A-kern
Re: A-kern
Klopt. Ik heb horen waaien dat die een aanbieding van Roda had, waar zijn andere broer ook speelt.Nirvana wrote: ↑Tue May 03, 2022 12:28 pmVolgens HLN en Wikipedia is Maxime Limbombe volgende maand ook einde contract.
https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/fa ... ~a0cf94af/
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Maxime_Limbombe
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Mark, ik mag aannemen dat je wel blij bent met de verlenging van Jens?
Als het goed is, mag het ook gezegd worden hé
Als het goed is, mag het ook gezegd worden hé

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Met de andere Jens zijn ze ook aan het klappen... Ik hoop toch dat ze minstens één evenwaardige spits vinden als Hakim. Met Naessens starten als spits gegarandeerd speel je tegen de degradatie simpel. Hoop eigenlijk dat ze hem laten vertrekken, te blessuregevoelig enz.
Met Naessens speel je tegen degradatie? Waarom? De laatse matchen heeft hij gespeeld en we hebben daarin toch tamelijk wat punten geraapt. Dus al die beloftenploegen hebben een betere spits dan Naessens rondlopen?ozzy105 wrote: ↑Tue May 03, 2022 2:33 pmMet de andere Jens zijn ze ook aan het klappen... Ik hoop toch dat ze minstens één evenwaardige spits vinden als Hakim. Met Naessens starten als spits gegarandeerd speel je tegen de degradatie simpel. Hoop eigenlijk dat ze hem laten vertrekken, te blessuregevoelig enz.
Ze zullen hem echt geen contract geven als ze niet geloven dat zijn blessure nu verleden tijd is hoor.
Maar ik geef ozzy gelijk als 1ste spits is hij echt te zwak!Zovko wrote: ↑Tue May 03, 2022 2:43 pmMet Naessens speel je tegen degradatie? Waarom? De laatse matchen heeft hij gespeeld en we hebben daarin toch tamelijk wat punten geraapt. Dus al die beloftenploegen hebben een betere spits dan Naessens rondlopen?ozzy105 wrote: ↑Tue May 03, 2022 2:33 pmMet de andere Jens zijn ze ook aan het klappen... Ik hoop toch dat ze minstens één evenwaardige spits vinden als Hakim. Met Naessens starten als spits gegarandeerd speel je tegen de degradatie simpel. Hoop eigenlijk dat ze hem laten vertrekken, te blessuregevoelig enz.
Ze zullen hem echt geen contract geven als ze niet geloven dat zijn blessure nu verleden tijd is hoor.
2.., ook ik vind dat ! Er moet scorende spits komen . En als men met 2 spitsen wil spelen zelfs nog ene. Ik zou graag een snelle aanvaller zien komen en zet jens daar maar rond.Mark wrote: ↑Tue May 03, 2022 3:32 pmMaar ik geef ozzy gelijk als 1ste spits is hij echt te zwak!Zovko wrote: ↑Tue May 03, 2022 2:43 pmMet Naessens speel je tegen degradatie? Waarom? De laatse matchen heeft hij gespeeld en we hebben daarin toch tamelijk wat punten geraapt. Dus al die beloftenploegen hebben een betere spits dan Naessens rondlopen?ozzy105 wrote: ↑Tue May 03, 2022 2:33 pmMet de andere Jens zijn ze ook aan het klappen... Ik hoop toch dat ze minstens één evenwaardige spits vinden als Hakim. Met Naessens starten als spits gegarandeerd speel je tegen de degradatie simpel. Hoop eigenlijk dat ze hem laten vertrekken, te blessuregevoelig enz.
Erg blij met de verlenging van Teunckens! Dat is echt wel sterk werk, ook al is het helaas maar voor een jaar. Die gaan we niet lang meer kunnen houden, maar we gaan toch nog een jaar een klasbak in goal hebben. Dit gaat de supporters deugd doen!
- Justhomuch
Nu vooral benieuwd naar het spitsencompartiment. Wat gaan ze met Naessens doen, en wie komt er nog bij?