A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: A-kern

Post by Axassin » Tue May 03, 2022 12:51 pm

Nirvana wrote:
Tue May 03, 2022 12:28 pm
Volgens HLN en Wikipedia is Maxime Limbombe volgende maand ook einde contract.

https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/fa ... ~a0cf94af/

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Maxime_Limbombe
Klopt. Ik heb horen waaien dat die een aanbieding van Roda had, waar zijn andere broer ook speelt.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Axassin

Post by Axassin » Tue May 03, 2022 2:27 pm

Mark, ik mag aannemen dat je wel blij bent met de verlenging van Jens?

Als het goed is, mag het ook gezegd worden hé 8-)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue May 03, 2022 2:33 pm

Met de andere Jens zijn ze ook aan het klappen... Ik hoop toch dat ze minstens één evenwaardige spits vinden als Hakim. Met Naessens starten als spits gegarandeerd speel je tegen de degradatie simpel. Hoop eigenlijk dat ze hem laten vertrekken, te blessuregevoelig enz.

Zovko

Post by Zovko » Tue May 03, 2022 2:43 pm

ozzy105 wrote:
Tue May 03, 2022 2:33 pm
Met de andere Jens zijn ze ook aan het klappen... Ik hoop toch dat ze minstens één evenwaardige spits vinden als Hakim. Met Naessens starten als spits gegarandeerd speel je tegen de degradatie simpel. Hoop eigenlijk dat ze hem laten vertrekken, te blessuregevoelig enz.
Met Naessens speel je tegen degradatie? Waarom? De laatse matchen heeft hij gespeeld en we hebben daarin toch tamelijk wat punten geraapt. Dus al die beloftenploegen hebben een betere spits dan Naessens rondlopen?

Ze zullen hem echt geen contract geven als ze niet geloven dat zijn blessure nu verleden tijd is hoor.

Mark

Post by Mark » Tue May 03, 2022 3:29 pm

Axassin wrote:
Tue May 03, 2022 2:27 pm
Mark, ik mag aannemen dat je wel blij bent met de verlenging van Jens?

Als het goed is, mag het ook gezegd worden hé 8-)
Klopt, dit had ik echt niet verwacht !

Misschien wordt het toch nog wat, afwachten wat er nog bijkomt.

Mark

Post by Mark » Tue May 03, 2022 3:32 pm

Zovko wrote:
Tue May 03, 2022 2:43 pm
ozzy105 wrote:
Met Naessens speel je tegen degradatie? Waarom? De laatse matchen heeft hij gespeeld en we hebben daarin toch tamelijk wat punten geraapt. Dus al die beloftenploegen hebben een betere spits dan Naessens rondlopen?

Ze zullen hem echt geen contract geven als ze niet geloven dat zijn blessure nu verleden tijd is hoor.
Maar ik geef ozzy gelijk als 1ste spits is hij echt te zwak!

Carlke

Post by Carlke » Tue May 03, 2022 6:24 pm

Mark wrote:
Tue May 03, 2022 3:32 pm
Zovko wrote:
Tue May 03, 2022 2:43 pm
ozzy105 wrote:

Maar ik geef ozzy gelijk als 1ste spits is hij echt te zwak!
2.., ook ik vind dat ! Er moet scorende spits komen . En als men met 2 spitsen wil spelen zelfs nog ene. Ik zou graag een snelle aanvaller zien komen en zet jens daar maar rond.

Flor

Post by Flor » Tue May 03, 2022 7:55 pm

Erg blij met de verlenging van Teunckens! Dat is echt wel sterk werk, ook al is het helaas maar voor een jaar. Die gaan we niet lang meer kunnen houden, maar we gaan toch nog een jaar een klasbak in goal hebben. Dit gaat de supporters deugd doen!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue May 03, 2022 10:23 pm

Mooi gedaan van het bestuur, mag OOK wel eens gezegd worden!
Wij komen áltijd terug!

Flor

Post by Flor » Thu May 05, 2022 12:28 pm

Nu vooral benieuwd naar het spitsencompartiment. Wat gaan ze met Naessens doen, en wie komt er nog bij?

Post Reply