Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Naargelang hoe goed onze verdediging gaat staan(hopelijk smolders en santermans) denk ik dat we op de counter met allach samyn gilis straetman wel wat ploegen zeer kunnen doen. Allach, brik en gilis kunnen alledrie een balletje achter de verdediging leggen hoor.Justhomuch wrote: ↑Thu Aug 20, 2020 6:40 pmDit dus, en dromen magKLSK190630 wrote: ↑Thu Aug 20, 2020 6:31 pmIk denk dat iedereen het eens is, maar we kunnen daar nu eenmaal niets aan doen. Mijn geduld is op maar we kunnen beter focussen op de mannen die we wel hebben.![]()
Daarom ook dat ik zou starten met samyn als spits en straetman-allach en of osei op de flanken. Ok je levert vooraan gestalte in maar zoveel meer mogelijk op een counter.
Heel bizar toch. Lijkt me straf als dat het hele verhaal is. Zeker na het interview met Van Lommel.
-
Moet wel zeggen dat je links en rechts meer en meer hints leest naar een Compleet Belgisch team zowel spelers als staf.
Bedoelde je ook niet het interview met Yorik Torreele? Dus misschien is hij de enige die wel wat buitenlands wil, alleen de rest niet.
Deinze moet van het weekend al starten zonder zijn drie versterkingen door de corona maatregelen maar Vargas en Neto hebben blijkbaar ook een enorme achterstand. (oud en al beginnen met een enorme achterstand...)
Dit wil ook wel zeggen dat STEL we een nieuwe spits aantrekken we al zeker 2 tot 3 matchen niet op deze kerel kunnen rekenen door middel van het niet mogen aansluiten bij de groep direct.
Ik blijf het herhalen, heel dat "Belgisch" gedoe is te gek voor woorden.
Waarom toch ?
Waarom toch ?
Formerly known as Lisp-boy
het nieuwsblad van vandaag met titel Lierse kempenzonen enkel met jongens van bij ons
er staat letterlijk " het team zou liefst uitsluitend met Vlamingen spelen maar vermits dat moeilijk haalbaar is kiest men voor belgen. daar zijn ze hardleers in. spits placa van beerschot bleek geen belgisch paspoort te hebben en kon dus niet tekenen
er staat letterlijk " het team zou liefst uitsluitend met Vlamingen spelen maar vermits dat moeilijk haalbaar is kiest men voor belgen. daar zijn ze hardleers in. spits placa van beerschot bleek geen belgisch paspoort te hebben en kon dus niet tekenen
Ronduit belachelijk.suproger wrote: ↑Thu Aug 20, 2020 8:15 pmhet nieuwsblad van vandaag met titel Lierse kempenzonen enkel met jongens van bij ons
Als ze geen Belgische spits vonden dan gingen ze voor die positie eens over het muurtje kijken.
Wat zijn die ons eigenlijk allemaal aan het wijs maken ?
En waarom toch heiliger dan de paus willen zijn en enkel Belgisch willen gaan ? Kunnen wij nu nooit eens normaal doen zoals iedereen ?
Ik hoop dat ze begrijpen dat als ze laatste eindigen dat ze wel degelijk degraderen en als ze voorlaatste eindigen en de brugse beloften laatste dat ze dan ook degraderen.
Formerly known as Lisp-boy
Hoe positief ik ook probeer te blijven, ik hoop dat ze beseffen dat op deze manier, ik en nog vele anderen meer dan waarschijnlijk geen abbo meer zullen nemen na dit seizoen. Ik koop een abbo in volle corona crisis omdat ik het volle vertrouwen had in dit bestuur en de club.
Ik begin meer en meer te denken dat ze een goed nieuwsshow opvoeren op juist gekozen momenten om de goed gelovige mensen wat geld uit hun zakken te halen.
Dit seizoen met het 1B cadeautje is het moment om mij te overtuigen van de richting die ze met de club willen gaan.
Ik begin meer en meer te denken dat ze een goed nieuwsshow opvoeren op juist gekozen momenten om de goed gelovige mensen wat geld uit hun zakken te halen.
Dit seizoen met het 1B cadeautje is het moment om mij te overtuigen van de richting die ze met de club willen gaan.
Volgens mij waren ze beter in 1ste Am gebleven.
Dan klopte het verhaal redelijk en kon je de supporters recht in de ogen kijken.
Dan klopte het verhaal redelijk en kon je de supporters recht in de ogen kijken.