A-kern
Re: A-kern
Een verdediging waar veel mensen vorig seizoen op aan het vloeken was omdat het gatenkaas en traag was, inclusief jezelf ozzy. Dat er niets meer van overschiet is op zich geen issue. Dat er snel vervanging moet komen, is een vaststaand feit. Alleen opent de transfermarkt pas per 01/07 en dan is het wachten op een centrale verdediger op deze moment niet meer dan logisch.ozzy105 wrote: ↑Tue Jun 27, 2023 7:46 pmVan je verdediging vorig seizoen schiet niets meer van over! Dus je moet op zoek naar 3 CV, linksachter-rechtsachter. Begin er maar aan op 6 weken voor de competitiestart! LVT mag eens in actie schieten, had al tijdje geleden moeten gebeuren of is zijn doelstelling nl degradatie vermijden? Kaarten op tafel Luc! Voor de rest spoedig herstel PDS!Carlke wrote: ↑Tue Jun 27, 2023 5:37 pmNet terug van vakantie, en had wat tijd over met fiets eens naar training gaan zien. Was een tester blijkbaar centrale verdediger van Eindhoven. Hoorde daar ook dat vanacker nog out is met enkel , en ook de schryver blijkbaar, pieter kruisband gescheurd dus achteraan spoeling heel dun. Zo ik kon opmaken wil Christiaans met 3 centrale verdedigers spelen. Obbi oulare deed het wel heel rustig denk dat er nog veel werk aan is, maar ja dat wisten we.
Laat ons hopen maar eerlijk ik heb er toch ook beetje schrik voor ze gezien zijn verleden !Berrem wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 12:30 pmEn voor het hetzelfde geld doe je een supertransfer die zich op termijn heel dik terugbetaald... het glas is halfvol of halfleeg natuurlijk...ozzy105 wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 11:34 amOulare al meer gekwetst geweest in zijn carrière dan hem lief is mede daarom ook dat hij al zovele clubs versleet! Claes ook jaar out geweest door een zware blessure. Vraag mij af wie die tip geeft om zulke spelers transfervrij of niet te gaan halen? Voor hetzelfde geld zit je met 2 nieuwe gevallen JN.Carlke wrote: ↑Tue Jun 27, 2023 5:37 pmNet terug van vakantie, en had wat tijd over met fiets eens naar training gaan zien. Was een tester blijkbaar centrale verdediger van Eindhoven. Hoorde daar ook dat vanacker nog out is met enkel , en ook de schryver blijkbaar, pieter kruisband gescheurd dus achteraan spoeling heel dun. Zo ik kon opmaken wil Christiaans met 3 centrale verdedigers spelen. Obbi oulare deed het wel heel rustig denk dat er nog veel werk aan is, maar ja dat wisten we.
Blijkbaar heeft tibheau van acker medische testen vrijdag bik kortrijk, hopelijk is dit maar een gerucht
Als die ook nog vertrekt gaan ze toch echt moeten beginnen met spelers te halen waar je zekerheid bij hebt ook doet dit de abbo campagne geen goed lijkt mij. Veel mensen gaan de kat uit de boom kijken
Laat ons hopen maar mij zou het niet verwonderen VA kan gemakkelijk mee in hoogste klasse wat gaat er dan nog overschieten vAn de basisploeg vorig seizoen...GDS zie ik ook nog wel vertrekken die mannen hebben nog ambitie....Top zes mensen steekt dat maar uit jullie hoofd
Hoor zal een pak minder zijn!
