A-kern
Re: A-kern
Ik had er meer van verwacht en met mij het bestuur ook denk ik. Zal daarnaast niet één van de goedkoopste zijn binnen de kern. Met PDS hebben we eigenlijk onze rechtsback, een eigen jeugdproject dan nog. Steek die centen van Hendrickx maar in een goeie spits dan.Berrem wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 10:37 amOm af te ronden nog dit: een speler waarop Tom Van Imschoot volgend seizoen niet meer zal kunnen rekenen is Jonathan Hendrickx. De 28-jarige winger en Lierse hebben hun tot 2023 lopende contract in onderling overleg vroegtijdig stopgezet. Hendrickx wil zich meer gaan concentreren op het vastgoedbedrijf dat hij onlangs uit de grond stampte en zegt het profvoetbal vaarwel. In 24 competitiematchen voor Lierse scoorde Hendrickx twee keer.
Ik zie dat dit in het overzicht al aangepast is. Waarvoor dankDit is een verrassende wending, dat zijn wel meer kansen voor Pieter De Schrijver.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Man man hier lees je watMark wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 6:26 amWe moeten echt niet elke week met 4-0 of 3-1 winnen. maar ik win veel liever met 3-2 dan met 1-0, want als we met 3-2 winnen dan heb ik 3 doelpunten gezien en 10 tot 15 doelkansen (zoals onze start) als we met 1-0 winnen, maar 1 doelpunt en max 5 doelkansen (systeem TVI)XDV1906 wrote: ↑Tue Apr 26, 2022 6:55 pmIk begrijp het ook niet. Vragen om spektakel met de visie en budget die wij hebben is gewoon onredelijk.
Wat bedoelen die mensen met spektakel trouwens? Elke week 4-0 of 0-4 spelen met alleen maar offensieve spelers opt veld? Tegen Westerlo thuis terwijl je 1-0 voorstaat tegen een 10x betere niet slim spelen, maar eindeloos vooruit gaan en nog 1-3 verliezen? Again, ik begrijp het niet.
Mark, jij en de vele andere criticasters hebben we meer nodig dan ooit. Blijf toch niet weg van het prachtige lisp door 1 man. Er hebben er hier al duizend ergere rondgelopen die het wel oprecht slecht voorhadden met onze club.
Allemaal samen!
Ik herinner mij een wedstrijd tegen Racing Genk, met de rust stonden we 3-0 voor en op het einde verloren we met 3-5, uiteraard was ik teleurgesteld, maar eigenlijk niet echt kwaad want dat was echt spectakel ook al draaide het voor ons verkeerd uit. Maar als je aan een wedstrijd begint zoals TVI met als eerste bedoeling van niet te verliezen (ipv van te spelen om te winnen) en je verliest op het einde met 0-1 of 1-2 dan ben ik razend.
Wij komen áltijd terug!
Misschien ben jij tevreden met saaie wedstrijden met amper doelkansen maar ik nietJusthomuch wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 12:33 pmMan man hier lees je watMark wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 6:26 amWe moeten echt niet elke week met 4-0 of 3-1 winnen. maar ik win veel liever met 3-2 dan met 1-0, want als we met 3-2 winnen dan heb ik 3 doelpunten gezien en 10 tot 15 doelkansen (zoals onze start) als we met 1-0 winnen, maar 1 doelpunt en max 5 doelkansen (systeem TVI)XDV1906 wrote: ↑Tue Apr 26, 2022 6:55 pmIk begrijp het ook niet. Vragen om spektakel met de visie en budget die wij hebben is gewoon onredelijk.
Wat bedoelen die mensen met spektakel trouwens? Elke week 4-0 of 0-4 spelen met alleen maar offensieve spelers opt veld? Tegen Westerlo thuis terwijl je 1-0 voorstaat tegen een 10x betere niet slim spelen, maar eindeloos vooruit gaan en nog 1-3 verliezen? Again, ik begrijp het niet.
Mark, jij en de vele andere criticasters hebben we meer nodig dan ooit. Blijf toch niet weg van het prachtige lisp door 1 man. Er hebben er hier al duizend ergere rondgelopen die het wel oprecht slecht voorhadden met onze club.
Allemaal samen!
Ik herinner mij een wedstrijd tegen Racing Genk, met de rust stonden we 3-0 voor en op het einde verloren we met 3-5, uiteraard was ik teleurgesteld, maar eigenlijk niet echt kwaad want dat was echt spectakel ook al draaide het voor ons verkeerd uit. Maar als je aan een wedstrijd begint zoals TVI met als eerste bedoeling van niet te verliezen (ipv van te spelen om te winnen) en je verliest op het einde met 0-1 of 1-2 dan ben ik razend.
