A-kern
Re: A-kern
Ok dan, vind het een beetje rare beslissing van SwinnenKRKN wrote: ↑Sat Apr 16, 2022 9:51 amKlopt, ik zou Rocha ook wel graag zien komen. Heb wel het idee dat die een beetje van z'n pluimen kwijt is. Kon bij een (aanzienlijk zwakker) RWDM toch ook niet écht zijn stempel drukken.
Trouwens: de club had Swinnen wel een contract aangeboden, maar die heeft het profvoetbal dus zelf vaarwel gezegd.
2... mischien goede job gevonden en combinatie amateur voetbal dat hij meer verdiend .Mark wrote: ↑Sat Apr 16, 2022 10:33 amOk dan, vind het een beetje rare beslissing van SwinnenùKRKN wrote: ↑Sat Apr 16, 2022 9:51 amKlopt, ik zou Rocha ook wel graag zien komen. Heb wel het idee dat die een beetje van z'n pluimen kwijt is. Kon bij een (aanzienlijk zwakker) RWDM toch ook niet écht zijn stempel drukken.
Trouwens: de club had Swinnen wel een contract aangeboden, maar die heeft het profvoetbal dus zelf vaarwel gezegd.
Volgens GVA werden gisteren alle spelers ingelicht wie mocht blijven en wie kon vertrekken. Iemand toevallig al iets opgevangen?
- Justhomuch
Lierse neemt bij het einde van dit seizoen afscheid van enkele spelers. Zo zullen de nu aflopende contracten met Jordi Liongola, Joppe Vannuffelen, Hakim Abdallah, Jesse Kieboom, Scott Bitsindou en Yvan Yagan niet worden verlengd na dit seizoen. We willen deze spelers bedanken voor hun bijdrage aan onze club, en wensen hen veel succes toe!
Wij komen áltijd terug!
Op Hakim na vind ik dat een 'logische' lijst. Yagan gaan veel mensen ook jammer vinden, maar die is veel te blessuregevoelig. Heeft te weinig matchen kunnen spelen (en zal zeker niet de goedkoopste geweest zijn). Ik vind het wel echt raar dat ze met Jens Naessens verder gaan en niet met Hakim.Justhomuch wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:01 pmLierse neemt bij het einde van dit seizoen afscheid van enkele spelers. Zo zullen de nu aflopende contracten met Jordi Liongola, Joppe Vannuffelen, Hakim Abdallah, Jesse Kieboom, Scott Bitsindou en Yvan Yagan niet worden verlengd na dit seizoen. We willen deze spelers bedanken voor hun bijdrage aan onze club, en wensen hen veel succes toe!
- Justhomuch
Zou Hakim geen veel hoger loon hebben als Jens?KRKN wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:10 pmOp Hakim na vind ik dat een 'logische' lijst. Yagan gaan veel mensen ook jammer vinden, maar die is veel te blessuregevoelig. Heeft te weinig matchen kunnen spelen (en zal zeker niet de goedkoopste geweest zijn). Ik vind het wel echt raar dat ze met Jens Naessens verder gaan en niet met Hakim.Justhomuch wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:01 pmLierse neemt bij het einde van dit seizoen afscheid van enkele spelers. Zo zullen de nu aflopende contracten met Jordi Liongola, Joppe Vannuffelen, Hakim Abdallah, Jesse Kieboom, Scott Bitsindou en Yvan Yagan niet worden verlengd na dit seizoen. We willen deze spelers bedanken voor hun bijdrage aan onze club, en wensen hen veel succes toe!
Wij komen áltijd terug!
Of Jens wou bijtekenen aan een lager loon en Hakim wou net meerJusthomuch wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:12 pmZou Hakim geen veel hoger loon hebben als Jens?KRKN wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:10 pmOp Hakim na vind ik dat een 'logische' lijst. Yagan gaan veel mensen ook jammer vinden, maar die is veel te blessuregevoelig. Heeft te weinig matchen kunnen spelen (en zal zeker niet de goedkoopste geweest zijn). Ik vind het wel echt raar dat ze met Jens Naessens verder gaan en niet met Hakim.Justhomuch wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:01 pm
Lierse neemt bij het einde van dit seizoen afscheid van enkele spelers. Zo zullen de nu aflopende contracten met Jordi Liongola, Joppe Vannuffelen, Hakim Abdallah, Jesse Kieboom, Scott Bitsindou en Yvan Yagan niet worden verlengd na dit seizoen. We willen deze spelers bedanken voor hun bijdrage aan onze club, en wensen hen veel succes toe!

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hakim (en Yagan) lijken me beiden bij de betere verdieners in de groep ja. Vooral in dat opzicht kan je vragen of ze die status verdienen (zeker voor Yagan, gezien die in verhouding erg weinig heeft kunnen spelen).Axassin wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:39 pmOf Jens wou bijtekenen aan een lager loon en Hakim wou net meerJusthomuch wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:12 pmZou Hakim geen veel hoger loon hebben als Jens?KRKN wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:10 pm
Op Hakim na vind ik dat een 'logische' lijst. Yagan gaan veel mensen ook jammer vinden, maar die is veel te blessuregevoelig. Heeft te weinig matchen kunnen spelen (en zal zeker niet de goedkoopste geweest zijn). Ik vind het wel echt raar dat ze met Jens Naessens verder gaan en niet met Hakim.![]()
Met Maes, Hakim & Yagan weg moet je toch terug namen van die orde kunnen halen lijkt me.
Zoals je weet ik ben geen fan van hakim.in voorbereiding dacht ik we hebben een goede spits. Maar over heel seizoen blijf ik met gevoel zitten zo zijn ef veel van dat kaliber.
Veel van de spelers samen op vakantie. Toont toch aan dat de sfeer goed zit.