A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Flor
Re: A-kern

Post by Flor » Tue Mar 01, 2022 5:51 pm

Sluit me daar quasi helemaal bij aan, al mag Yagan voor mij zeker blijven. Ik vermoed dat ze die gezien zijn status bij het publiek ook gaan houden.

Extra CV is het belangrijkste denk ik, evenals een doublure voor Hakim.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Tue Mar 01, 2022 9:56 pm

Schuermans zou ik toch graag vervangen zien, echte cultfiguur en zeker niet slecht maar als Lierse en zijnde met klein budget moet je gewoon 2 steengoede CV's hebben en dat is de Schuer voor mij niet. Gillekens staat verdedigend heel ver, hopelijk kan die iets meer leider worden.

Yagan zou ik altijd houden, is volgens mij, en dat zijn grote woorden, de beste afwerker van de reeks en die kan uit het niets een match beslissen. Snelheid is compleet weg maar hoe vaak die ergens een voet in had is toch wel opvallend vind ik.

Voor de rest ben ik akkoord, 3a4 échte versterkingen en we spelen voor de top 4 denk ik.

Als we naar de transfers van dit seizoen kijken mogen we toch wel zeggen dat die 3 dat echt goed hebben gedaan. Als dat ook komende zomer lukt staan we er goed op.

Flor

Post by Flor » Wed Mar 02, 2022 8:08 pm

Ben wel eens dat je naast Schuermans nog iemand nodig hebt. Ik vind dat wel een held, ook al vloek ik er vaak op. Wat snelheid en hij komt echter wel in de problemen. Ik ga er echter vanuit dat die wel wat invloed in de kleedkamer heeft en ook een coach is voor de jongere spelers naast hem.

Mark

Post by Mark » Thu Mar 03, 2022 8:44 am

Ben het grotendeels eens alleen Yagan moet blijven is onze beste afwerker en kan inderdaad een wedstrijd doen kantelen;
Ook Poelmans zou ik behouden, als invaller, kan op verschillende posities uit de voeten maar iets te zwak voor een basis plaats

Axassin

Post by Axassin » Thu Mar 03, 2022 5:18 pm

Ferm filmpje met die verlenging van PDS. Pluim voor ons sociale media team!

Leuk dat we nu ook contracten voor 3j uitdelen. Geeft toch wel blijk van stabiliteit naar de toekomst.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Eric

Post by Eric » Thu Mar 03, 2022 5:59 pm

Axassin wrote:
Thu Mar 03, 2022 5:18 pm

Leuk dat we nu ook contracten voor 3j uitdelen. Geeft toch wel blijk van stabiliteit naar de toekomst.
Helemaal mee eens. Leuk nieuws! Een goed teken voor de rest van de jeugd ook. En met z'n prestaties helemaal terecht ook!

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Thu Mar 03, 2022 7:16 pm

Axassin wrote:
Thu Mar 03, 2022 5:18 pm

Klopt! Die doen dat de laatste tijd echt goed.

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Mar 03, 2022 8:00 pm

Mijn favospeler die ze 3 seizoenen langer binden👍... Verdiende dit ook en nog progressiemarge! Go go go Pieter ! Ze beginnen er vroeg aan met contraktverlengingen toppie.

Flor

Post by Flor » Fri Mar 04, 2022 11:44 am

Ik verwacht binnenkort nog meer contractnieuws eigenlijk. De hamvraag gaat echter blijven wat ze met TVI gaan doen. Ik neem aan dat die toch ook zijn zegje zal hebben over de kern, maar wat als die er volgend jaar niet meer is?

Fiero67

Post by Fiero67 » Fri Mar 04, 2022 12:24 pm

Flor wrote:
Fri Mar 04, 2022 11:44 am
Ik verwacht binnenkort nog meer contractnieuws eigenlijk. De hamvraag gaat echter blijven wat ze met TVI gaan doen. Ik neem aan dat die toch ook zijn zegje zal hebben over de kern, maar wat als die er volgend jaar niet meer is?
Navenant wat er tussen de lijnen in het interview met Luc laatstleden te lezen viel, werd de indruk gewekt dat er voor TVI wel eens een rol zou weggelegd zijn in de technische staff omwille van zijn vele connecties en dergelijke meer.
Of TVI zelf dit beoogt dat weet ik niet.

Maar op die manier kan hij nog wel betrokken zijn in de speler(s)-selectie zonder zelf trainer te zijn.

Maar nogmaals: ik weet niet of dit binnen de verwachtingen van TVI zelf valt. Maar ik neem aan dat daar tussen pot en pint al wel eens over gebrainstormd is.

Post Reply