Transfernieuws
Re: Transfernieuws
er zal pas iets bijkomen als het kalf zo goed als verdronken is zeker, dus dat zal nie lang meer duren
-
Eerlijk ?
Als je bij overname pretenteerd dat je deze nieuwe club terug wil brengen naar het Vlaamse level van K.Lierse S.K., wel dan draag je een grote verantwoordelijkheid naar je duizenden fans. Als je als investeerder(s) na het verkrijgen van zulke cadeau (onverwachte promotie naar 1B na een kwakkelseizoen in 1e Amateur) geen betere ploeg kunt samenstellen als deze dan heb je 3 mogelijkheden :
) zoek 2-3 bijkomende investeerders met geld en ambitie
) verkoop de club aan een rijke Arabier
) verander de naam naar Oosterzonen en speel in 1e of 2e Amateur
Hopelijk is en wordt dit het grote ongelijk, maar dit is het gevoel die momenteel heerst bij diegenen die niet vanaf minuut 1 onze Vlaamse investeerders adoreren, dat moet je verdienen door de uitvoering van sportief vakmanschap , de 2 voorgaande seizoenen zijn zij hier niet in geslaagd , de start van het 3e seizoen is aanvatten met zeer klamme handjes, niks om trots op te zijn als supporter, maar hoop doet leven...….
Als je bij overname pretenteerd dat je deze nieuwe club terug wil brengen naar het Vlaamse level van K.Lierse S.K., wel dan draag je een grote verantwoordelijkheid naar je duizenden fans. Als je als investeerder(s) na het verkrijgen van zulke cadeau (onverwachte promotie naar 1B na een kwakkelseizoen in 1e Amateur) geen betere ploeg kunt samenstellen als deze dan heb je 3 mogelijkheden :
Hopelijk is en wordt dit het grote ongelijk, maar dit is het gevoel die momenteel heerst bij diegenen die niet vanaf minuut 1 onze Vlaamse investeerders adoreren, dat moet je verdienen door de uitvoering van sportief vakmanschap , de 2 voorgaande seizoenen zijn zij hier niet in geslaagd , de start van het 3e seizoen is aanvatten met zeer klamme handjes, niks om trots op te zijn als supporter, maar hoop doet leven...….
Last edited by Tamas Krivitz on Mon Aug 17, 2020 8:39 pm, edited 2 times in total.
-
Eerlijk? Ne bedanktKRKN wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 3:55 pmDenk dat die inderdaad wel wat gewoon is nu, gezien zijn passage in China.Lisp-boy wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 2:28 pmZou geweldig zijn, kwaliteit en kent het huis.KLSK190630 wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 12:06 pmMasika wil terug naar Belgie, zal wel weer onrealistisch zijn maar het zou verdekke een kwaliteitsinjectie zijn ook.
Maar tegelijkertijd waarschijnlijk financieel onhaalbaar.
Haalde bij reading met moeite 90 minuten bij elkaar in 6 matchen dat hij speelde.
Na ons nog 14 potten over 62 matchen.
En in mijn ogen , hoe dan ook dat maged hem wou verkopen last min toen, Hij koos voor het geld in plaats van het sportieve...
Breekt nu geen potten meer en wil nu ineens een terugkeer naar België...
De Belder was arrogant mss , maar hij koos ook voor de zak vol geld...
Kun je hier niet pas na het komende seizoen een besluit over trekken? Tot nu toe hebben ze de beloftes waargemaakt ==> terug naar 1B, heropgebouwde jeugdwerking, Vlaamse identiteit, etc.Tamas Krivitz wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 8:13 pmEerlijk ?
Hopelijk is en wordt dit het grote ongelijk, maar dit is het gevoel die momenteel heerst bij diegenen die niet vanaf minuut onze Vlaamse investeerders adoreren, dat moet je verdienen door vakmanschap en de uitvoering van een realistische en sportieve ambitie , hoop doet leven...….
