Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Dit geeft ons toch wel wat meer mogelijkheden in de punt. Mooi zo, goeie zet denk ik.
Mooie transfer zeker weten! Is die al speelgerechtigd?
- Justhomuch
-
Op huurbasis las ik, hoeveel hebben we zo?
Kan die wel niet inschatten.
Kan die wel niet inschatten.
Bijna elke gehuurde speler (placca is een uitzondering) heeft maar een contract bij de moederclub tot einde seizoen (gilis,en petrov oa). Die kunnen we dus overnemen vanaf januari.
Ik hoop dat er veel nu inzien dat dit véél meer was dan waar we aanvankelijk op konden hopen. Ik zou ook nog heel graag een CV zien komen, maar niet ten koste van alles.
Ik hoop dat er veel nu inzien dat dit véél meer was dan waar we aanvankelijk op konden hopen. Ik zou ook nog heel graag een CV zien komen, maar niet ten koste van alles.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Voila se, goeie transfer, dit hadden we echt nodig.
Mooi werk van het bestuur !
Mooi werk van het bestuur !
Formerly known as Lisp-boy
Helemaal mee eens.Axassin wrote: ↑Fri Oct 02, 2020 8:31 pmBijna elke gehuurde speler (placca is een uitzondering) heeft maar een contract bij de moederclub tot einde seizoen (gilis,en petrov oa). Die kunnen we dus overnemen vanaf januari.
Delorge van Roeselare terug nemen kan ook rechts spelenKRKN wrote: ↑Sat Oct 03, 2020 9:12 amHelemaal mee eens.Axassin wrote: ↑Fri Oct 02, 2020 8:31 pmBijna elke gehuurde speler (placca is een uitzondering) heeft maar een contract bij de moederclub tot einde seizoen (gilis,en petrov oa). Die kunnen we dus overnemen vanaf januari.
2Jelle1906 wrote: ↑Sat Oct 03, 2020 2:26 pmDelorge van Roeselare terug nemen kan ook rechts spelenKRKN wrote: ↑Sat Oct 03, 2020 9:12 amHelemaal mee eens.Axassin wrote: ↑Fri Oct 02, 2020 8:31 pmBijna elke gehuurde speler (placca is een uitzondering) heeft maar een contract bij de moederclub tot einde seizoen (gilis,en petrov oa). Die kunnen we dus overnemen vanaf januari.