A-kern
- Justhomuch
Re: A-kern
Mannekes, er zijn er hier die wegblijven van het forum door dit figuur!! Op elk forum haalt hij het bloed vanonder de mensen hun nagels uit, op het Lyraforum letterlijk weggepest, en dat heeft meneer nu eens helemaal zelf gezocht, je kan een mening hebben, maar die hoeft geen 1000x op een dag vermeld te worden, om dan 20x van gedacht te veranderen van zodra de ploeg beter speelt zodat het in ZIJN voordeel uitdraait, een windhaan is er niks tegen, van mij mag dat irritant ventje nu eens een permanente ban krijgen, dan vinden misschien terug meer mensen de weg naar dit platform zonder zichzelf dood te ergeren
Want als cijfers dan toch nooit liegen, hij verziekt het hier echt voor velen.
Poepsimpel.
Want als cijfers dan toch nooit liegen, hij verziekt het hier echt voor velen.
Poepsimpel.
Wij komen áltijd terug!
[
Niveau, echt waar, proficiat.
En wat vind je nu zelf wat de toegevoegde waarde is van deze onzin ?
Ongeacht mijn mening over de posts van Ozzy vind ik dit zonder concurrentie het meest kinderachtige wat ik hier ooit gelezen heb.
[/quote]
Als een beetje humor ook al niet meer kan.
Eet uwe citroen verder op.
Ongeacht mijn mening over de posts van Ozzy vind ik dit zonder concurrentie het meest kinderachtige wat ik hier ooit gelezen heb.
[/quote]
Als een beetje humor ook al niet meer kan.
Eet uwe citroen verder op.
[/quote]
Klopt ! Als de onzin het haalt van het gezond verstand, dan krijg je dit, iedereen heeft het recht op een eigen mening, ook Ozzy.
[/quote]
Onzin ....onzin ....
Ozzy is de redding van Lierse K.
Maar wees gerust ik zal dit geen 1000x schrijven.
Nog een goede dag verder.
[/quote]
Klopt ! Als de onzin het haalt van het gezond verstand, dan krijg je dit, iedereen heeft het recht op een eigen mening, ook Ozzy.
[/quote]
Onzin ....onzin ....
Ozzy is de redding van Lierse K.
Maar wees gerust ik zal dit geen 1000x schrijven.
Nog een goede dag verder.
Mannekes, kunnen jullie het echt niet aan dat iemand een andere mening heeft dan de jullie, ongeacht dat die wel of niet in het stadion is, echt niet ?
Wel dat zegt dan even veel over jullie en het geratel ervan dan over de betrokkene, grow up,dit is een forum en ik dacht voor iedereen!
[/quote]
Begrepen, grote man.
Doen jullie maar verder .... bye ....
Wel dat zegt dan even veel over jullie en het geratel ervan dan over de betrokkene, grow up,dit is een forum en ik dacht voor iedereen!
[/quote]
Begrepen, grote man.
Doen jullie maar verder .... bye ....
Ik weet niet wat de laatste 2 bladzijden met de A-kern te maken hebben.
We weten allemaal dat Ozzy nogal een pessimist is, maar je kan toch niet ontkennen dat het momenteel niet is om vrolijk van te worden.
En ja iedereen heeft recht op zijn mening ook Ozzy.
Als je het niet eens bent met hem, kan je dat op een normale manier laten weten. Maar stop met die persoonlijke aanvallen, dit is kinderachtig en brengt niets bij.
We weten allemaal dat Ozzy nogal een pessimist is, maar je kan toch niet ontkennen dat het momenteel niet is om vrolijk van te worden.
En ja iedereen heeft recht op zijn mening ook Ozzy.
Als je het niet eens bent met hem, kan je dat op een normale manier laten weten. Maar stop met die persoonlijke aanvallen, dit is kinderachtig en brengt niets bij.
Dat we niet op de man moeten spelen zoals op het LL-forum, akkoord. Maar dat Ozzy mensen wegjaagt die weldegelijk iets nuttig kunnen bijbrengen aan dit forum, ga je toch ook niet ontkennen?
Ik merk van mezelf ook dat ik hier nog amper iets lees, laat staan iets post. En dat heeft niets met de prestaties van de ploeg te maken, ik sta er uit en thuis.
Ik merk van mezelf ook dat ik hier nog amper iets lees, laat staan iets post. En dat heeft niets met de prestaties van de ploeg te maken, ik sta er uit en thuis.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Idem.Axassin wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 9:54 amDat we niet op de man moeten spelen zoals op het LL-forum, akkoord. Maar dat Ozzy mensen wegjaagt die weldegelijk iets nuttig kunnen bijbrengen aan dit forum, ga je toch ook niet ontkennen?
-
Leg me in godsnaam eens uit hoe 1 persoon (Ozzy) de mensen kan wegjagen op een forum, allez serieus blijven hé.....polydor wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 4:29 pmIdem.Axassin wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 9:54 amDat we niet op de man moeten spelen zoals op het LL-forum, akkoord. Maar dat Ozzy mensen wegjaagt die weldegelijk iets nuttig kunnen bijbrengen aan dit forum, ga je toch ook niet ontkennen?
Het forum wordt minder en minder gebruikt omwille van de inhoudelijke kwaliteit,de tegenvallende resultaten van de ploeg alsook de weinig ambitieuze plannen van het bestuur.Het constante gebash op 1 persoon legt ook wel degelijk een hypotheek op wie nog kijkt en wie niet meer, 1 schuldige hiervoor aanduiden getuigt van weinig zelfreflectie, of die persoon nu gelijk heeft of niet en in herhaling valt of niet is bijkomstig als je ieders mening durft respecteren.
Ik zit ook nog op verschillende andere forums en ook daar zitten uiteraard mensen met wie ik het totaal niet eens ben.
Die ook keer op keer hun standpunt herhalen, en van elke gelegenheid gebruikt maken om bepaalde zaken de grond in te boren.
Maar dat is toch geen reden om weg te blijven of je eigen mening niet meer te verkondigen.
Die ook keer op keer hun standpunt herhalen, en van elke gelegenheid gebruikt maken om bepaalde zaken de grond in te boren.
Maar dat is toch geen reden om weg te blijven of je eigen mening niet meer te verkondigen.
2Tamas Krivitz wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 5:29 pmLeg me in godsnaam eens uit hoe 1 persoon (Ozzy) de mensen kan wegjagen op een forum, allez serieus blijven hé.....polydor wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 4:29 pmIdem.Axassin wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 9:54 amDat we niet op de man moeten spelen zoals op het LL-forum, akkoord. Maar dat Ozzy mensen wegjaagt die weldegelijk iets nuttig kunnen bijbrengen aan dit forum, ga je toch ook niet ontkennen?
Het forum wordt minder en minder gebruikt omwille van de inhoudelijke kwaliteit,de tegenvallende resultaten van de ploeg alsook de weinig ambitieuze plannen van het bestuur.Het constante gebash op 1 persoon legt ook wel degelijk een hypotheek op wie nog kijkt en wie niet meer, 1 schuldige hiervoor aanduiden getuigt van weinig zelfreflectie, of die persoon nu gelijk heeft of niet en in herhaling valt of niet is bijkomstig als je ieders mening durft respecteren.