Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Klopt. Maar in ieder geval heb je wel een streepje voor. Als je in 1B kan blijven (en dat zal vermoedelijk extra-sportief zijn) kan je hen een garantie op profvoetbal geven mét speelminuten in een reeds vertrouwde omgeving. Na enkele weken, denk ik dat je als sportieve staf wel genoeg gezien hebt om te evalueren of een speler een meerwaarde zal zijn. Dan is het kwestie van kort op de bal te spelen.BB666 wrote: ↑Wed Jan 13, 2021 9:23 amIn theorie mooi.Axassin wrote: ↑Tue Jan 12, 2021 5:25 pmMaar dan moeten ze die nu toch niet meer halen? Waarom zou je een half seizoen die dik betalen, als het sportief voor de rest toch verloren is?Tokky89 wrote: ↑Tue Jan 12, 2021 4:53 pmTypes als Kaya van KV Mechelen dat zijn versterkingen ...zit daar toch maar op de bank . Beter ene goeie dan drie a vier reserven van Lommel of Leuven . Snap niet wie deze transfers regelt ,maar dan kan je beter rustig verder blijven spelen met de huidige kern ..Je kan die kloof toch niet meer dichten in het klassement. Beter tegen volgend seizoen een paar versterkingen halen. Als het amateurvoetbal toch niet meer doorgaat blijven we er toch in ...ipv nu met geld te zwieren !!!
Ik denk dat de kans heel groot is dat we volgend jaar profvoetbal spelen. De huurtransfers zijn allemaal einde contract in juni bij hun respectievelijke clubs (ook Gilis). Ik denk dan ook dat ze deze jonge gasten een kans willen geven en de komende maanden hen willen evalueren in functie van een definitief contract. En geloof mij, de spelers die er zijn bijgekomen, zijn écht wel beter dan wat we al hadden.
Stel nu dat de gehuurde spelers een meerwaarde blijken en je legt hen de komende maanden vast, dan hoef je in de zomer nog een 5-6 gerichte (en meer ervaren) versterkingen te doen om een competitieve ploeg op de been te brengen waarin elke positie dubbelbezet is. Enkel de Keeperskwestie vind ik een moeilijke zaak. Ik vond Brughmans echt wel goed genoeg, De Smet komt voorlopig te kort. Ik ga uit van de 4-3-3 die TVI hanteert.
Keepers: Brughmans/De Smet
Linksback; Cauwenberg/Laes
2 centrale verdedigers; Santermans/Gillekens/Smolders/zomeraanwinst 1
Rechtsback: Van Genechten/zomeraanwinst 2
Centrale middenvelders: Swinnen/Van Landschoot/Bitsindou/zomeraanwinst 3
Aanvallende middenvelders (10 en flanken, ik zet deze samen omdat bijvoorbeeld een Allach zowel op 10 als op de flank kan spelen): Gilis/Allach/Ben Hammou/Aabbou/zomeraanwinst 4/Extra jeugdspeler (Limbombe/Sadiku/...?)
Spits: zomeraanwinst 5/zomeraanwinst 6
Met de aanwinsten doel ik echt wel op spelers met toch al enige ervaring in de hogere reeksen, geen jeugdspelers. Dan heb je nog een serieuze kwaliteitsinjectie in elke linie.
Soit, dat is hoe ik het zie. But I don't call the shots...![]()
Maar in de praktijk worden die huurspelers niet alleen door jullie geëvalueerd.
En dus is de kans groot dat je de beste 2 of 3 ergens anders tekenen voor volgend seizoen.
Enige die hier al langer rondloopt en mogelijks interesse opwerkt van andere teams, is Jo Gilis. Al heeft zit er wel nog veel te weinig regelmaat in zijn prestaties; de ene week goed, de volgende twee weken compleet onzichtbaar.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Mee eens. 't Is geen risicoloze strategie maar het risico is beperkt denk ik. Eens te meer omdat het in een ploeg is die hapert.Axassin wrote: ↑Wed Jan 13, 2021 10:34 amKlopt. Maar in ieder geval heb je wel een streepje voor. Als je in 1B kan blijven (en dat zal vermoedelijk extra-sportief zijn) kan je hen een garantie op profvoetbal geven mét speelminuten in een reeds vertrouwde omgeving. Na enkele weken, denk ik dat je als sportieve staf wel genoeg gezien hebt om te evalueren of een speler een meerwaarde zal zijn. Dan is het kwestie van kort op de bal te spelen.BB666 wrote: ↑Wed Jan 13, 2021 9:23 amIn theorie mooi.Axassin wrote: ↑Tue Jan 12, 2021 5:25 pm
Maar dan moeten ze die nu toch niet meer halen? Waarom zou je een half seizoen die dik betalen, als het sportief voor de rest toch verloren is?
