Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: Transfernieuws

Post by KRKN » Fri Aug 21, 2020 9:21 am

Fiero67 wrote:
Fri Aug 21, 2020 12:58 am
Ik lees vooral dat ze wel degelijk met een spits halen bezig zijn. Want dat is Placa toch.
Dus de moed nog niet opgeven.
Voila.

Ik vind die hele Belgendiscussie eigenlijk vrij triviaal. Ik pin me daar ook liever niet op vast, maar zeggen dat het onmogelijk is lijkt me dan ook weer wat raar. Is puur een kwestie van centen, niet van een te kleine vijver.

Lierenaar

Post by Lierenaar » Fri Aug 21, 2020 12:36 pm

Ik vind het raar. De ene keer zeggen ze: enkel belgen. De andere keer enkel belgen, maar als er een buitenlander een versterking is dan mag hij komen. Vervolgens lees je in de krant dat Placca niet tekende omdat hij geen belg is.

Ik denk dan ofwel ga je voor een filosofie, en dan mag je daar gerust mee uitpakken. Maar als je dan uiteindelijk met Placca praat die geen belg is, schiet er van die filosofie ineens nog maar weinig van over. Eieren of joeng, zeggen ze hier.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Aug 21, 2020 2:37 pm

Lierenaar wrote:
Fri Aug 21, 2020 12:36 pm
Ik vind het raar. De ene keer zeggen ze: enkel belgen. De andere keer enkel belgen, maar als er een buitenlander een versterking is dan mag hij komen. Vervolgens lees je in de krant dat Placca niet tekende omdat hij geen belg is.

Ik denk dan ofwel ga je voor een filosofie, en dan mag je daar gerust mee uitpakken. Maar als je dan uiteindelijk met Placca praat die geen belg is, schiet er van die filosofie ineens nog maar weinig van over. Eieren of joeng, zeggen ze hier.
Geloof nu toch is niet elke scheet die er in de gazet komt, in een interview zei LVT het 2e, iedereen weet dat Placca geen Belg is dus waarom er dan mee gaan praten in de eerste plaats al?
Wij komen áltijd terug!

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Fri Aug 21, 2020 10:35 pm

andyosgarcia wrote:
Thu Aug 20, 2020 11:13 pm
Net met supporter Beerschot gesproken.
Hij kan zich herinneren dat Placca wegens "papieren" daar ook wel een half seizoen niet speelde na aankomst.
Mocht het effectief zo strikt getrokken worden met LIEFST Kempen anders ENKEL Belgen...
Dan ga je, tot je eigen jeugdwerking helemaal op poten staat (lees er al een paar doorgroeien).... achter het net vissen Lierse zijnde...
De beste Belgen gaan naar het buitenland , en de andere hebben 18 1a ploegen en nog 6 1b ploegen om uit te kiezen..
Als Belgische spits zijnde , die iets van papieren kan voorleggen... teken ik dit jaar NIET voor een club die vorig jaar bijna degradeerde in eerste amateur.
Dat kan cru overkomen, maar het is wel ergens waarheid.
Vreemd dat die daar problemen had met papieren. Placca heeft namelijk voor Beerschot voor ons (lees: Oosterzonen) al gespeeld?
Begrijpelijk dat de Van Lommels bij hem gaan pols.

andyosgarcia

Post by andyosgarcia » Fri Aug 21, 2020 11:18 pm

Thomas1906 wrote:
Fri Aug 21, 2020 10:35 pm
andyosgarcia wrote:
Thu Aug 20, 2020 11:13 pm
Net met supporter Beerschot gesproken.
Hij kan zich herinneren dat Placca wegens "papieren" daar ook wel een half seizoen niet speelde na aankomst.
Mocht het effectief zo strikt getrokken worden met LIEFST Kempen anders ENKEL Belgen...
Dan ga je, tot je eigen jeugdwerking helemaal op poten staat (lees er al een paar doorgroeien).... achter het net vissen Lierse zijnde...
De beste Belgen gaan naar het buitenland , en de andere hebben 18 1a ploegen en nog 6 1b ploegen om uit te kiezen..
Als Belgische spits zijnde , die iets van papieren kan voorleggen... teken ik dit jaar NIET voor een club die vorig jaar bijna degradeerde in eerste amateur.
Dat kan cru overkomen, maar het is wel ergens waarheid.
Vreemd dat die daar problemen had met papieren. Placca heeft namelijk voor Beerschot voor ons (lees: Oosterzonen) al gespeeld?
Begrijpelijk dat de Van Lommels bij hem gaan pols.
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/201 ... ot-wilrijk? dat geeft soms nog steeds problemen met werkvergunningen blijkbaar.

