A-kern
Re: A-kern
Ik begrijp het ook niet. Vragen om spektakel met de visie en budget die wij hebben is gewoon onredelijk.
Wat bedoelen die mensen met spektakel trouwens? Elke week 4-0 of 0-4 spelen met alleen maar offensieve spelers opt veld? Tegen Westerlo thuis terwijl je 1-0 voorstaat tegen een 10x betere niet slim spelen, maar eindeloos vooruit gaan en nog 1-3 verliezen? Again, ik begrijp het niet.
Mark, jij en de vele andere criticasters hebben we meer nodig dan ooit. Blijf toch niet weg van het prachtige lisp door 1 man. Er hebben er hier al duizend ergere rondgelopen die het wel oprecht slecht voorhadden met onze club.
Allemaal samen!
Wat bedoelen die mensen met spektakel trouwens? Elke week 4-0 of 0-4 spelen met alleen maar offensieve spelers opt veld? Tegen Westerlo thuis terwijl je 1-0 voorstaat tegen een 10x betere niet slim spelen, maar eindeloos vooruit gaan en nog 1-3 verliezen? Again, ik begrijp het niet.
Mark, jij en de vele andere criticasters hebben we meer nodig dan ooit. Blijf toch niet weg van het prachtige lisp door 1 man. Er hebben er hier al duizend ergere rondgelopen die het wel oprecht slecht voorhadden met onze club.
Allemaal samen!
Zoals ik al eerder zei vreesde ik er voor dat het ontbreken van enige sportieve ambitie zou onderstreept worden met een verlenging van TVI.
Bij deze is het gebeurd, erg voorspelbaar maar vooral een gemiste kans om sportieve stappen te zetten. Jammer.
Bij deze is het gebeurd, erg voorspelbaar maar vooral een gemiste kans om sportieve stappen te zetten. Jammer.
Formerly known as Lisp-boy
En welke trainer is volgens u dan haalbaar én een trainer waardoor we sportieve stappen kunnen zetten?
Ik denk dat je schromelijk onderschat wat de impact is van tvi op het samenstellen van de kern voor het afgelopen seizoen, dat vlot op de 5de plaats eindigde. De basis van de ploeg is er al en die gaat versterkt worden. Dan zetten we toch stappen vooruit, of mis ik iets?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik wil het totaalplaatje bekijken.
Eerst eens kijken wat het transferseizoen oplevert.
Een paar versterkingen zullen ook Tom ten goede komen en voor hem waarschijnlijk ook perspectieven openen qua spel(peil).
Maar komen kijken opgeven: nooit!
Eerst eens kijken wat het transferseizoen oplevert.
Een paar versterkingen zullen ook Tom ten goede komen en voor hem waarschijnlijk ook perspectieven openen qua spel(peil).
Maar komen kijken opgeven: nooit!
Ik hoop dat alle criticasters die iedere week op TVI zitten te kakken, de video podcast met LVT en TVI eens bekijken. Een uitspraak van TVI vind ik wel goed: "Ik denk dat er nog veel supporters zijn die leven in de tijden van Masika en Benson, maar die tijd bestaat niet meer, dat hebben wij gewoon niet."
Ik denk dat sommige supporters inderdaad niet beseffen met wat voor een budget TVI moet werken én presteren.
Ik denk dat sommige supporters inderdaad niet beseffen met wat voor een budget TVI moet werken én presteren.
Veel van die reacties geven blijk van heel weinig voetbalverstand. TVI is de juiste man op de juiste plaats punt. Het ging een periode minder en hij heeft tijdens de winterstop de oplossing gevonden. We zijn vlot gered. Op zijn aandringen is ook Theunckens trouwens gekomen en hebben we een pak minder goals geslikt en veel punten gepakt.TV2002 wrote: ↑Tue Apr 26, 2022 8:22 pmIk hoop dat alle criticasters die iedere week op TVI zitten te kakken, de video podcast met LVT en TVI eens bekijken. Een uitspraak van TVI vind ik wel goed: "Ik denk dat er nog veel supporters zijn die leven in de tijden van Masika en Benson, maar die tijd bestaat niet meer, dat hebben wij gewoon niet."
