Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Netzer
Re: Transfernieuws

Post by Netzer » Tue Sep 01, 2020 9:47 am

Axassin wrote:
Tue Sep 01, 2020 9:36 am

Ik denk dat hij je wel eens heel aangenaam zou kunnen verrassen, mocht hij tekenen natuurlijk. Als ik het juist kan inschatten (gebaseerd op de matchen die ik van hem zag bij heist een jaar geleden) : nog sneller dan samyn, groot loopvermogen en goeie actie. Iemand die dus perfect in ons systeem past. Speelde bij heist een bereseizoen waar hij vanop RM heel wat km's moest lopen en toch 10 doelpunten maakte en heel wat assist gaf op zijn 20j. Zou sindsdien fysiek nog enorm vooruit gegaan zijn het afgelopen seizoen.

Dit is zo'n speler die je, met wat meeval, op termijn met winst kan doorverkopen. Dan moet je hem natuurlijk wel definitief halen.

Wel graag nog een ervaren middenvelder en verdediger erbij. Dan denk ik dat we gewapend zijn om een rustig seizoen te draaien.
Nog een spits zou ook mogen. Vermeiren is langdurig geblesseerd en dan heb je nog enkel Petrov.
En zelfs zonder de blessure van Vermeiren zou er nog een spits bij moeten komen.
Formerly known as Lisp-boy

Tokky89

Post by Tokky89 » Tue Sep 01, 2020 9:51 am

Axassin wrote:
Tue Sep 01, 2020 9:36 am
Tokky89 wrote:
Tue Sep 01, 2020 8:47 am
KRKN wrote:
Tue Sep 01, 2020 8:40 am

Kan hij op beide flanken spelen?
zit bij Stvv zelfs niet in de kern , als je iets gaat halen mag het wel een versterking zijn .
Ik denk dat hij je wel eens heel aangenaam zou kunnen verrassen, mocht hij tekenen natuurlijk. Als ik het juist kan inschatten (gebaseerd op de matchen die ik van hem zag bij heist een jaar geleden) : nog sneller dan samyn, groot loopvermogen en goeie actie. Iemand die dus perfect in ons systeem past. Speelde bij heist een bereseizoen waar hij vanop RM heel wat km's moest lopen en toch 10 doelpunten maakte en heel wat assist gaf op zijn 20j. Zou sindsdien fysiek nog enorm vooruit gegaan zijn het afgelopen seizoen.

Dit is zo'n speler die je, met wat meeval, op termijn met winst kan doorverkopen. Dan moet je hem natuurlijk wel definitief halen.

Wel graag nog een ervaren middenvelder en verdediger erbij. Dan denk ik dat we gewapend zijn om een rustig seizoen te draaien.
[/quo
Bij stvv vind ik ook raar dat een Wolke Janssens er vast in staat , kon mij niet echt overtuigen bij ons . Iemand met snelheid kunnen we idd goed gebruiken...zeker met ons systeem , stevig blok en dan op de counter met Petrov ideale spits daarvoor , rap en sterk. Als we daar nog wat snelle jongens op de flank bij kunnen zetten is dat ideaal . Ik vind Allach toch ook meer een aanvallende middenvelder als een linksvoor .. maar Gillis doet het daar uitstekend . Straetman viel buiten die goal toch een beetje tegen vond ik zaterdag

Flor

Post by Flor » Wed Sep 02, 2020 10:22 am

Straetman, inderdaad nog gemengde gevoelens over. Weet niet of die Samyn terecht op de bank houdt.

Maar inderdaad wel heel mooi binnengetrapt tegen RWDM.

Axassin

Post by Axassin » Wed Sep 02, 2020 10:25 am

Flor wrote:
Wed Sep 02, 2020 10:22 am
Straetman, inderdaad nog gemengde gevoelens over. Weet niet of die Samyn terecht op de bank houdt.

Inderdaad. Ik weet ook nog niet goed wat ik er van moet denken. Blinkt in niets écht uit.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Zovko

Post by Zovko » Wed Sep 02, 2020 10:58 am

Axassin wrote:
Wed Sep 02, 2020 10:25 am
Flor wrote:
Wed Sep 02, 2020 10:22 am

Inderdaad. Ik weet ook nog niet goed wat ik er van moet denken. Blinkt in niets écht uit.
Maar is ook in niks echt slecht, blinkt idd in niks uit behalve werkkracht en laat dat nu net heel belangrijk zijn in ons systeem

mmarinus

Post by mmarinus » Wed Sep 02, 2020 3:41 pm

Glenn Claes ontbindt zijn contract bij Virton en geeft aan binnenkort bij een club uit 1B te tekenen. Dat mag bij ons zijn!

Edit: heeft blijkbaar net bij RWDM getekend. :oops:

Fiero67

Post by Fiero67 » Wed Sep 02, 2020 4:16 pm

mmarinus wrote:
Wed Sep 02, 2020 3:41 pm
Glenn Claes ontbindt zijn contract bij Virton en geeft aan binnenkort bij een club uit 1B te tekenen. Dat mag bij ons zijn!

Geef mij toch nog maar altijd Troonbeeckx - als er dan toch nog iemand zou komen.
En ten lange leste zou Overmeire ook nog mogen :D

Netzer

Post by Netzer » Wed Sep 02, 2020 4:39 pm

Fiero67 wrote:
Wed Sep 02, 2020 4:16 pm
mmarinus wrote:

Geef mij toch nog maar altijd Troonbeeckx - als er dan toch nog iemand zou komen.
Glenn Claes had naar ons mogen komen, een gemiste kans vind ik.
Voor mij hoeft Troonbeeckx absoluut niet, op die positie hebben we volk genoeg. Spits, middenvelder en centrale verdediger, dat hebben we nodig.
Nog een gerucht :

http://www.voetbalnieuws.be/news/542981 ... arbruecken
Formerly known as Lisp-boy

Axassin

Post by Axassin » Wed Sep 02, 2020 4:41 pm

Lisp-boy wrote:
Wed Sep 02, 2020 4:39 pm
Fiero67 wrote:
Wed Sep 02, 2020 4:16 pm
mmarinus wrote:

Glenn Claes had naar ons mogen komen, een gemiste kans vind ik.
Voor mij hoeft Troonbeeckx absoluut niet, op die positie hebben we volk genoeg. Spits, middenvelder en centrale verdediger, dat hebben we nodig.
Nog een gerucht :

http://www.voetbalnieuws.be/news/542981 ... arbruecken
Ik vermoed en hoop dat zoiets meer voor de beloften is.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Lipser

Post by Lipser » Wed Sep 02, 2020 5:57 pm

Was gisteren toch op training bij eerste ploeg

Post Reply