A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Berrem
Re: A-kern

Post by Berrem » Thu May 19, 2022 5:18 pm

Axassin wrote:
Thu May 19, 2022 5:05 pm
Magico wrote:
Thu May 19, 2022 4:35 pm
Ik denk dat als we morgen KDB, Lukaku en courtois kopen dat sommigen nog commentaar zouden hebben.. Wat een negatieve mensen lopen er bij ons rond. En geloof mij, ik ben de 1ste om kritiek te geven maar blijf toch eens rustig en wacht gewoon af. De club heeft zelf aangegeven dat er gesprekken bezig zijn en naar wat ze nog op zoek zijn.
De kern zal wss rond half juni wel voor 90% rond zijn. Dan zullen we een eerste indicatie kunnen maken of we kwaliteit genoeg gaan hebben.
En iedereen wil graag een mede investeerder met een miljoen of 10 extra. LVT ook.. Maar inderdaad niet de eerste de beste geldsmijter die hier 3 jaar de boel op stelten komt zetten en dan weer een grote leegte achterlaat.
Inderdaad, ik heb bij velen het gevoel dat het echt nooit goed zal zijn. Ze hebben vorig jaar bewezen een competitieve kern te kunnen samenstellen, graag dan ook pas een oordeel als het grotendeel van de kern gevormd is.

Zouden we dan liever de eigenaars van Deinze bij ons hebben? Met een Japanse trainer, een Spaanse conditietrainer en een Nederlandse T2 met allen 0,0 ervaring in 1B. Ik denk dat Schuermans nog wel eens dik spijt zal krijgen van zijn beslissing. Dergelijke ploegen renderen praktisch nooit 1B.
Zou Schuermans niet gewoon financieel het maximum uit zijn laatste seizoenen willen halen? Gevoelsmatig had dit wel willen blijven vermoed ik.

En ik ben ook geen vragen partij voor Deinze of Samy toestanden terug op het Lips te krijgen. Als het dan wat trager gaat is het maar zo.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu May 19, 2022 8:11 pm

Net de reactie gelezen van Schuermans, logisch dat hij vertrekt... Na een goed seizoen met 7 goals 20% moeten inleveren tja....

Barry

Post by Barry » Thu May 19, 2022 8:18 pm

ozzy105 wrote:
Thu May 19, 2022 8:11 pm
Net de reactie gelezen van Schuermans, logisch dat hij vertrekt... Na een goed seizoen met 7 goals 20% moeten inleveren tja....
Ik heb het artikel op voetbalkrant ook gelezen, maar da's toch te gek voor woorden dit? Je biedt een speler dat een jaar geblesseerd is een contract aan, hij speelt het hele jaar en dan ga je hem vragen 20% in te leveren? Ik zou eerder denken dat hij onder zelfde voorwaarden kon bijtekenen maar Deinze 20% meer geeft.

TV2002

Post by TV2002 » Thu May 19, 2022 8:22 pm

ozzy105 wrote:
Thu May 19, 2022 8:11 pm
Nee Ozzy, het EERSTE contractvoorstel was 20% minder dan het vorige. Daarna hebben ze verder onderhandeld en zijn ze tot een voorstel gekomen waarbij zowel de club als Schuermans akkoord mee ging. Dus hij zou uiteindelijk GEEN 20% hebben moeten inleveren.
Last edited by TV2002 on Thu May 19, 2022 10:50 pm, edited 1 time in total.

Axassin

Post by Axassin » Thu May 19, 2022 9:59 pm

Naast het feit dat hij al 4j onzin uitkraamt en de ene open deur intrapt na de andere, begint hij nu ook al iedereen tegen elkaar op te zetten met negatief (en zinloos) gespam.

Ozzy, de dag dat jij effectief één euro uitgeeft op het Lsip, zal ik je mening respecteren en proberen te begrijpen. Tot dan ga je nog maar wat slijmen op het LL-forum.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu May 19, 2022 10:37 pm

Axassin wrote:
Thu May 19, 2022 9:59 pm
Naast het feit dat hij al 4j onzin uitkraamt en de ene open deur intrapt na de andere, begint hij nu ook al iedereen tegen elkaar op te zetten met negatief (en zinloos) gespam.

Ozzy, de dag dat jij effectief één euro uitgeeft op het Lsip, zal ik je mening respecteren en proberen te begrijpen. Tot dan ga je nog maar wat slijmen op het LL-forum.
Er is een foe knop he, hoef je die zijn gezever niet meer aan te zien :mrgreen:
Wij komen áltijd terug!

Lipser

Post by Lipser » Thu May 19, 2022 10:38 pm

Axassin wrote:
Thu May 19, 2022 9:59 pm

Oh !!! is dezen Ozzy dezelfde als den Ozzy bij de Lyra....
Hebben wij dan dan ook een "ignore" knop zoals bij het Lyra-forum?

Fiero67

Post by Fiero67 » Fri May 20, 2022 12:40 am

Oh !!! is dezen Ozzy dezelfde als den Ozzy bij de Lyra....
Hebben wij dan dan ook een "ignore" knop zoals bij het Lyra-forum?
[/quote]
Rechts bovenaan heb je je forumnaam.
Als je daar op klikt, zie je .’user control panel’.
Als je dit opent dan heb je als laatste tab ‘friends and foes’.
Dit openen en kizen voor manage your foes.
Dan kiezen voor add anew foe en in het kader dan ozzy105 invullen. Find a member selecteren, hem aanduiden en submitten.

Dan ben je verlost van die zijn gezaag en gestook - tenzij iemand hem toch quote.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri May 20, 2022 1:30 am

Nu Schuermans naar Deinze vertrokken is en wss Gillikens ook vertrekt zou ik eens polsen bij Le Joncour transfersvrije cv van RWDM. Degelijke verdediger van 27 jaar.

Netzer

Post by Netzer » Fri May 20, 2022 4:38 am

Ik ben toch wel benieuwd wie ze gaan halen voor de aanvallende posities. Zeker omdat je weet dat o.a. Naessens niet alles gaat kunnen spelen met zijn blessuregevoeligheid. Een Yagan had ik persoonlijk liever zien blijven, het lijkt me ook niet simpel met ons budget om iemand te vinden met dezelfde kwaliteiten.
Formerly known as Lisp-boy

Post Reply