Tom heeft het gisteren aangegeven nl de 5 uitschieters dit seizoen voor de rest huilen met de pet op... Ga de matchen niet opsommen of ben morgen nog bezig die op Amateurniveau waren!Mark wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 12:37 pmMisschien ben jij tevreden met saaie wedstrijden met amper doelkansen maar ik nietJusthomuch wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 12:33 pmMan man hier lees je watMark wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 6:26 am
We moeten echt niet elke week met 4-0 of 3-1 winnen. maar ik win veel liever met 3-2 dan met 1-0, want als we met 3-2 winnen dan heb ik 3 doelpunten gezien en 10 tot 15 doelkansen (zoals onze start) als we met 1-0 winnen, maar 1 doelpunt en max 5 doelkansen (systeem TVI)
Serieuze vraag… Wat verwachten jullie eigelijk? Jullie verliezen precies liever met 3-5 dan een droge 0-0 te spelen?
Misschien ben ik de enige maar ik heb dit seizoen echt wel een aantal goeie matchen gezien van ons? Ik ben zelfs aangenaam verrast door wat we soms op de mat brachten tegen teams met op papier allemaal duurdere spelers.
Ik geloof ook nooit dat een andere trainer aanvallender zou spelen met deze kern?
Welke haalbare trainer die veel aanvallender speelt zou er moeten komen volgens jullie?
Misschien ben ik de enige maar ik heb dit seizoen echt wel een aantal goeie matchen gezien van ons? Ik ben zelfs aangenaam verrast door wat we soms op de mat brachten tegen teams met op papier allemaal duurdere spelers.
Ik geloof ook nooit dat een andere trainer aanvallender zou spelen met deze kern?
Welke haalbare trainer die veel aanvallender speelt zou er moeten komen volgens jullie?
Dus als ik het goed begrijp spelen jullie liever tegen de degradatie met matchen waar je 2-5 verliest dan af en toe op een solide manier een resultaat te houden. Jezus hahaha.
Doe toch niet zo dwars om gewoon dwars te willen doen. Denken jullie dat er gisteren 1 supporter was van Real Madrid die ontevreden was omdat ze te defensief speelden? (Jaja ik weet het slecht voorbeeld aangezien het 4-3 werd, maar dat kwam alleszins niet door het aanvallende voetbal van Real
)
Doe toch niet zo dwars om gewoon dwars te willen doen. Denken jullie dat er gisteren 1 supporter was van Real Madrid die ontevreden was omdat ze te defensief speelden? (Jaja ik weet het slecht voorbeeld aangezien het 4-3 werd, maar dat kwam alleszins niet door het aanvallende voetbal van Real

Er zijn inderdaad een paar goede matchen geweest vooral dan bij het begin van het seizoen toen de pionnen goed stonden nadien begon hij te schuiven om welke redenen dan ook en toen is de lange mindere periode begonnen. Denk ook jammer genoeg de match in Molenbeek waar men geflikt werd heeft veel pijn gedaan na een dacht 8 op 12..Toen had men op 3 p kunnen staan van RWDM.Zovko wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 1:13 pmSerieuze vraag… Wat verwachten jullie eigelijk? Jullie verliezen precies liever met 3-5 dan een droge 0-0 te spelen?
Toen brak weer een mindere periode aan. Plek 2-3 had er zeker in gezeten! Maar bon ieder zijn mening he mensen.
2ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 2:02 pmEr zijn inderdaad een paar goede matchen geweest vooral dan bij het begin van het seizoen toen de pionnen goed stonden nadien begon hij te schuiven om welke redenen dan ook en toen is de lange mindere periode begonnen. Denk ook jammer genoeg de match in Molenbeek waar men geflikt werd heeft veel pijn gedaan na een dacht 8 op 12..Toen had men op 3 p kunnen staan van RWDM.Zovko wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 1:13 pmSerieuze vraag… Wat verwachten jullie eigelijk? Jullie verliezen precies liever met 3-5 dan een droge 0-0 te spelen?
Toen brak weer een mindere periode aan. Plek 2-3 had er zeker in gezeten! Maar bon ieder zijn mening he mensen.
waar ik mij vooral aan stoor is dat hij inderdaad beginnen schuiven is toen er helemaal geen reden voor was, men had kunnen blijven spelen zoals de eerste 10 wedstrijden, en uiteraard zou er op een bepaald moment een mindere periode aankomen, maar nu heeft hij die zelf veroorzaakt !