Niet te snel oordelen natuurlijk , maar je hebt punt er gaat iets moeten komen in de plaats of je moet ambities herzien ! Maar zoals gezegd 1 juli pas gaat transfermarkt open . Ook bij beerschot die net voor ons waren is het net hetzelfde . Maar ook ik zou graag zo snel mogelijk iets zien bewegen !ozzy105 wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 2:02 pmLaat ons hopen maar mij zou het niet verwonderen VA kan gemakkelijk mee in hoogste klasse wat gaat er dan nog overschieten vAn de basisploeg vorig seizoen...GDS zie ik ook nog wel vertrekken die mannen hebben nog ambitie....Top zes mensen steekt dat maar uit jullie hoofd
Bij Beerschot Carlke staat wel al een basis bij Lierse??? Lijkt een leegloop aan de gang Laes, Gillekens, Pupe, Raamaekers, Tabekou, Rocha oa... Stel dat daar nog VA-GDS bijkomen en het wegvallen van Pieter jammer genoeg.. Nog zes weken voor de competitiestart, begin er maar aan om met weinig budget minstens 2 CV,minstens 1 linksachter-1 rechtsachter binnen te halen en in het slechtste geval vervangers voor VA-GDS! Veel succes hoor! En hoeveel gaan ze voor die 2 weer ontvangen? Paar stuivers zoals bij eerder goede vertrokken spelers??? Het geloof bij supporters ebt meer en meer weg Carlke in LVT dat is ook een vaststelling. Veel respect dat hij de club reanimeerde maar de blunders die hij al 5 jaar op zijn actief heeft mag je ook niet naastkijken, ik ga de voorbeelden niet posten want dan ben ik morgen nog bezig! Ik lees hier veelal no panic, het is nog maar einde juni, transferperiode start op 1 juli enz ik zou me toch ongerust beginnen te maken... De signalen die er al waren sponsers die afhaakten, Nico weg, de transferperikelen momenteel het stemt mij weer niet gerust net als tentijde onder de gekke Egyptenaar. Verschil, geen of weinig schulden waardoor een eventuele overnemer of mede-investeerder als LVT dit al ziet zitten niet afschrikt!Carlke wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 2:08 pmNiet te snel oordelen natuurlijk , maar je hebt punt er gaat iets moeten komen in de plaats of je moet ambities herzien ! Maar zoals gezegd 1 juli pas gaat transfermarkt open . Ook bij beerschot die net voor ons waren is het net hetzelfde . Maar ook ik zou graag zo snel mogelijk iets zien bewegen !ozzy105 wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 2:02 pmLaat ons hopen maar mij zou het niet verwonderen VA kan gemakkelijk mee in hoogste klasse wat gaat er dan nog overschieten vAn de basisploeg vorig seizoen...GDS zie ik ook nog wel vertrekken die mannen hebben nog ambitie....Top zes mensen steekt dat maar uit jullie hoofd
Er zijn geen sponsors die afhaken. En als er al afhaken komt er gewoon een ander in de plek.ozzy105 wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 2:43 pmBij Beerschot Carlke staat wel al een basis bij Lierse??? Lijkt een leegloop aan de gang Laes, Gillekens, Pupe, Raamaekers, Tabekou, Rocha oa... Stel dat daar nog VA-GDS bijkomen en het wegvallen van Pieter jammer genoeg.. Nog zes weken voor de competitiestart, begin er maar aan om met weinig budget minstens 2 CV,minstens 1 linksachter-1 rechtsachter binnen te halen en in het slechtste geval vervangers voor VA-GDS! Veel succes hoor! En hoeveel gaan ze voor die 2 weer ontvangen? Paar stuivers zoals bij eerder goede vertrokken spelers??? Het geloof bij supporters ebt meer en meer weg Carlke in LVT dat is ook een vaststelling. Veel respect dat hij de club reanimeerde maar de blunders die hij al 5 jaar op zijn actief heeft mag je ook niet naastkijken, ik ga de voorbeelden niet posten want dan ben ik morgen nog bezig! Ik lees hier veelal no panic, het is nog maar einde juni, transferperiode start op 1 juli enz ik zou me toch ongerust beginnen te maken... De signalen die er al waren sponsers die afhaakten, Nico weg, de transferperikelen momenteel het stemt mij weer niet gerust net als tentijde onder de gekke Egyptenaar. Verschil, geen of weinig schulden waardoor een eventuele overnemer of mede-investeerder als LVT dit al ziet zitten niet afschrikt!Carlke wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 2:08 pmNiet te snel oordelen natuurlijk , maar je hebt punt er gaat iets moeten komen in de plaats of je moet ambities herzien ! Maar zoals gezegd 1 juli pas gaat transfermarkt open . Ook bij beerschot die net voor ons waren is het net hetzelfde . Maar ook ik zou graag zo snel mogelijk iets zien bewegen !ozzy105 wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 2:02 pm
Laat ons hopen maar mij zou het niet verwonderen VA kan gemakkelijk mee in hoogste klasse wat gaat er dan nog overschieten vAn de basisploeg vorig seizoen...GDS zie ik ook nog wel vertrekken die mannen hebben nog ambitie....Top zes mensen steekt dat maar uit jullie hoofd
Van Acker is geblesseerd. Lastig om zo medische testen te doen lijkt me.
