A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Jelle1906
Re: A-kern

Post by Jelle1906 » Wed Jun 28, 2023 6:31 pm

GeelZwart wrote:
Wed Jun 28, 2023 5:15 pm
ozzy105 wrote:
Wed Jun 28, 2023 2:43 pm
Carlke wrote:
Wed Jun 28, 2023 2:08 pm

Niet te snel oordelen natuurlijk , maar je hebt punt er gaat iets moeten komen in de plaats of je moet ambities herzien ! Maar zoals gezegd 1 juli pas gaat transfermarkt open . Ook bij beerschot die net voor ons waren is het net hetzelfde . Maar ook ik zou graag zo snel mogelijk iets zien bewegen !
Bij Beerschot Carlke staat wel al een basis bij Lierse??? Lijkt een leegloop aan de gang Laes, Gillekens, Pupe, Raamaekers, Tabekou, Rocha oa... Stel dat daar nog VA-GDS bijkomen en het wegvallen van Pieter jammer genoeg.. Nog zes weken voor de competitiestart, begin er maar aan om met weinig budget minstens 2 CV,minstens 1 linksachter-1 rechtsachter binnen te halen en in het slechtste geval vervangers voor VA-GDS! Veel succes hoor! En hoeveel gaan ze voor die 2 weer ontvangen? Paar stuivers zoals bij eerder goede vertrokken spelers??? Het geloof bij supporters ebt meer en meer weg Carlke in LVT dat is ook een vaststelling. Veel respect dat hij de club reanimeerde maar de blunders die hij al 5 jaar op zijn actief heeft mag je ook niet naastkijken, ik ga de voorbeelden niet posten want dan ben ik morgen nog bezig! Ik lees hier veelal no panic, het is nog maar einde juni, transferperiode start op 1 juli enz ik zou me toch ongerust beginnen te maken... De signalen die er al waren sponsers die afhaakten, Nico weg, de transferperikelen momenteel het stemt mij weer niet gerust net als tentijde onder de gekke Egyptenaar. Verschil, geen of weinig schulden waardoor een eventuele overnemer of mede-investeerder als LVT dit al ziet zitten niet afschrikt!
Er zijn geen sponsors die afhaken. En als er al afhaken komt er gewoon een ander in de plek.

Van Acker is geblesseerd. Lastig om zo medische testen te doen lijkt me.

Er zijn behalve het tweede seizoen met Rocky Peeters 0 blunders gebeurd.

Heel kessel is prachtig opgeknapt. Gaat enorm aantrekken naar toekomstig talent toe. Met Dirk Gyselinckx hebben we daar wereldtop zitten.

Spelershome in tribune 2 is bijna af, ook een serieuze verbetering.

Samenwerking met Thomas More als enige profclub in het land. Zeer professionele werking.

TVA, GDS zijn nog niet weg. En er zijn ook geen tekenen dat dit wel zal gebeuren. En zoja, gaan ze er ferm voor mogen betalen.

LVT heeft aangegeven investeerders te zoeken, én op een goeie manier, geen prins a la beerschot.

Lierse is zo goed als schuldenvrij en speelt met het kleinste budget al 2 seizoenen makkelijk in de middenmoot.

Maar blijf vooral zagen, natuurlijk zijn er negatieve punten maar dat is óveral. Ga gewoon voor Manchester City supporteren, dat gaat ook vanuit de ZETEL.
Dan van 't v a zou niet echt zijn die blessure maar een foefke, maar ik hoop dat het echt ni waar is en ne roddel is

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jun 28, 2023 6:46 pm

Jelle1906 wrote:
Wed Jun 28, 2023 6:31 pm
GeelZwart wrote:
Wed Jun 28, 2023 5:15 pm
ozzy105 wrote:
Wed Jun 28, 2023 2:43 pm

Bij Beerschot Carlke staat wel al een basis bij Lierse??? Lijkt een leegloop aan de gang Laes, Gillekens, Pupe, Raamaekers, Tabekou, Rocha oa... Stel dat daar nog VA-GDS bijkomen en het wegvallen van Pieter jammer genoeg.. Nog zes weken voor de competitiestart, begin er maar aan om met weinig budget minstens 2 CV,minstens 1 linksachter-1 rechtsachter binnen te halen en in het slechtste geval vervangers voor VA-GDS! Veel succes hoor! En hoeveel gaan ze voor die 2 weer ontvangen? Paar stuivers zoals bij eerder goede vertrokken spelers??? Het geloof bij supporters ebt meer en meer weg Carlke in LVT dat is ook een vaststelling. Veel respect dat hij de club reanimeerde maar de blunders die hij al 5 jaar op zijn actief heeft mag je ook niet naastkijken, ik ga de voorbeelden niet posten want dan ben ik morgen nog bezig! Ik lees hier veelal no panic, het is nog maar einde juni, transferperiode start op 1 juli enz ik zou me toch ongerust beginnen te maken... De signalen die er al waren sponsers die afhaakten, Nico weg, de transferperikelen momenteel het stemt mij weer niet gerust net als tentijde onder de gekke Egyptenaar. Verschil, geen of weinig schulden waardoor een eventuele overnemer of mede-investeerder als LVT dit al ziet zitten niet afschrikt!
Er zijn geen sponsors die afhaken. En als er al afhaken komt er gewoon een ander in de plek.

Van Acker is geblesseerd. Lastig om zo medische testen te doen lijkt me.