Bovendien wie hier vind het normaal dat bij een hoekschop van de tegenpartij al onze 1o veldspelers in onze eigen backlijn staan, zo kan je nooit een tegenaanval lanceren. Dat je een grote stevige jongen als Abdallah mee laat verdedigen bij een hoekschop Ok, maar Limbombe en Yagan hebben daar geen enkel nut zij moeten aan de middenstip staan zodat ze onmiddellijk de tegenaanval kunnen lanceren als iemand de bal naar voor trapt.
Wat betreft de corners ben ik het volledig eens; limbombe moet ter hoogte van de middenlijn in de hoek van het veld vertrekken. Dat is ook wel één van mijn frustratiesMark wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 2:22 pm2ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 2:02 pmEr zijn inderdaad een paar goede matchen geweest vooral dan bij het begin van het seizoen toen de pionnen goed stonden nadien begon hij te schuiven om welke redenen dan ook en toen is de lange mindere periode begonnen. Denk ook jammer genoeg de match in Molenbeek waar men geflikt werd heeft veel pijn gedaan na een dacht 8 op 12..Toen had men op 3 p kunnen staan van RWDM.Zovko wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 1:13 pmSerieuze vraag… Wat verwachten jullie eigelijk? Jullie verliezen precies liever met 3-5 dan een droge 0-0 te spelen?
waar ik mij vooral aan stoor is dat hij inderdaad beginnen schuiven is toen er helemaal geen reden voor was, men had kunnen blijven spelen zoals de eerste 10 wedstrijden, en uiteraard zou er op een bepaald moment een mindere periode aankomen, maar nu heeft hij die zelf veroorzaakt !
Bovendien wie hier vind het normaal dat bij een hoekschop van de tegenpartij al onze 1o veldspelers in onze eigen backlijn staan, zo kan je nooit een tegenaanval lanceren. Dat je een grote stevige jongen als Abdallah mee laat verdedigen bij een hoekschop Ok, maar Limbombe en Yagan hebben daar geen enkel nut zij moeten aan de middenstip staan zodat ze onmiddellijk de tegenaanval kunnen lanceren als iemand de bal naar voor trapt.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Op zich voel ik me niet echt aangesproken door deze vraag. Ik vond het afgelopen seizoen ergens wel ok (vandaar de 6 op 10) - maar op zich waren er voor mij dan toch zeker net iets te veel matchen waar het niveau toch wel echt niet goed was ook al neem je de realiteit van budget, enzovoort in rekening.
En ik weet het: doelstelling vlot behaald, enkele uitschieters, .... maar toch ook wel enkel bedenkingen (die heir al uitvoerig belicht zijn).
Dus ja, wat verwacht men dan? een zeer goede vraag? Misschien ook de moeite waard om eens de meningen te checken.
ik kan alvast de mijne proberen te formuleren:
1) thuis op het Lisp toch wel vuur en vlam en intensiteit. Hiermee bedoel ik niet als een kieken zonder kop volop voor de aanval kiezen tegen ploegen die intrinsiek veel beter zijn dan ons (genre Westerlo, RWDM,... alhoewel we ook daar punten gehaald hebben). Maar tegen de ploegen die toch ietwat in onze buurt vertoefden (genre Lommel, Moeskroen,...), mocht het toch wel wat meer zijn. Anderzijds hadden we wel niet het team om het spel te maken. Maar toch - ik hoop dat iedereeen begrijpt wat ik bedoel - soms ontbrak die peper wel een beetje.
Op verplaatsing is het minder een probleem om zuiver op resultaat te spelen.
2) een ploeg die je ziet evolueren - waarin je ziet dat er een systeem gevonden is waar iedereen zijn plaats en taken kent - waarin je spelers echt beter ziet worden. Dat je ziet dat iedereen op zijn beste capaciteiten ingezet wordt. En ik besef dat dit een zeer moeilijke is en dat iedereen dit misschien weer anders invult. Zo een beetje het gevoel dat je ziet dat de mayonnaise pakt. Voorkomt dit dat je mindere matchen gaat zien of dat er dip komt? Zeer zeker niet. Maar op zich moet dit wel haalbaar zijn ook al ben je Real Madrid of Manchester City niet.
3) voor iedereen voetbalplezier met het bijhorende zagen en klagen, stoefen en euforie. Tenslotte zijn we allemaal een beetje trainer