Er zijn behalve het tweede seizoen met Rocky Peeters 0 blunders gebeurd.
Heel kessel is prachtig opgeknapt. Gaat enorm aantrekken naar toekomstig talent toe. Met Dirk Gyselinckx hebben we daar wereldtop zitten.
Spelershome in tribune 2 is bijna af, ook een serieuze verbetering.
Samenwerking met Thomas More als enige profclub in het land. Zeer professionele werking.
TVA, GDS zijn nog niet weg. En er zijn ook geen tekenen dat dit wel zal gebeuren. En zoja, gaan ze er ferm voor mogen betalen.
LVT heeft aangegeven investeerders te zoeken, én op een goeie manier, geen prins a la beerschot.
Lierse is zo goed als schuldenvrij en speelt met het kleinste budget al 2 seizoenen makkelijk in de middenmoot.
Maar blijf vooral zagen, natuurlijk zijn er negatieve punten maar dat is óveral. Ga gewoon voor Manchester City supporteren, dat gaat ook vanuit de ZETEL.
Ik ga een ander vb nog geven dan Rocky. Remember het probleem rond US paar seizoenen geleden. Lierse stond op het punt om het leiderschap in de competitie over te nemen van oa Virton en wss via de eindronde te promoveren want op dat moment was geel-zwart de beste ploeg in 1ste Amateurklasse! Wat gebeurt er?De bond komt zich moeien en stelt de club voor US ontslaan of geen licentie! Wat doet Luc? Voor het eerste kiezen terwijl de bond geen poot had om op te staan aangezien niet Urbain hoofdtrainer was maar Dave de Herdt! Die was op papier de hoofdcoach! Je post ook indien ze Thibaut en GDS komen wegplukken ze veel op tafel gaan mogen leggen zeker van??? Kijk wat er gebeurde met oa Rocha-Tabekou en wss Limbombe... Zou mij niet verwonderen dat beide spelers ook voor een paar stuivers zouden wegmogen! Zijn er goede zaken gebeurt naast het veld? Jazeker degene die je opsomde. Maar de minder fraaie mag je ook niet vergeten. Voor mij blijft het meest positieve nl schuldenvrij waardoor je gemakkelijker een overnemer kan vinden want geloof mij met het huidige bestuur ga je nooit promoveren eerder degraderen! Ik hoop ook dat het bestuur nu stopt met te zeggen op termijn naar eerste klasse te willen gaan goed wetende dat dit onbereikbaar is met het huidige budget dat hij blijft hanteren! Wat mij ook stoort nl telkens meer dan een halve ploeg die jaarlijks vertrekt, hoeveel spelers zijn er nu al gekomen en gegaan op het lisp! Eens nagegaan sinds de heropstart in 2018 zijn er al 60-70 basisspelers en of back ups vertrokken zonder de beloften meegerekend!!!GeelZwart wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 5:15 pmEr zijn geen sponsors die afhaken. En als er al afhaken komt er gewoon een ander in de plek.ozzy105 wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 2:43 pmBij Beerschot Carlke staat wel al een basis bij Lierse??? Lijkt een leegloop aan de gang Laes, Gillekens, Pupe, Raamaekers, Tabekou, Rocha oa... Stel dat daar nog VA-GDS bijkomen en het wegvallen van Pieter jammer genoeg.. Nog zes weken voor de competitiestart, begin er maar aan om met weinig budget minstens 2 CV,minstens 1 linksachter-1 rechtsachter binnen te halen en in het slechtste geval vervangers voor VA-GDS! Veel succes hoor! En hoeveel gaan ze voor die 2 weer ontvangen? Paar stuivers zoals bij eerder goede vertrokken spelers??? Het geloof bij supporters ebt meer en meer weg Carlke in LVT dat is ook een vaststelling. Veel respect dat hij de club reanimeerde maar de blunders die hij al 5 jaar op zijn actief heeft mag je ook niet naastkijken, ik ga de voorbeelden