Ik denk dat de kans heel groot is dat we volgend jaar profvoetbal spelen. De huurtransfers zijn allemaal einde contract in juni bij hun respectievelijke clubs (ook Gilis). Ik denk dan ook dat ze deze jonge gasten een kans willen geven en de komende maanden hen willen evalueren in functie van een definitief contract. En geloof mij, de spelers die er zijn bijgekomen, zijn écht wel beter dan wat we al hadden.
Stel nu dat de gehuurde spelers een meerwaarde blijken en je legt hen de komende maanden vast, dan hoef je in de zomer nog een 5-6 gerichte (en meer ervaren) versterkingen te doen om een competitieve ploeg op de been te brengen waarin elke positie dubbelbezet is. Enkel de Keeperskwestie vind ik een moeilijke zaak. Ik vond Brughmans echt wel goed genoeg, De Smet komt voorlopig te kort. Ik ga uit van de 4-3-3 die TVI hanteert.
Keepers: Brughmans/De Smet
Linksback; Cauwenberg/Laes
2 centrale verdedigers; Santermans/Gillekens/Smolders/zomeraanwinst 1
Rechtsback: Van Genechten/zomeraanwinst 2
Centrale middenvelders: Swinnen/Van Landschoot/Bitsindou/zomeraanwinst 3
Aanvallende middenvelders (10 en flanken, ik zet deze samen omdat bijvoorbeeld een Allach zowel op 10 als op de flank kan spelen): Gilis/Allach/Ben Hammou/Aabbou/zomeraanwinst 4/Extra jeugdspeler (Limbombe/Sadiku/...?)
Spits: zomeraanwinst 5/zomeraanwinst 6
Met de aanwinsten doel ik echt wel op spelers met toch al enige ervaring in de hogere reeksen, geen jeugdspelers. Dan heb je nog een serieuze kwaliteitsinjectie in elke linie.
Soit, dat is hoe ik het zie. But I don't call the shots...![]()
Maar in de praktijk worden die huurspelers niet alleen door jullie geëvalueerd.
En dus is de kans groot dat je de beste 2 of 3 ergens anders tekenen voor volgend seizoen.
Enige die hier al langer rondloopt en mogelijks interesse opwerkt van andere teams, is Jo Gilis. Al heeft zit er wel nog veel te weinig regelmaat in zijn prestaties; de ene week goed, de volgende twee weken compleet onzichtbaar.
Andere vraag: iemand zicht op uitgaande transfers? Ik zou serieus balen als ze een Allach komen wegplukken bijvoorbeeld.
Die gaan ze niet zomaar laten gaan. Ik vraag mij af of ze Bob nog gaan kunnen slijten.KRKN wrote: ↑Wed Jan 13, 2021 1:52 pmMee eens. 't Is geen risicoloze strategie maar het risico is beperkt denk ik. Eens te meer omdat het in een ploeg is die hapert.Axassin wrote: ↑Wed Jan 13, 2021 10:34 amKlopt. Maar in ieder geval heb je wel een streepje voor. Als je in 1B kan blijven (en dat zal vermoedelijk extra-sportief zijn) kan je hen een garantie op profvoetbal geven mét speelminuten in een reeds vertrouwde omgeving. Na enkele weken, denk ik dat je als sportieve staf wel genoeg gezien hebt om te evalueren of een speler een meerwaarde zal zijn. Dan is het kwestie van kort op de bal te spelen.
Andere vraag: iemand zicht op uitgaande transfers? Ik zou serieus balen als ze een Allach komen wegplukken bijvoorbeeld.