Dat vat het in 1 zin goed samen vind ik. Of je er nu voor of tegen bent, raar om hem je weg te laten drijven.
Zijn start gaat wederom heel belangrijk zijn. Erg benieuwd naar de verdere verlengingen en transfers nu!
We moeten echt niet elke week met 4-0 of 3-1 winnen. maar ik win veel liever met 3-2 dan met 1-0, want als we met 3-2 winnen dan heb ik 3 doelpunten gezien en 10 tot 15 doelkansen (zoals onze start) als we met 1-0 winnen, maar 1 doelpunt en max 5 doelkansen (systeem TVI)XDV1906 wrote: ↑Tue Apr 26, 2022 6:55 pmIk begrijp het ook niet. Vragen om spektakel met de visie en budget die wij hebben is gewoon onredelijk.
Allemaal samen!
Ik herinner mij een wedstrijd tegen Racing Genk, met de rust stonden we 3-0 voor en op het einde verloren we met 3-5, uiteraard was ik teleurgesteld, maar eigenlijk niet echt kwaad want dat was echt spectakel ook al draaide het voor ons verkeerd uit. Maar als je aan een wedstrijd begint zoals TVI met als eerste bedoeling van niet te verliezen (ipv van te spelen om te winnen) en je verliest op het einde met 0-1 of 1-2 dan ben ik razend.
Axassin wrote: ↑Mon Apr 25, 2022 2:03 pmDoelmannen
Jens Teunckens -> contract 2022
Jarno De Smet -> contract tot 2022
Joppe Vannuffelen -> niet verlengd
Totaal onder contract voor seizoen 2022-2023: 0
Verdedigers
Jordy Gillekens -> contract tot 2023
Pieter De Schrijver -> contract tot 2025
Joeri Poelmans-> contract tot 2024
Brent Laes -> contract tot 2023
Kenneth Schuermans -> contract tot 2022
Jonathan Hendrickx -> Stopt als prof
Jesse Kieboom -> Niet verlengd
Totaal onder contract voor seizoen 2022-2023: 4
Middenvelders
Scott Bitsindou -> niet verlengd
Tibeau Swinnen -> naar THES
Thibaut Van Acker -> contract tot 2023
Guillaume De Schryver -> contract tot 2022
Cel Teunen -> contract tot 2022
Totaal onder contract voor seizoen 2022-2023: 2
Aanvallers
Maxime Limbombe -> contract tot?
Yvan Yagan -> niet verlengd
Stallone Limbombe -> contract tot 2023
Jens Naessens -> contract tot 2022 + 1j optie
Hakim Abdallah -> niet verlengd
Seppe Maesen-> contract tot 2022
Jordi Liongola -> niet verlengd
Nils Schouterden -> contract tot 2023 + 1j optie
Totaal onder contract voor seizoen 2022-2023: 2
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Om af te ronden nog dit: een speler waarop Tom Van Imschoot volgend seizoen niet meer zal kunnen rekenen is Jonathan Hendrickx. De 28-jarige winger en Lierse hebben hun tot 2023 lopende contract in onderling overleg vroegtijdig stopgezet. Hendrickx wil zich meer gaan concentreren op het vastgoedbedrijf dat hij onlangs uit de grond stampte en zegt het profvoetbal vaarwel. In 24 competitiematchen voor Lierse scoorde Hendrickx twee keer.
Ik zie dat dit in het overzicht al aangepast is. Waarvoor dank
Dit is een verrassende wending, dat zijn wel meer kansen voor Pieter De Schrijver.
Ik zie dat dit in het overzicht al aangepast is. Waarvoor dank

Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.