A-kern
Re: A-kern
Tarfi staat terug op het trainingsveld. Was die al bijna vergeten, maar is wel de versterking in de breedte die we heel hard kunnen gebruiken.
Tarfi en Teunckens gaan hopelijk goede "wintertransfers" zijn.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Tarfi dit seizoen niet gebracht wat van hem werd verwacht ook toen hij blessurevrij was maar hopelijk haalt hij toch zijn niveau en heb je idd twee toptransfer!
- Justhomuch
Geen idee of dit het juiste topic is, maar Sam Vanderhallen heeft getekend tot 2025 bij ons, Lierseboy!
Wij komen áltijd terug!
Top! Hopelijk een even groot schot in de roos als PDS.Justhomuch wrote: ↑Fri Mar 03, 2023 8:20 pmGeen idee of dit het juiste topic is, maar Sam Vanderhallen heeft getekend tot 2025 bij ons, Lierseboy!
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... en-voorbij
Goeie click-bait Brebels is niet eens een basisspeler... Los daarvan wel een spoedig herstel gewenst
Goeie click-bait Brebels is niet eens een basisspeler... Los daarvan wel een spoedig herstel gewenst
De sportieve cel maakt duidelijk werk van de kern voor volgend seizoen. Tijd dus voor een overzicht van wie er onder contract ligt volgend seizoen en wie (nog) niet:
Doelmannen
Jens Teunckens -> contract 2025
Totaal onder contract voor seizoen 2023-2024: 1
Verdedigers
Pieter De Schrijver-> contract tot 2025
Joeri Poelmans-> contract tot 2024
Jarno Libert -> contract tot 2024 + 1j optie
Sam Vanderhallen -> Contract tot 2025
Totaal onder contract voor seizoen 2023-2024: 4
Middenvelders
Thibaut Van Acker-> contract tot 2025
Guillaume De Schryver -> contract tot 2024
Mehdi Tarfi -> contract tot 2024
Sebastiaan Brebels -> contract tot 2024
Jens Cools -> contract tot 2024
Nils Schouterden -> contract tot 2024
Totaal onder contract voor seizoen 2023-2024: 6
Aanvallers
Daan Vekemans -> contract tot 2024
Aske Sampers -> contract tot 2025
Samih El Touile -> contract tot 2024 + 1j optie
Totaal onder contract voor seizoen 2023-2024: 3
Einde contract:
Jarno De Smet -> contract tot 2023
Ben Van Lommel-> Contract tot 2023
Maxime Delanghe -> contract tot 2023 + 1j optie
Jordy Gillekens -> contract tot 2023
Brent Laes -> contract tot 2023
Joedrick Pupe -> contract tot 2023
Toon Raemaekers -> gehuurd tot 2023 van KV M*ch*l*n
Cel Teunen -> contract tot 2023
Maxime De Bie -> contract tot 2023
Mathias Delorge -> gehuurd tot 2023 van Stvv
Lucas Walbrecq -> contract tot 2023 + optie
Jens Naessens-> contract tot 2023
Serge Tabekou -> contract tot 2023 + optie
Ryan Safari -> gehuurd tot 2023 van Union
Doelmannen
Jens Teunckens -> contract 2025
Totaal onder contract voor seizoen 2023-2024: 1
Verdedigers
Pieter De Schrijver-> contract tot 2025
Joeri Poelmans-> contract tot 2024
Jarno Libert -> contract tot 2024 + 1j optie
Sam Vanderhallen -> Contract tot 2025
Totaal onder contract voor seizoen 2023-2024: 4
Middenvelders
Thibaut Van Acker-> contract tot 2025
Guillaume De Schryver -> contract tot 2024
Mehdi Tarfi -> contract tot 2024
Sebastiaan Brebels -> contract tot 2024
Jens Cools -> contract tot 2024
Nils Schouterden -> contract tot 2024
Totaal onder contract voor seizoen 2023-2024: 6
Aanvallers
Daan Vekemans -> contract tot 2024
Aske Sampers -> contract tot 2025
Samih El Touile -> contract tot 2024 + 1j optie
Totaal onder contract voor seizoen 2023-2024: 3
Einde contract:
Jarno De Smet -> contract tot 2023
Ben Van Lommel-> Contract tot 2023
Maxime Delanghe -> contract tot 2023 + 1j optie
Jordy Gillekens -> contract tot 2023
Brent Laes -> contract tot 2023
Joedrick Pupe -> contract tot 2023
Toon Raemaekers -> gehuurd tot 2023 van KV M*ch*l*n
Cel Teunen -> contract tot 2023
Maxime De Bie -> contract tot 2023
Mathias Delorge -> gehuurd tot 2023 van Stvv
Lucas Walbrecq -> contract tot 2023 + optie
Jens Naessens-> contract tot 2023
Serge Tabekou -> contract tot 2023 + optie
Ryan Safari -> gehuurd tot 2023 van Union
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wie zouden jullie graag nog verlengen van de spelers die einde contract zijn?
