A-kern
Re: A-kern
Laten we dit topic nu maar sluiten.
Ieders mening is nu wel duidelijk.
Uiteraard heeft Ozzy recht op zijn eigen opinie.
Hij kan er misschien aandacht aan geven om deze iets genuanceerder en gefundeerder naar voren te brengen en minder op dezelfde nagel steeds te kloppen of van gedacht te veranderen zoals het uitkomt.
Ik zal proberen me er minder aan te ergeren en alleszins me weerhouden om nog te reageren op de persoon zelf. Dat is inderdaad buiten de kwestie.
Inhoudelijk kan er altijd nog een discussie plaats vinden natuurlijk .
Ieders mening is nu wel duidelijk.
Uiteraard heeft Ozzy recht op zijn eigen opinie.
Hij kan er misschien aandacht aan geven om deze iets genuanceerder en gefundeerder naar voren te brengen en minder op dezelfde nagel steeds te kloppen of van gedacht te veranderen zoals het uitkomt.
Ik zal proberen me er minder aan te ergeren en alleszins me weerhouden om nog te reageren op de persoon zelf. Dat is inderdaad buiten de kwestie.
Inhoudelijk kan er altijd nog een discussie plaats vinden natuurlijk .
Om het terug on-topic te brengen: De Bruyn en Poelmans meerdere matchen geschorst. Beide spelers wensen zich excuseren
-
We weten ondertussen wel hoe weinig Poelmans krijgt als loon: https://drupal2018.assets.rbfa.be/s3fs- ... 2ZiB8uBQ6i
Jezus, dat die dat zelfs doet. Als die 2 reeksen lager gaat spelen kan hij gaan werken en met premies meer verdienen.Thomas1906 wrote: ↑Fri Oct 06, 2023 9:22 pmWe weten ondertussen wel hoe weinig Poelmans krijgt als loon: https://drupal2018.assets.rbfa.be/s3fs- ... 2ZiB8uBQ6i
Nu zie je hoe weinig sommige van onze spelers verdienen, niet verwonderlijk dat ze weg willen.
Zo kan het echt niet verder dit is een profclub onwaardig, er moet heel dringend extra kapitaal komen !
Zo kan het echt niet verder dit is een profclub onwaardig, er moet heel dringend extra kapitaal komen !
Ik vrees dat je gelijk hebt mark, poelmans zal nu wel geen grootverdiener zijn, maar het zegt wel iets.
Lierse onwaardig! Tijd dat LVT eindelijk eens sportief gaat investeren! Ik zie het zo Lierse de hobby, zijn speeltje, Antwerp zijn grote liefde en waar zijn hart ligt! Een boer vind altijd de weg naar de akker, een stadsjongen-mens...
De premies zijn de belangrijkste component van het loon: met het puntenaantal van vorig jaar hebben de meeste spelers toch wel een degelijk loon verdiend.
Daar kan je een punt hebben. Maar dat zou dan dit jaar wel eens flink kunnen tegenvallen als we degradatie kandidaat blijven !polydor wrote: ↑Sat Oct 07, 2023 10:29 amDe premies zijn de belangrijkste component van het loon: met het puntenaantal van vorig jaar hebben de meeste spelers toch wel een degelijk loon verdiend.
Dit zegd genoeg waarom de meeste vertrokken ! Als de winstpremies hun loon goed maken en u ploeg verzwakt , weet je dat je niet veel gaat verdienen kan je beter opstappen.Mark wrote: ↑Sat Oct 07, 2023 11:47 amDaar kan je een punt hebben. Maar dat zou dan dit jaar wel eens flink kunnen tegenvallen als we degradatie kandidaat blijven !