Transfernieuws
Re: Transfernieuws
De krant heeft die aangekondigd he, niet de club
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
VERMEIREN VALT NA VIJF MINUTEN UIT
Bijkomende spits op weg naar Lisp
Alsof Murphy himself de gebeurtenissen in het Westelse Kuipje dirigeerde, zag Lierse zijn enige beschikbare diepe spits Simon Vermeiren nog binnen de eerste vijf minuten uitvallen.
Zonder enig contact met een tegenstander zeeg Vermeiren neer in het gras. De eerste diagnose wijst op een spierblessure, waarvan de ernst pas vandaag duidelijk zal worden. Lierse blijft alvast niet bij de pakken zitten en kondigt vandaag de komst van een nieuwe spits aan. Coach Tom Van Imschoot had eerder al op versterking in het offensieve compartiment aangedrongen. (kugu)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik gok nog altijd op velikonja. Vermits hij bij NEC weg mag. MEt zijn 31 jaar al wat van zijn prijs moet doen én verantwoord kan worden als niet-belg door zijn verleden bij Lierse. En ik zou er niet ongelukkig mee zijn, een ervaren man die maar een halve kans nodig heeft om een goal te maken.Axassin wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 3:35 pmVERMEIREN VALT NA VIJF MINUTEN UITLisp-boy wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 3:26 pmKan iemand verduidelijken wat er juist staat dan ?andyosgarcia wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 3:19 pm
Als je de letter letterlijk neemt, is het lierse die het aankondigt![]()
Alsof Murphy himself de gebeurtenissen in het Westelse Kuipje dirigeerde, zag Lierse zijn enige beschikbare diepe spits Simon Vermeiren nog binnen de eerste vijf minuten uitvallen.
Zonder enig contact met een tegenstander zeeg Vermeiren neer in het gras. De eerste diagnose wijst op een spierblessure, waarvan de ernst pas vandaag duidelijk zal worden. Lierse blijft alvast niet bij de pakken zitten en kondigt vandaag de komst van een nieuwe spits aan. Coach Tom Van Imschoot had eerder al op versterking in het offensieve compartiment aangedrongen. (kugu)
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Merci. Ik maak daar eigenlijk uit dat ze vandaag verklaren dat er een nieuwe spits zal komen, niet dat hij vandaag zal worden voorgesteld.Axassin wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 3:35 pm
Formerly known as Lisp-boy
-
2 , ik hoop enkel dat het geen Jens Naessens is.Lisp-boy wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 3:39 pmMerci. Ik maak daar eigenlijk uit dat ze vandaag verklaren dat er een nieuwe spits zal komen, niet dat hij vandaag zal worden voorgesteld.Axassin wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 3:35 pm
Petrov lijkt me. Na de match van gisteren lijkt me dat het moment.
Waarom niet ? Zou voor ons zeker een versterking betekenen en is iemand met ervaring.
Wel geen goalgetter, dat niet.
Formerly known as Lisp-boy