A-kern
Re: A-kern
Aan zijn inzet zal het nooit liggen maar als je een volgende stap wil zetten, heb je daar een betere speler nodig. Idem voor pds aan de andere kant, hoe veel sympathie ik ook voor die laatste heb.
In het systeem van christiaens ligt de sleutel vaak bij de wingbacks. Al zie ik op links schouterden wel renderen op die manier.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Volgende stap vooruit zal niet alleen met LVT gebeuren, daar zal een grotere vis als sponsor voor nodig zijn! Vraag is of die witte raaf ooit op het lisp beland!!! Ondertussen mogen we heel blij zijn met spelers als Brent en Pieter!!! Dit seizoen werd een stapje vooruit gezet toen het duo Tabekou en vooral Leo op het lisp nog was en alzo een top zes werd behaald sinds het vertrek is het alsmaar minder en logisch ook een te zwakke defensie en je scorend vermogen is voor 75% weg en wat in hun plaats kwam waren harde werkers maar ook niet meer dan dat!!! Hopelijk komt er alsnog een medeinvesteerder met centen en kan het budget opgetrokken naar een niveau profvoetbal waardig en om een stap voorwaarts te zetten! Indien niet ga je volgend seizoen tevreden mogen zijn met een plek in de middenmoot!
Rare uitleg ozzy wat sponsors betreft groot gelijk maar zo ik u post kan lezen vind je laes en pieter beter dan een pupe die mag beschikken van u ! Daar heb ik andere mening over het ligt niet aan onze cv hoor. De fouten gebeuren te dikwijls op de flanken of middenveld !ozzy105 wrote: ↑Sun Apr 16, 2023 4:59 pmVolgende stap vooruit zal niet alleen met LVT gebeuren, daar zal een grotere vis als sponsor voor nodig zijn! Vraag is of die witte raaf ooit op het lisp beland!!! Ondertussen mogen we heel blij zijn met spelers als Brent en Pieter!!! Dit seizoen werd een stapje vooruit gezet toen het duo Tabekou en vooral Leo op het lisp nog was en alzo een top zes werd behaald sinds het vertrek is het alsmaar minder en logisch ook een te zwakke defensie en je scorend vermogen is voor 75% weg en wat in hun plaats kwam waren harde werkers maar ook niet meer dan dat!!! Hopelijk komt er alsnog een medeinvesteerder met centen en kan het budget opgetrokken naar een niveau profvoetbal waardig en om een stap voorwaarts te zetten! Indien niet ga je volgend seizoen tevreden mogen zijn met een plek in de middenmoot!
Dat ze al eerst maar eens beginnen met opnieuw een deftige spits te zoeken na de "verkoop" van Rocha, want dat is hoognodig.
Zowel Safari als Sampers zijn te weinig voor 1B.
Zowel Safari als Sampers zijn te weinig voor 1B.
Formerly known as Lisp-boy
Ga ik volledig mee akkoord.
Als je Laes en PDS al niet goed genoeg meer vind dan moet je wel over een veel groter budget beschikken want met het huidige zal je geen betere kunnen aantrekken.
Heb de indruk dat sommige hier de helft van onze huidige kern willen vervangen, maar daar is vlgs mij helemaal geen geld voor.
Denk dat we blij mogen zijn als er vervangers komen voor Rocha en Tabekou en de rest kunnen behouden veel meer zal niet mogelijk zijn vrees ik.
Spits en winger zijn inderdaad prioriteit. Nu, ik denk dat er wat salaris wel wat ruimte is gekomen met het vertrek van Tabekou en Rocha. Inmiddels de k ik dat ons project na dit seizoen ook wat meer aanspreekt dan na vorig jaar
benieuwd, maar onze TD (en coach) gaan zich moeten bewijzen.
Naessens zijn vertrek staat dus ook vast. Een jaar te laat, maar blij dat er duidelijkheid is.
- Justhomuch
Hoeveel spelers komen er eigenlijk aan einde contract? ik heb het gevoel dat ze bijna een heel nieuwe ploeg moeten gaan halen.
DEZE CLUB GAAT NOOIT KAPOT!