptransfer.
ik denk voor ons geen meerwaarde. wel voor LL. voor hen toptransfer.
Bon. Als we nu moeten kiezen: een goeie cv of middenvelder of aanvaller?
En bij promotie van Dundee lijkt me dat ook volgend jaar onwaarschijnlijk.Fiero67 wrote: ↑Fri Jun 21, 2019 10:54 amHeel eerlijk: had iemand dat nu echt gehoopt?
ik twijfel er niet aan dat hij veel sympathie heeft voor LK, maar het is noch te vroeg.