Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Mmm, in begrijp je wel hoor. Ik denk dat je het moet kaderen in het feit dat er toen geen sprake was van 1B (of dat de kans toch miniem was) en dat hij vorig seizoen één van de beste spelers op zijn positie was in 1ste amateur. En in die reeks had hij er bij ons gewoon in gestaan want daar zijn mannen als van landschoot en swinnen niet haalbaar.Gerda wrote: ↑Sat Jan 30, 2021 4:25 pmMijn post wordt verkeerd begrepen. Waarom zou je een transfersom betalen voor een speler die 1 enkel bruikbaar is in 1ste amateur, en 2 toch voorbijgestoken zou worden door TJ.Axassin wrote: ↑Fri Jan 29, 2021 8:59 pmKlopt. In de zomer heb ik ook opgevangen dat hij geen mis contract tekende naar onze normen. Zou in 1ste amateur zeker zijn plaats hebben gehad maar in 1B leek het toch allemaal te rap te gaan. Dat is dan 1.5 jaar loon uitgespaard. Ik ga ervan uit dat hij ook al weet waar hij naartoe gaat. Ik gok op Armenië, Azerbeidzjan of een ander verwegistan.
Inderdaad wel jammer dat er nog voetballers als janssen en vdv ronlopen, maar ik vermoed dat die elke dag nog hun pollekes kussen dat ze profvoetballer zijn. Zij zullen dan ook geen vragende partij zijn om hun contract voortijdig te beëindigen. Hopelijk gaan die er in de zomer uit.
En alles wat gratis is gekomen, is duidelijk beter.
Ik vermoed dat hij wel eens terug naar Thes zou kunnen gaan.
Ik zou het wel raar vinden, mocht hij terug voor thes tekenen. Die mannen staan op technische werkloosheid en mogen zelfs niet in groep trainen. Dan blijf je toch beter lekker meetrainen zodat je in vorm blijft en je tegen de zomer op zoek kunt naar een nieuwe club? Daarom gok ik ook op het buitenland.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Contract van Hendrickx bij Lommel verbroken. Als er één speler is van Lommel die je moet halen, dan is hij het wel.
Zeker als je Van Genechten weer zag krasselen gisteren.
Zeker als je Van Genechten weer zag krasselen gisteren.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Hendrickx trekt naar Ijsland vrees ik.
-
Nu we in 1b blijven, zijn er (haalbare) spelers die jullie graag zien komen voor volgend jaar?
Ik denk aan bv oude bekenden en die een meerwaarde zijn en die het huis kennen nl Bernier-Yagan beide einde contract bij Seraing en RWDM. Beide zijn weinig aan de bak gekomen...Ik zou eens gaan polsen nu men zekerheid heeft van niet te moeten degraderen.KLSK190630 wrote: ↑Tue Mar 16, 2021 4:27 pmNu we in 1b blijven, zijn er (haalbare) spelers die jullie graag zien komen voor volgend jaar?
Benier al zeker en mogen is dromen he Mertens’ zou wel een leuk spits zijn
mogen is dromen he Mertens’ zou wel een leuk spits zijn
[/quote]
[/quote]
Bernier zou tof zijn ja. Die zou wel iets kunnen betekenen bij ons.
En inderdaad, zo'n Mertens.. Al gaat die bij Deinze een stuk meer verdienen en gaat die daar niet willen vertrekken. Nog een goeie, sterke spits vind ik echt een must.
Waar zullen goede voetballers voor ons ziten die een contract zijn