Uiteraard ben ook bevreesd dat we met deze kern het seizoen moeten aanvatten, maar vermits ik sportieve resultaten niet kan voorspellen lijkt het me niet fair om nu al conclusies te trekken.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Conclusies zijn het niet en dat staat er ook nergens, wel items om over na te denken, liefst door het bestuur....., er zijn ook wel andere leuke realisaties gedaan, correct, maar tot hiertoe zeker geen sportieve.
Ik ga er vanuit dat dit daar over aan het nadenken zijn... in feite zelfs druk bezig zijn met het realiseren van versterkingen. Maar de "koopjesperiode" in transfer én huurland komt er meestal pas over een week vrees ik.Tamas Krivitz wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 8:50 pmConclusies zijn het niet en dat staat er ook nergens, wel items om over na te denken, liefst door het bestuur....., er zijn ook wel andere leuke realisaties gedaan, correct, maar tot hiertoe zeker geen sportieve.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Ik vind dat geen grootspraak, zoals je zegt ieder zen mening.Lisp-boy wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 11:39 amJe moet leren lezen wat er staat mijn beste, en niet er van maken wat je zelf zou willen en andere meningen beginnen aanvallen.Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 11:07 pmHet lachertje van 1B ga je sowieso worden, bijna heel onze kern is aangekocht voor amateur, en liever 2 stappeb terug dan met een gezond beleid dan 1 stap naar voor om daarba terug de dieperik in te gaan.
We wouden een realistisch beleid, awel we hebben het nu eindelijk. Zelfs die van LL snappen het beter dan veel van onze supporters!
En eerlijk? Handhaven in 1B vind ik niet geen ambitie hebben, de sportkring bestaat niet meer he, weet gewoon je plaats en ben gewoon nederig dat je uberhaupt in 1B MAG spelen.
Als ik u zo hoor moeten ze heel de kern buitenzwieren en allemaal veel te dure spelers aanschaffen maw een maged samy beleid.
Heb nu allemaal gewoon eens geduld, kom wat op het topic allerlei lullen over onzinnige dingen als je uzelf dan toch zo verveeld, die versterkingen komen er heus nog wel aan.
Fijne avond nog.
Het was trouwens LVT zelf in dat interview die de grootspraak deed, niet ik. Dan vind ik het aan hem om dat te bewijzen.
En waar ik wil "lullen over onzinnige dingen" dat zal ik zelf wel bepalen, daar heb ik u niet voor nodig.
Dankuwel.
Wij komen áltijd terug!
Die komt er dit jaar pas in oktober ...Berrem wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 9:33 pmIk ga er vanuit dat dit daar over aan het nadenken zijn... in feite zelfs druk bezig zijn met het realiseren van versterkingen. Maar de "koopjesperiode" in transfer én huurland komt er meestal pas over een week vrees ik.Tamas Krivitz wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 8:50 pmConclusies zijn het niet en dat staat er ook nergens, wel items om over na te denken, liefst door het bestuur....., er zijn ook wel andere leuke realisaties gedaan, correct, maar tot hiertoe zeker geen sportieve.
De Belder mag wat mij betreft sito presto terug komen.andyosgarcia wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 8:19 pmDe Belder was arrogant mss , maar hij koos ook voor de zak vol geld...
Masika ook, maar dat gaat financieel onmogelijk zijn.
In feite is onze aanval zelfs verzwakt tegenover vorig seizoen, want Allegria is er niet meer en is ook niet vervangen.
Formerly known as Lisp-boy
Lisp-boy wrote: ↑Tue Aug 18, 2020 2:53 pmDe Belder mag wat mij betreft sito presto terug komen.andyosgarcia wrote: ↑Mon Aug 17, 2020 8:19 pmDe Belder was arrogant mss , maar hij koos ook voor de zak vol geld...
Masika ook, maar dat gaat financieel onmogelijk zijn.
In feite is onze aanval zelfs verzwakt tegenover vorig seizoen, want Allegria is er niet meer en is ook niet vervangen.
Van mij mag De Belder ook terugkomen. Los van zijn karakter is hij wel een spits die de goal weet te vinden.