Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Onder meerdere coaches ook. Misschien had het zonder die blessures een ander verhaal geweest. Maar het toont toch wel dat er enige consensus is.Justhomuch wrote: ↑Thu Dec 24, 2020 10:42 amDat Ozzy dit jammer ging vinden stond in de sterren geschreven![]()
Als het zo’n talent was had hij zijn kans al lang gepakt, hopelijk halen ze iets beter bij, centraal in de verdediging mogen ze wel écht iets gaan bijhalen.
Bij zijn aankomst in Lier maakte hij toch een goede indruk in de oefenpot tot Rocky roet in het eten kwam gooien en hij een zware langdurige blessure opliep seizoen voorbij! Ik onthoud de enige kans die hij dit seizoen kreeg tegen Westerlo greep hij ze was een van de betere en werd bijna bekroont met een mooi doelpunt daarna kreeg hij weer geen kans meer jammer zou mij niet verwonderen dat hij wel slaagt bij een andere club....
Alé ozzy... die gast heeft op 1.5j misschien alles opgeteld een volledige match goed gespeeld. Dan reken ik 45min in de oefenwedstrijd tegen duffel en de eerste helft tegen westel. En gij maakt er ne wereldshotter van
. Die jongen zal zeker wel talent hebben anders word je geen belofte international. Maar als ge onder 3 verschillende trainers geregeld de selectie niet haalt in een zwalpende ploeg dan vrees ik gewoon dat ge tekort komt. Enige reden dat die hier nog rondliep, was omdat hij bereid was een amateurconrract te tekenen.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
onder peeters heeft hij nooit een eerlijke kans gekregen en niet vergeten dat hij een seizoen verloor door een zware blessure... Eigenlijk kreeg hij voor de eerste keer sinds zijn aankomst op het lisp tegen Westerlo een kans en greep hij ze was een van de betere op het veld jammer voor die bal op de paal... Ik had verwacht dat hij de match nadien ook gestart zou zijn niet dus... Mss geen wereldshotter maar wel eentje mits je hem vertrouwen en echte kansen geeft die minstens één plekje heeft in een 1b-ploeg!Axassin wrote: ↑Thu Dec 24, 2020 1:10 pmAlé ozzy... die gast heeft op 1.5j misschien alles opgeteld een volledige match goed gespeeld. Dan reken ik 45min in de oefenwedstrijd tegen duffel en de eerste helft tegen westel. En gij maakt er ne wereldshotter van. Die jongen zal zeker wel talent hebben anders word je geen belofte international. Maar als ge onder 3 verschillende trainers geregeld de selectie niet haalt in een zwalpende ploeg dan vrees ik gewoon dat ge tekort komt. Enige reden dat die hier nog rondliep, was omdat hij bereid was een amateurconrract te tekenen.
Toch geef ik Ozzy gelijk hoor, die jongen zware kruisbanden letsel gehad. Tegen dat je daar helemaal terug bent is jaar. Ik denk dat deze trainer en assistenten niet erg geloven in hem. En zo een jongen heeft misschien vertrouwen nodig. Ik geloof wel dat hij zich reeks lager terug in de kijker gaat spelen.
Ik hoor waaien dat we toch nog iets mogen verwachten.
Vandaag?

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Nee, over de wanneer weet ik niet. Enige wat ik gehoord heb is dat er normaal gezien nog wel wat bijkomt dit transferwindow. Sorry, ik weet dat het niet zoveel is

- Justhomuch
Compagnion crew whatsapp groep?

Wij komen áltijd terug!
Iemand nog nieuws? Den deze wordt ongeduldig