niet posten want dan ben ik morgen nog bezig! Ik lees hier veelal no panic, het is nog maar einde juni, transferperiode start op 1 juli enz ik zou me toch ongerust beginnen te maken... De signalen die er al waren sponsers die afhaakten, Nico weg, de transferperikelen momenteel het stemt mij weer niet gerust net als tentijde onder de gekke Egyptenaar. Verschil, geen of weinig schulden waardoor een eventuele overnemer of mede-investeerder als LVT dit al ziet zitten niet afschrikt!Carlke wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 2:08 pm
Niet te snel oordelen natuurlijk , maar je hebt punt er gaat iets moeten komen in de plaats of je moet ambities herzien ! Maar zoals gezegd 1 juli pas gaat transfermarkt open . Ook bij beerschot die net voor ons waren is het net hetzelfde . Maar ook ik zou graag zo snel mogelijk iets zien bewegen !
Heel kessel is prachtig opgeknapt. Gaat enorm aantrekken naar toekomstig talent toe. Met Dirk Gyselinckx hebben we daar wereldtop zitten.
Samenwerking met Thomas More als enige profclub in het land. Zeer professionele werking.
TVA, GDS zijn nog niet weg. En er zijn ook geen tekenen dat dit wel zal gebeuren. En zoja, gaan ze er ferm voor mogen betalen.
LVT heeft aangegeven investeerders te zoeken, én op een goeie manier, geen prins a la beerschot.
Lierse is zo goed als schuldenvrij en speelt met het kleinste budget al 2 seizoenen makkelijk in de middenmoot.
Maar blijf vooral zagen, natuurlijk zijn er negatieve punten maar dat is óveral. Ga gewoon voor Manchester City supporteren, dat gaat ook vanuit de ZETEL.
Amen.GeelZwart wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 5:15 pmEr zijn geen sponsors die afhaken. En als er al afhaken komt er gewoon een ander in de plek.ozzy105 wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 2:43 pmBij Beerschot Carlke staat wel al een basis bij Lierse??? Lijkt een leegloop aan de gang Laes, Gillekens, Pupe, Raamaekers, Tabekou, Rocha oa... Stel dat daar nog VA-GDS bijkomen en het wegvallen van Pieter jammer genoeg.. Nog zes weken voor de competitiestart, begin er maar aan om met weinig budget minstens 2 CV,minstens 1 linksachter-1 rechtsachter binnen te halen en in het slechtste geval vervangers voor VA-GDS! Veel succes hoor! En hoeveel gaan ze voor die 2 weer ontvangen? Paar stuivers zoals bij eerder goede vertrokken spelers??? Het geloof bij supporters ebt meer en meer weg Carlke in LVT dat is ook een vaststelling. Veel respect dat hij de club reanimeerde maar de blunders die hij al 5 jaar op zijn actief heeft mag je ook niet naastkijken, ik ga de voorbeelden niet posten want dan ben ik morgen nog bezig! Ik lees hier veelal no panic, het is nog maar einde juni, transferperiode start op 1 juli enz ik zou me toch ongerust beginnen te maken... De signalen die er al waren sponsers die afhaakten, Nico weg, de transferperikelen momenteel het stemt mij weer niet gerust net als tentijde onder de gekke Egyptenaar. Verschil, geen of weinig schulden waardoor een eventuele overnemer of mede-investeerder als LVT dit al ziet zitten niet afschrikt!Carlke wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 2:08 pm
Niet te snel oordelen natuurlijk , maar je hebt punt er gaat iets moeten komen in de plaats of je moet ambities herzien ! Maar zoals gezegd 1 juli pas gaat transfermarkt open . Ook bij beerschot die net voor ons waren is het net hetzelfde . Maar ook ik zou graag zo snel mogelijk iets zien bewegen !