Vrees ervoor. Gaat zich laten opereren en 3 maand out het schijntEric wrote: ↑Thu Jan 14, 2021 10:27 amDie gaan ze niet zomaar laten gaan. Ik vraag mij af of ze Bob nog gaan kunnen slijten.KRKN wrote: ↑Wed Jan 13, 2021 1:52 pmMee eens. 't Is geen risicoloze strategie maar het risico is beperkt denk ik. Eens te meer omdat het in een ploeg is die hapert.Axassin wrote: ↑Wed Jan 13, 2021 10:34 am
Klopt. Maar in ieder geval heb je wel een streepje voor. Als je in 1B kan blijven (en dat zal vermoedelijk extra-sportief zijn) kan je hen een garantie op profvoetbal geven mét speelminuten in een reeds vertrouwde omgeving. Na enkele weken, denk ik dat je als sportieve staf wel genoeg gezien hebt om te evalueren of een speler een meerwaarde zal zijn. Dan is het kwestie van kort op de bal te spelen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik neem aan dat we het nu wel gehad hebben qua transfers. Globaal gezien meer dan ik verwacht had bij het begin van de transferperiode. Alleen wel weer (erg) jong. Qua gemiddelde leeftijd doen we toch niet zoveel onder voor Club NXT. 't Is dat den Bernd ons gemiddelde serieus omhoog trekt 

Tja, de versterkingen zijn wel erg jong, weer geen ervaring bijgehaald. Maar dit seizoen is toch al naar de vaantjes, dus is het te begrijpen.
Als nu de hervormingen niet door gaan spelen we volgend seizoen weer in eerste amateur. Toffe vooruitzichten wel, nog een seizoen afwerken waarvan je weet dat het eigenlijk geen enkel nut meer heeft en volgend seizoen misschien drie stappen achteruit in plaats van één stap vooruit.
Als nu de hervormingen niet door gaan spelen we volgend seizoen weer in eerste amateur. Toffe vooruitzichten wel, nog een seizoen afwerken waarvan je weet dat het eigenlijk geen enkel nut meer heeft en volgend seizoen misschien drie stappen achteruit in plaats van één stap vooruit.
Formerly known as Lisp-boy
Ik schat de kans dat we volgend jaar in 1B aanvatten erg hoog in. Wat er daarna zal gebeuren ivm hervorming is moeilijker om in te schatten..Lisp-boy wrote: ↑Sat Jan 16, 2021 9:21 pmTja, de versterkingen zijn wel erg jong, weer geen ervaring bijgehaald. Maar dit seizoen is toch al naar de vaantjes, dus is het te begrijpen.
Dat denk ik ook ! Volgens mij start amateur niet meer op. En Virton komt in plaats Brugge ! Jaar erop weet ik niet dan wel hervormingen maar hoe of wat wie zal het weten, wel zeker belofteploegen. Maar wat dat inhoud over dalen en stijgen koffiedik kijken nu.KRKN wrote: ↑Sat Jan 16, 2021 9:35 pmIk schat de kans dat we volgend jaar in 1B aanvatten erg hoog in. Wat er daarna zal gebeuren ivm hervorming is moeilijker om in te schatten..Lisp-boy wrote: ↑Sat Jan 16, 2021 9:21 pmTja, de versterkingen zijn wel erg jong, weer geen ervaring bijgehaald. Maar dit seizoen is toch al naar de vaantjes, dus is het te begrijpen.
-
De G5 gaat nooit die belofteploegen eruit halen, in tegendeel het gaan er enkel maar meer worden. Wat er met virton of ons gebeurt kan die niets schelen.Carlke wrote: ↑Sat Jan 16, 2021 10:12 pmDat denk ik ook ! Volgens mij start amateur niet meer op. En Virton komt in plaats Brugge ! Jaar erop weet ik niet dan wel hervormingen maar hoe of wat wie zal het weten, wel zeker belofteploegen. Maar wat dat inhoud over dalen en stijgen koffiedik kijken nu.KRKN wrote: ↑Sat Jan 16, 2021 9:35 pmIk schat de kans dat we volgend jaar in 1B aanvatten erg hoog in. Wat er daarna zal gebeuren ivm hervorming is moeilijker om in te schatten..Lisp-boy wrote: ↑Sat Jan 16, 2021 9:21 pmTja, de versterkingen zijn wel erg jong, weer geen ervaring bijgehaald. Maar dit seizoen is toch al naar de vaantjes, dus is het te begrijpen.