Transfernieuws
- Justhomuch
-
Re: Transfernieuws
Awel als ze met 1ne afkomen waar veel ploegen jaloers op zijn krijg je gelijk

Een forum dient nu eenmaal om te discuteren en te ventileren.
En ja, daar zal af en toe ook gezaag en geklaag bij zijn.
Zie het positief: het is een teken dat het leeft onder de mensen.
Dat laatste was ik ook aan het denken.

Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Discussies moeten er zijn, maar ik lees gewoon elke dag “als er vandaag ni ene komt heeft lvt geen geld” of wordt er op het beleid gekankert, precies een hoop LL’ers die hier proberen stoken 

Wij komen áltijd terug!
Jep. Maar shotters van een zeker kaliber hengelt ge nu eenmaal niet op een dag binnen vrees ik.Berrem wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 7:59 pmDat laatste was ik ook aan het denken.. Er is nog passie voor onze club. Ik heb deze week nog geduld, liever goede dan snelle transfers en elke dag verder worden ze goedkoper.
Benieuwd of we tegen Westerlo met Simon gaat moeten aantreden of niet.
-
Simon zal hoe dan ook starten denk ik, omdat de ander totaal niet ingespeeld zal zijn. Wie weet stampt hij er 2 binnen, kans is klein maar wie weet hahaKRKN wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 8:35 pmJep. Maar shotters van een zeker kaliber hengelt ge nu eenmaal niet op een dag binnen vrees ik.
Benieuwd of we tegen Westerlo met Simon gaat moeten aantreden of niet.
Misschien heeft er al iemand getekend, maar duurt het zo lang omdat ze een rad van fortuin filmpje aan het maken zijn 

Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ze weten pas een paar weken dat ze in 1B aantreden. Ze hebben de scouting terug van nul moeten opstarten.
Neem daarbij de onzekerheid ivm inkomsten en ze zullen goed moeten nadenken wat ze doen met het beschikbare budget.
Of toch maar liever in het rood gaan?
Neem daarbij de onzekerheid ivm inkomsten en ze zullen goed moeten nadenken wat ze doen met het beschikbare budget.
Of toch maar liever in het rood gaan?
Sorry ze maar dat ik thuis zaag vlieg ik buiten, dus doe ik het hier