Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Nog een spits zou ook mogen. Vermeiren is langdurig geblesseerd en dan heb je nog enkel Petrov.Axassin wrote: ↑Tue Sep 01, 2020 9:36 am
Ik denk dat hij je wel eens heel aangenaam zou kunnen verrassen, mocht hij tekenen natuurlijk. Als ik het juist kan inschatten (gebaseerd op de matchen die ik van hem zag bij heist een jaar geleden) : nog sneller dan samyn, groot loopvermogen en goeie actie. Iemand die dus perfect in ons systeem past. Speelde bij heist een bereseizoen waar hij vanop RM heel wat km's moest lopen en toch 10 doelpunten maakte en heel wat assist gaf op zijn 20j. Zou sindsdien fysiek nog enorm vooruit gegaan zijn het afgelopen seizoen.
Dit is zo'n speler die je, met wat meeval, op termijn met winst kan doorverkopen. Dan moet je hem natuurlijk wel definitief halen.
Wel graag nog een ervaren middenvelder en verdediger erbij. Dan denk ik dat we gewapend zijn om een rustig seizoen te draaien.
En zelfs zonder de blessure van Vermeiren zou er nog een spits bij moeten komen.
Formerly known as Lisp-boy
Axassin wrote: ↑Tue Sep 01, 2020 9:36 amIk denk dat hij je wel eens heel aangenaam zou kunnen verrassen, mocht hij tekenen natuurlijk. Als ik het juist kan inschatten (gebaseerd op de matchen die ik van hem zag bij heist een jaar geleden) : nog sneller dan samyn, groot loopvermogen en goeie actie. Iemand die dus perfect in ons systeem past. Speelde bij heist een bereseizoen waar hij vanop RM heel wat km's moest lopen en toch 10 doelpunten maakte en heel wat assist gaf op zijn 20j. Zou sindsdien fysiek nog enorm vooruit gegaan zijn het afgelopen seizoen.
Dit is zo'n speler die je, met wat meeval, op termijn met winst kan doorverkopen. Dan moet je hem natuurlijk wel definitief halen.
Wel graag nog een ervaren middenvelder en verdediger erbij. Dan denk ik dat we gewapend zijn om een rustig seizoen te draaien.
[/quo
Bij stvv vind ik ook raar dat een Wolke Janssens er vast in staat , kon mij niet echt overtuigen bij ons . Iemand met snelheid kunnen we idd goed gebruiken...zeker met ons systeem , stevig blok en dan op de counter met Petrov ideale spits daarvoor , rap en sterk. Als we daar nog wat snelle jongens op de flank bij kunnen zetten is dat ideaal . Ik vind Allach toch ook meer een aanvallende middenvelder als een linksvoor .. maar Gillis doet het daar uitstekend . Straetman viel buiten die goal toch een beetje tegen vond ik zaterdag
Straetman, inderdaad nog gemengde gevoelens over. Weet niet of die Samyn terecht op de bank houdt.
Maar inderdaad wel heel mooi binnengetrapt tegen RWDM.
Maar inderdaad wel heel mooi binnengetrapt tegen RWDM.
Inderdaad. Ik weet ook nog niet goed wat ik er van moet denken. Blinkt in niets écht uit.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Glenn Claes ontbindt zijn contract bij Virton en geeft aan binnenkort bij een club uit 1B te tekenen. Dat mag bij ons zijn!
Edit: heeft blijkbaar net bij RWDM getekend.
Edit: heeft blijkbaar net bij RWDM getekend.

Geef mij toch nog maar altijd Troonbeeckx - als er dan toch nog iemand zou komen.
En ten lange leste zou Overmeire ook nog mogen

Glenn Claes had naar ons mogen komen, een gemiste kans vind ik.
Voor mij hoeft Troonbeeckx absoluut niet, op die positie hebben we volk genoeg. Spits, middenvelder en centrale verdediger, dat hebben we nodig.
Nog een gerucht :
http://www.voetbalnieuws.be/news/542981 ... arbruecken
Formerly known as Lisp-boy
Ik vermoed en hoop dat zoiets meer voor de beloften is.Lisp-boy wrote: ↑Wed Sep 02, 2020 4:39 pmGlenn Claes had naar ons mogen komen, een gemiste kans vind ik.
Voor mij hoeft Troonbeeckx absoluut niet, op die positie hebben we volk genoeg. Spits, middenvelder en centrale verdediger, dat hebben we nodig.
Nog een gerucht :
http://www.voetbalnieuws.be/news/542981 ... arbruecken
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Was gisteren toch op training bij eerste ploeg