A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Zovko
Re: A-kern

Post by Zovko » Fri Mar 04, 2022 1:28 pm

Flor wrote:
Fri Mar 04, 2022 11:44 am
Ik verwacht binnenkort nog meer contractnieuws eigenlijk. De hamvraag gaat echter blijven wat ze met TVI gaan doen. Ik neem aan dat die toch ook zijn zegje zal hebben over de kern, maar wat als die er volgend jaar niet meer is?
Goh, gaat het beter gaan met een andere trainer? Ik heb ook men bedenkingen gehad bij TVI , maar op zich doet hij het niet slecht met het materiaal dat er is toch? Als de spelersgroep nog achter hem staat zie ik hem nog wel een jaartje extra krijgen….
En als er een nieuwe trainer komt zal het er bonk op moeten zijn , want stel dat die slecht aan de competitie begint gaat 3/4 van het publiek weer gaan morren 😅

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Mar 04, 2022 4:46 pm

Zovko wrote:
Fri Mar 04, 2022 1:28 pm
Flor wrote:
Fri Mar 04, 2022 11:44 am
Ik verwacht binnenkort nog meer contractnieuws eigenlijk. De hamvraag gaat echter blijven wat ze met TVI gaan doen. Ik neem aan dat die toch ook zijn zegje zal hebben over de kern, maar wat als die er volgend jaar niet meer is?
Goh, gaat het beter gaan met een andere trainer? Ik heb ook men bedenkingen gehad bij TVI , maar op zich doet hij het niet slecht met het materiaal dat er is toch? Als de spelersgroep nog achter hem staat zie ik hem nog wel een jaartje extra krijgen….
En als er een nieuwe trainer komt zal het er bonk op moeten zijn , want stel dat die slecht aan de competitie begint gaat 3/4 van het publiek weer gaan morren 😅
De laatste weken doet hij het niet slecht eerlijk is eerlijk PDS krijgt volop zijn kans, laat Hendrickx wat hoger spelen en het klikt wonderwel op het veld tussen die twee, Swinnen en de andere DS halen hoger niveau en zit nog met progressiemarge vooral de laatste vergeet niet dat hij lang niet speelde en krijgt maar sinds het vertrek van Maes de kans! Laes krijgt volop zijn kans en is eerste keuze en de wissels zijn en pakken beter uit dan voor de winterstop. Met 11 op 15 want reken de driepunter erbij van Molenbeek niet slecht. Zit nu met een dubbel gevoel de Tom van na de winterstop is een toptrainer voor deze reeks wat nu?... Moeilijk... Ik vond LK op Molenbeek op een heel hoog niveau spelen, een van de beste matchen van het seizoen en zonder de schande stond men nu op 6 luttele punten van de tweede en nog match te goed.

KRKN

Post by KRKN » Sat Mar 05, 2022 8:38 am

Ik zou 'm halen. Kent het huis, kent de spelers en is blijkbaar ook niet ontevreden om met beperkte middelen te werken. Moet ook geen contract voor drie jaar zijn hé. Ik vermoed trouwens dat de ambities volgend jaar niet veel anders gaan zijn dan die van nu. Nog een extra deftige spits ipv Naessens, extra middenvelder + CV en je kan weer stappen zetten. En wie weet: nog een jeugdproduct dat we kunnen brengen?

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Mar 05, 2022 12:02 pm

KRKN wrote:
Sat Mar 05, 2022 8:38 am
Ik zou 'm halen. Kent het huis, kent de spelers en is blijkbaar ook niet ontevreden om met beperkte middelen te werken. Moet ook geen contract voor drie jaar zijn hé. Ik vermoed trouwens dat de ambities volgend jaar niet veel anders gaan zijn dan die van nu. Nog een extra deftige spits ipv Naessens, extra middenvelder + CV en je kan weer stappen zetten. En wie weet: nog een jeugdproduct dat we kunnen brengen?
De kleine Limbombe bv liet vorig seizoen toch mooie dingen zien waar zit die?

KRKN

Post by KRKN » Wed Mar 09, 2022 1:44 pm

ozzy105 wrote:
Sat Mar 05, 2022 12:02 pm
KRKN wrote:
Sat Mar 05, 2022 8:38 am
De kleine Limbombe bv liet vorig seizoen toch mooie dingen zien waar zit die?
Goh, misschien die zijn prestaties van vorig jaar ook niet opblazen? Viel zeker niet door de mand, maar om nu te zeggen dat die meer speeltijd kon afdwingen vind ik ook overdreven.

Ziggy

Post by Ziggy » Sat Mar 19, 2022 2:31 pm

Op fb Heb ik zien staan dat er naar shijnt 6 ploegen ons doelman willen ook uit 1 à

Flor

Post by Flor » Sat Mar 19, 2022 2:42 pm

Ziggy wrote:
Sat Mar 19, 2022 2:31 pm
Op fb Heb ik zien staan dat er naar shijnt 6 ploegen ons doelman willen ook uit 1 à
Een probleem dat we nog niet vaak voor hebben gehad. Zou wel erg sneu zijn.

mmarinus

Post by mmarinus » Mon Mar 21, 2022 8:49 am

Flor wrote:
Sat Mar 19, 2022 2:42 pm
Ziggy wrote:
We zullen dan maar hopen dat Teunckens meer belang hecht aan zekerheid op spelen als te dienen als 2e keeper in een hogere competitie. Voor 1A is hij net iets te beperkt vanaf hij uit zijn goal komt. Schitterende lijnkeeper maar (voorlopig) net niet compleet genoeg om een basisplaats af te dwingen in 1A.

KRKN

Post by KRKN » Mon Mar 21, 2022 11:25 am

mmarinus wrote:
Mon Mar 21, 2022 8:49 am
Flor wrote:
Ziggy wrote:
We zullen dan maar hopen dat Teunckens meer belang hecht aan zekerheid op spelen als te dienen als 2e keeper in een hogere competitie. Voor 1A is hij net iets te beperkt vanaf hij uit zijn goal komt. Schitterende lijnkeeper maar (voorlopig) net niet compleet genoeg om een basisplaats af te dwingen in 1A.
Ik deel uw hoop. Met hem als vaste keeper volgend seizoen.. dat zou toch wat zekerheid geven.

Mark

Post by Mark » Mon Mar 21, 2022 4:16 pm

KRKN wrote:
Mon Mar 21, 2022 11:25 am
mmarinus wrote:
Mon Mar 21, 2022 8:49 am
Flor wrote:

Ik deel uw hoop. Met hem als vaste keeper volgend seizoen.. dat zou toch wat zekerheid geven.
ik vrees ervoor, denk dat hij echt wel goed genoeg is voor 1A ook als 1ste doelman, maar ik zou wel alle moeite doen om hem te houden.

Post Reply