Er zijn behalve het tweede seizoen met Rocky Peeters 0 blunders gebeurd.

Heel kessel is prachtig opgeknapt. Gaat enorm aantrekken naar toekomstig talent toe. Met Dirk Gyselinckx hebben we daar wereldtop zitten.

Spelershome in tribune 2 is bijna af, ook een serieuze verbetering.

Samenwerking met Thomas More als enige profclub in het land. Zeer professionele werking.

TVA, GDS zijn nog niet weg. En er zijn ook geen tekenen dat dit wel zal gebeuren. En zoja, gaan ze er ferm voor mogen betalen.

LVT heeft aangegeven investeerders te zoeken, én op een goeie manier, geen prins a la beerschot.

Lierse is zo goed als schuldenvrij en speelt met het kleinste budget al 2 seizoenen makkelijk in de middenmoot.

Maar blijf vooral zagen, natuurlijk zijn er negatieve punten maar dat is óveral. Ga gewoon voor Manchester City supporteren, dat gaat ook vanuit de ZETEL.
Dan van 't v a zou niet echt zijn die blessure maar een foefke, maar ik hoop dat het echt ni waar is en ne roddel is
Waar rook is... Zou spijtig zijn want een degelijke vervanger ga je nooit vinden. Zou het hem wel gunnen wordt straks 32 jaar dus het moment om nog eens te proeven van eerste klasse. Hopelijk heeft LVT beter onderhandeld zodat hij ook niet vertrekt voor peanuts!

XDV1906

Post by XDV1906 » Wed Jun 28, 2023 6:51 pm

Van Acker is naart schijnt zen medische testen aant afleggen in Kortrijk.

EDIT: Had nog niet teruggelezen, de roddel heeft dus niet alleen mij bereikt. :D Swat, we zien wel wat we overhouden eind augustus zeker? Is nog heel lang.

Carlke

Post by Carlke » Wed Jun 28, 2023 7:14 pm

XDV1906 wrote:
Wed Jun 28, 2023 6:51 pm
Van Acker is naart schijnt zen medische testen aant afleggen in Kortrijk.

EDIT: Had nog niet teruggelezen, de roddel heeft dus niet alleen mij bereikt. :D Swat, we zien wel wat we overhouden eind augustus zeker? Is nog heel lang.
Gisteren middag was van acker wel op de training heeft wel niet mee getraind maar mischien wel in voormiddag. Want de schryver was er niet.claes en oulare trainden wel mee brebels ook. Nu moet ik wel zeggen de training was niet pittig. Maar ja dat kan s morgens anders zijn geweest natuurlijk.

TV2002

Post by TV2002 » Wed Jun 28, 2023 7:24 pm

Jarno Janssen is dus die tester van FC Eindhoven. 22 jarige centrale verdediger, 1m87, linksvoetig. Nederlander.
23 wedstrijden gespeeld vorig seizoen bij een ploeg dat tot het einde vocht voor promotie.

Carlke

Post by Carlke » Wed Jun 28, 2023 7:39 pm

TV2002 wrote:
Wed Jun 28, 2023 7:24 pm
Jarno Janssen is dus die tester van FC Eindhoven. 22 jarige centrale verdediger, 1m87, linksvoetig. Nederlander.
23 wedstrijden gespeeld vorig seizoen bij een ploeg dat tot het einde vocht voor promotie.
2... idd trainde mee leek mij precies toch zowel links als rechts ballen in te spelen .

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jun 28, 2023 7:59 pm

Is dat voor te lachen JJ??? De voorbije 5 jaar amper 38 matchen gespeelt en meer geblesseerd geweest dan hem lief is... Mannekes toch ze zijn er mee aan het lachen op het lisp! Verdomme zeg. :evil: Luc doe eindelijk eens uw portemonnee open jom of is het de bedoeling dat er straks nog 20 man en een trommelaar zit op het lisp???

Magico

Post by Magico » Wed Jun 28, 2023 8:13 pm

1000X meer respect voor die 20 man en nen trommeleir dan voor een azijnzeikende zagevent die geen enkele keer in de tribunes te vinden is

G.C.

Post by G.C. » Wed Jun 28, 2023 8:32 pm

ozzy105 wrote:
Wed Jun 28, 2023 7:59 pm
Is dat voor te lachen JJ??? De voorbije 5 jaar amper 38 matchen gespeelt en meer geblesseerd geweest dan hem lief is... Mannekes toch ze zijn er mee aan het lachen op het lisp! Verdomme zeg. :evil: Luc doe eindelijk eens uw portemonnee open jom of is het de bedoeling dat er straks nog 20 man en een trommelaar zit op het lisp???
Ik stop met vriendelijk te zijn : ge zijt ne achterlijke luk, trap het gewoon af hier.

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jun 28, 2023 8:48 pm

G.C. wrote:
Wed Jun 28, 2023 8:32 pm
ozzy105 wrote:
Wed Jun 28, 2023 7:59 pm
Ik stop met vriendelijk te zijn : ge zijt ne achterlijke luk, trap het gewoon af hier.
Een supporter in hart en nieren mag geen kritiek en bedenkingen hebben dan over het gevoerde beleid???Ga jij supporters die hun vragen en kritiek hebben op facebook ook zo behandelen? Als je ieder persoon met kritiek enz het wil laten aftrappen zullen er niet veel overblijven hoor daar wordt dikwijls ergere kritiek gegeven.🤨

Post Reply