Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Dan is het maar zo, voetbal gaat niet boven gezondheid. Heeft het voetbal schuld op dit ogenblik met besmettingen? Nee maar kan wel 1 worden als men het gaat laten starten.KRKN wrote: ↑Wed Jul 29, 2020 8:10 amAls we moeten wachten op een vaccin is het voor 70% van de clubs in onze reeks te laat.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Jul 28, 2020 10:23 pmwat zij ik er daarstraks over
ik zei dat je beter nu niet voor promotie moet spelen met deze financiële diepgang door corona en beter wacht tot medicatie of vaccin.
Die spelers van 1e amateur worden om de paar dagen getest, dus het gevaar is wel heel miniem eigelijk. Ik heb nog van geen enkele besmetting gelezen die komt door het spelen van een wedstrijd sinds de heropstart in andere landen. Als alles gebeurd onder gecontroleerde omstandigheden, wat is het probleem dan? Ik moet ook werken en wij worden nooit getest, is dat dan zoveel veiliger? Publiek toelaten is wat anders natuurlijk
werden onze spelers om de paar dagen getest?Zovko wrote: ↑Wed Jul 29, 2020 9:45 amDie spelers van 1e amateur worden om de paar dagen getest, dus het gevaar is wel heel miniem eigelijk. Ik heb nog van geen enkele besmetting gelezen die komt door het spelen van een wedstrijd sinds de heropstart in andere landen. Als alles gebeurd onder gecontroleerde omstandigheden, wat is het probleem dan? Ik moet ook werken en wij worden nooit getest, is dat dan zoveel veiliger? Publiek toelaten is wat anders natuurlijk
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Geen idee bij ons, maar ik vermoed toch dat alle profteams en semi prof teams dat doen? Ze kunnen toch ni riskeren dat heel de ploeg besmet isLeNNeMaN wrote: ↑Wed Jul 29, 2020 10:36 amwerden onze spelers om de paar dagen getest?Zovko wrote: ↑Wed Jul 29, 2020 9:45 amDie spelers van 1e amateur worden om de paar dagen getest, dus het gevaar is wel heel miniem eigelijk. Ik heb nog van geen enkele besmetting gelezen die komt door het spelen van een wedstrijd sinds de heropstart in andere landen. Als alles gebeurd onder gecontroleerde omstandigheden, wat is het probleem dan? Ik moet ook werken en wij worden nooit getest, is dat dan zoveel veiliger? Publiek toelaten is wat anders natuurlijk
-
Ik heb het wel over de toeschouwers en niet de spelersVergaaneglorie wrote: ↑Wed Jul 29, 2020 9:31 amDan is het maar zo, voetbal gaat niet boven gezondheid. Heeft het voetbal schuld op dit ogenblik met besmettingen? Nee maar kan wel 1 worden als men het gaat laten starten.KRKN wrote: ↑Wed Jul 29, 2020 8:10 amAls we moeten wachten op een vaccin is het voor 70% van de clubs in onze reeks te laat.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Jul 28, 2020 10:23 pm
wat zij ik er daarstraks over
ik zei dat je beter nu niet voor promotie moet spelen met deze financiële diepgang door corona en beter wacht tot medicatie of vaccin.

Vinck en Doumbia naar Roeselare. Ik heb de indruk dat ze in Roeslelare toch iets slimmer zijn dan in Lier.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Excuseer

Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Nu we naar 1b gaan benieuwd wie er nog gaat komen