TV2002

Post by TV2002 » Fri Aug 21, 2020 11:25 pm

Even ter verduidelijking over die situatie met Placca. Placca stond inderdaad dicht bij een overgang van Beerschot naar Lierse, maar hij heeft uiteindelijk zelf de deal afgeblazen omdat hij volop zijn kans wil gaan in 1A. Het heeft dus niks te maken met dat hij geen Belgisch paspoort zou hebben. Ik heb dit zelf nagevraagd bij de Beerschot-watcher van GVA, Koen Frans. Hij krijgt sinds kort alle transfernieuws of geruchten van Beerschot doorgestuurd en deze info klopt dus met 100% zekerheid. Meestal moet je niet te veel geloven van die laag aangeschreven voetbalsites (zoals bv Voetbalflitsen.be), schrijven meer nonsens dan feiten. Och ja, ik heb vertrouwen in het bestuur en wacht geduldig af naar meer transfernieuws. En nu met zen allen uitkijken naar zondag!

Lierenaar

Post by Lierenaar » Sat Aug 22, 2020 9:20 am

TV2002 wrote:
Fri Aug 21, 2020 11:25 pm
Even ter verduidelijking over die situatie met Placca. Placca stond inderdaad dicht bij een overgang van Beerschot naar Lierse, maar hij heeft uiteindelijk zelf de deal afgeblazen omdat hij volop zijn kans wil gaan in 1A. Het heeft dus niks te maken met dat hij geen Belgisch paspoort zou hebben. Ik heb dit zelf nagevraagd bij de Beerschot-watcher van GVA, Koen Frans. Hij krijgt sinds kort alle transfernieuws of geruchten van Beerschot doorgestuurd en deze info klopt dus met 100% zekerheid. Meestal moet je niet te veel geloven van die laag aangeschreven voetbalsites (zoals bv Voetbalflitsen.be), schrijven meer nonsens dan feiten. Och ja, ik heb vertrouwen in het bestuur en wacht geduldig af naar meer transfernieuws. En nu met zen allen uitkijken naar zondag!
Voor mij een perfect logische verklaring. Hoewel, placca in 1A??? Benieuwd wie hem op dat niveau wil opvissen...
Maar ik heb het gewoon al een tijdje gehad met dat gekwaak van onze antwerpboys in de kranten. We horen thuis in 1A, we gaan enkel met belgen spelen (maar toch ook niet), ... misschien moeten we eerst eens iets op het veld bewijzen want anders maken we onszelf gewoon belachelijk. Ik heb Van Laer of de Quis nooit zo’n uitspraken weten doen zonder dat er eerst resultaten waren.

Swat, 1B dit weekend... En eigenlijk nog geen echte versterking... vingers gekruisd houden dat dit geen compleet accident wordt.

KRKN

Post by KRKN » Sat Aug 22, 2020 10:17 am

In de gazet vandaag bevestigen ze nog eens dat er versterkingen komen.

Axassin

Post by Axassin » Sat Aug 22, 2020 10:18 am

In gva vandaag: er zijn nog enkele dossiers qua versterking lopende.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Sat Aug 22, 2020 10:25 am

Axassin wrote:
Sat Aug 22, 2020 10:18 am
In gva vandaag: er zijn nog enkele dossiers qua versterking lopende.
Dat is toch hoopvol nieuws dan, ik denk dat LVT wel wil, maar dat de vanlommels niet echt willen investeren, mijn gedacht he, ik ken geen van allen.

Post Reply