Voor mij is Pupe echt een must. Raemaekers en Delorge nog een jaar huren als het kan. Jarno De Smet mag voor mij ook zeker blijven om te concurreren met Teunckens, al denk ik wel dat die zich klaar voelt om ergens 1ste keeper te zijn.
Tabekou is voor mij echt een twijfelgeval. Potentieel echt een 'freak of nature' maar o zo weinig rendement en ik vermoed ook een dure vogel. Laes speelt de laatste weken ook echt wel op niveau al vind ik die toch te weinig als je echt nog stappen wilt zetten.
Met Pupe, Raemaekers, Delorge en Jarno zit je met 18 kernspelers waarvan 2 jeugdspelers (Vanderhallen en El Touile). De as van de ploeg staat er dan echt wel al met mannen als Van Acker, GDS, Cools, Pupe, Raemaekers, Teunckens,... Je moet in mijn ogen dan vooral op zoek naar een:
- linksback
- Ervaren CV
- 2-3 flankspelers
- extra spits
Met een 5-tal kwalitatieve versterkingen, ga je dus volgens mij al heel ver geraken. Idealiter zou ik ook nog Libert lozen, die echt te kort komt, en vervangen door een waardig alternatief die kan concurreren met PDS.
Voor mij is Pupe echt een must. Raemaekers en Delorge nog een jaar huren als het kan. Jarno De Smet mag voor mij ook zeker blijven om te concurreren met Teunckens, al denk ik wel dat die zich klaar voelt om ergens 1ste keeper te zijn.
Tabekou is voor mij echt een twijfelgeval. Potentieel echt een 'freak of nature' maar o zo weinig rendement en ik vermoed ook een dure vogel. Laes speelt de laatste weken ook echt wel op niveau al vind ik die toch te weinig als je echt nog stappen wilt zetten.
Met Pupe, Raemaekers, Delorge en Jarno zit je met 18 kernspelers waarvan 2 jeugdspelers (Vanderhallen en El Touile). De as van de ploeg staat er dan echt wel al met mannen als Van Acker, GDS, Cools, Pupe, Raemaekers, Teunckens,... Je moet in mijn ogen dan vooral op zoek naar een:
- linksback
- Ervaren CV
- 2-3 flankspelers
- extra spits
Met een 5-tal kwalitatieve versterkingen, ga je dus volgens mij al heel ver geraken. Idealiter zou ik ook nog Libert lozen, die echt te kort komt, en vervangen door een waardig alternatief die kan concurreren met PDS.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Axassin wrote: ↑Tue Mar 14, 2023 4:58 pmWie zouden jullie graag nog verlengen van de spelers die einde contract zijn?
- linksback
- Ervaren CV
- 2-3 flankspelers
- extra spits
Volg grotendeels wel, behalve van Tabekou dan, die moeten we absoluut houden volgens mij. Als die gemotiveerd kan worden is die een absoluut speerpunt. Oke, speelt soms draken van matchen maar is toch vaak beslissend als je zijn statistieken bekijkt. Was dit jaar eigenlijk de enige speler met pure snelheid en actie.