Transfernieuws
Re: Transfernieuws
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hier een doelpunt van hem https://www.youtube.com/watch?v=g3z2awzvmFE
Goh ja, grote, sterke, snelle spits. Na een goed jaar bij Roda weggehaald door Fortuna Düsseldorf. Vorig seizoen geen onbetwiste titularis bij go head Eagles (nummer 6 uit 2de klasse Nederland) maar wel 1 op 3 matchen in de basis. Kan wel eens een voltreffer worden als hij een positieve test aflegt. Mannen die 10 doelpunten in 1ste of 2de klasse maken, komen nu eenmaal niet naar ons momenteel.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Das mijn typen spits ze groot sterk en snel
Amai Roeselare....
Anele, dervite, Gunst, Berben, Buyl, Daesselaire, Kudimbana, arenate,...
Ook Kino Delorge trekt naar Schiervelde.
Anele, dervite, Gunst, Berben, Buyl, Daesselaire, Kudimbana, arenate,...
Ook Kino Delorge trekt naar Schiervelde.
-
Hebben we vrees ik geen schijn van kans tegen. Dat van Delorge, wat en flater ook weeral, nu zitten we hier met een rechtsback.
Pfoeh, slikken. Vooral Berben en Arenate.
Ivm Delorge: goed voor hem. Maar om nu te zeggen dat hij het verschil maakte is toch ook wat overdreven vind ik. Goeie, functionele speler maar een kampioenmaker? Dat durf ik toch ook niet te zeggen.
-
Nee maar wel beter dan wat je nu hebt. En een rechtsback zal (bijna) nooit zijn club kampioen maken denk ik.
Ne goeien offensieve back maakt wel degelijk een ploeg mee kampioen. Zeker als het er ene is me ne goeie voorzet.KLSK190630 wrote: ↑Mon Jul 27, 2020 1:03 pmNee maar wel beter dan wat je nu hebt. En een rechtsback zal (bijna) nooit zijn club kampioen maken denk ik.
Delorge was dat nu niet, maar 't is vooral de mogelijkheid om hem op meerdere posities uit te spelen. Kon zowel op den back als centraal uit de voeten.