A-kern
Re: A-kern
Bweik, een drama vind ik die jongen.
Maar back-up van PDS dan maar zeker?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik ken hem niet echt. Is mij nooit opgevallen. Maar toch wel heel vaak in de basis. Weet niet goed hoe ik hem moet inschatten tegenover Hendrickx.
Inderdaad, lijkt mij back-up van PDS te worden en vervanger van Hendrickx. Laat PDS maar volop zijn kans gaan, ik geloof echt in die jongen.
Als back-up ok nog. Is polyvalent en kan RB,CV en op de 6 spelen. Maar is vooral opgeleid als 6. Laat dat aub niet voor de basis zijn.TV2002 wrote: ↑Mon May 09, 2022 3:33 pmIk ken hem niet echt. Is mij nooit opgevallen. Maar toch wel heel vaak in de basis. Weet niet goed hoe ik hem moet inschatten tegenover Hendrickx.
Inderdaad, lijkt mij back-up van PDS te worden en vervanger van Hendrickx. Laat PDS maar volop zijn kans gaan, ik geloof echt in die jongen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Doelmannen
Jens Teunckens -> contract 2023
Jarno De Smet -> contract tot 2023
Ben Van Lommel-> Contract tot 2023
Totaal onder contract voor seizoen 2022-2023: 3
Verdedigers
Jordy Gillekens -> contract tot 2023
Pieter De Schrijver -> contract tot 2025
Joeri Poelmans-> contract tot 2024
Brent Laes -> contract tot 2023
Kenneth Schuermans -> contract tot 2022
Jonathan Hendrickx -> Stopt als prof
Jesse Kieboom -> Niet verlengd
Totaal onder contract voor seizoen 2022-2023: 4
Middenvelders
Scott Bitsindou -> niet verlengd
Tibeau Swinnen -> naar THES
Thibaut Van Acker -> contract tot 2023
Guillaume De Schryver -> contract tot 2022
Cel Teunen -> contract tot 2022
Totaal onder contract voor seizoen 2022-2023: 2
Aanvallers
Maxime Limbombe -> contract tot?
Yvan Yagan -> niet verlengd
Stallone Limbombe -> contract tot 2023
Jens Naessens -> contract tot 2023
Hakim Abdallah -> niet verlengd
Seppe Maesen-> contract tot 2022
Jordi Liongola -> niet verlengd
Nils Schouterden -> contract tot 2023 + 1j optie
Jens Teunckens -> contract 2023
Jarno De Smet -> contract tot 2023
Ben Van Lommel-> Contract tot 2023
Verdedigers
Jordy Gillekens -> contract tot 2023
Pieter De Schrijver -> contract tot 2025
Joeri Poelmans-> contract tot 2024
Brent Laes -> contract tot 2023
Kenneth Schuermans -> contract tot 2022
Jonathan Hendrickx -> Stopt als prof
Jesse Kieboom -> Niet verlengd
Totaal onder contract voor seizoen 2022-2023: 4
Middenvelders
Scott Bitsindou -> niet verlengd
Tibeau Swinnen -> naar THES
Thibaut Van Acker -> contract tot 2023
Guillaume De Schryver -> contract tot 2022
Cel Teunen -> contract tot 2022
Totaal onder contract voor seizoen 2022-2023: 2
Aanvallers
Maxime Limbombe -> contract tot?
Yvan Yagan -> niet verlengd
Stallone Limbombe -> contract tot 2023
Jens Naessens -> contract tot 2023
Hakim Abdallah -> niet verlengd
Seppe Maesen-> contract tot 2022
Jordi Liongola -> niet verlengd
Nils Schouterden -> contract tot 2023 + 1j optie
Ik heb Libert toch al zeer goede matchen weten spelen voor RWDM... Zou een meer dan degelijke aanwinst zijn, begrijp ook niet waarom Molenbeek die zou laten vertrekken! Fabeltje denk ik! Le Joncour is nog zo iemand, einde contrakt, goede en stevige verdediger!
De aflopende contracten van Yanick Aguemon en Kaveh Rezaei worden niet verlengd. Yanick verdedigde vijf seizoenen de kleuren van onze club, Kaveh speelde hier een seizoen.aygemon wij woud die vorig jaar ook al maar wou zijn kans bij ohl nog is polsen zou ik doen zal heel goed zijn
Geen licentie voor Moeskroen, zit daar niets tussen voor ons? Ik heb weinig matchen van hen gezien maar die Carcela Gonzalez speelde (tegen ons) toch zeker altijd goede matchen.
Ik vond die Bocat (jonge fransman op de LB) echt wel goed. Alleen zijn de plaatsjes daar al ingevuld bij ons.
Ik vrees echter dat er weinig spelers daar spek voor onze bek gaan zijn. Bakic is een goede speler op het middenveld maar met een 1A contract. De rest zijn doorgaans oude spelers met dikke contracten (Taravel, Duplus, Lepoint, Chevalier,...). Naar het schijnt verdienen (op zich is dat relatief wegens niet gekregen salaris

Vorig tussenseizoen is er door ons ook met Myny gesproken maar was véél te duur. En zoveel potten heeft die dit jaar ook niet gebroken.