Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: Transfernieuws

Post by Axassin » Wed Jul 22, 2020 7:38 pm

Ziggy wrote:
Wed Jul 22, 2020 7:36 pm
OFFICIEEL🤝 Lierse bereikte deze avond een akkoord met Jo Gilis. De 20-jarige aanvallende middenvelder komt op huurbasis over van Oud-Heverlee Leuven en tekende tot het einde van het seizoen.

Welkom bij 💛🖤, Jo!

👉https://lierse.com/nieuws/jo-gilis-op-h ... aar-lierse
Volgens mijn kameraad, die-hard Ohl-fan echt een hele goeie voetballer. Mocht hij niet zo klein zijn, volgens hem minstens bank bij de huidige OHL ploeg.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Wed Jul 22, 2020 7:38 pm

Ziggy wrote:
OFFICIEEL🤝 Lierse bereikte deze avond een akkoord met Jo Gilis. De 20-jarige aanvallende middenvelder komt op huurbasis over van Oud-Heverlee Leuven en tekende tot het einde van het seizoen.

Welkom bij 💛🖤, Jo!

Wat is hier het nut van, huren en maar 20 jaar! op die plaats hebben we ene met ervaring nodig.

Carlke

Post by Carlke » Wed Jul 22, 2020 8:01 pm

Ik weet niet wat ik hier van moet vinden, langs de ene kant die jongen gaat zich willen bewijzen wil hij prof blijven ! Dus kan toptransfer zijn. Andere kant hij faalt en wij zijn niks met deze speler op cruciale positie !

Axassin

Post by Axassin » Wed Jul 22, 2020 8:04 pm

Vergaaneglorie wrote:
Wed Jul 22, 2020 7:38 pm
Ziggy wrote:

Welkom bij 💛🖤, Jo!

Wat is hier het nut van, huren en maar 20 jaar! op die plaats hebben we ene met ervaring nodig.
Contract loopt bij Leuven af in 2021. Das dus zowat hetzelfde als een contract van 1j + optie. Wel akkoord dat je ook mannen met kilometers op de teller nodig hebt. Hopelijk is dat voor de resterende aanwinsten!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Magico

Post by Magico » Wed Jul 22, 2020 10:36 pm

Rustig blijven mannen.. Hij kan ook binnengehaald zijn als doublure. Hij geeft zelf aan ook op de flanken te kunnen spelen dus ook daar is hij een extra optie.

KRKN

Post by KRKN » Thu Jul 23, 2020 8:37 am

Magico wrote:
Wed Jul 22, 2020 10:36 pm
Rustig blijven mannen.. Hij kan ook binnengehaald zijn als doublure. Hij geeft zelf aan ook op de flanken te kunnen spelen dus ook daar is hij een extra optie.
Ik hoop het. Lijkt wel iets te kunnen, maar ik maak me zorgen over de gemiddelde leeftijd binnen het elftal. We hebben echt nog wat mannen met ervaring nodig.

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Jul 23, 2020 10:26 am

Vergaaneglorie wrote:
Wed Jul 22, 2020 7:38 pm
Ziggy wrote:

Welkom bij 💛🖤, Jo!

2...

Netzer

Post by Netzer » Thu Jul 23, 2020 3:23 pm

Weer jong en onervaren, we hebben inderdaad ondertussen nood aan ervaring in de ploeg.
Merendeel van de "aanwinsten" zijn weeral jonkies, hopelijk maken ze niet dezelfde fout als vorig seizoen maar momenteel lijkt het er wel op.
Een transfer waarvan je echt kan zeggen "dit is een absolute meerwaarde", ik blijf toch serieus op mijn honger.
El Ansri ja, dat is een aanwinst en waarschijnlijk de nieuwe doelman ook.
Maar toch moet ik nogmaals herhalen wat ik vorig seizoen al zei : ik mis momenteel ambitie, ik mis het gevoel dat ze echt voor promotie willen gaan.
Formerly known as Lisp-boy

Axassin

Post by Axassin » Thu Jul 23, 2020 3:55 pm

Lisp-boy wrote:
Thu Jul 23, 2020 3:23 pm
Weer jong en onervaren, we hebben inderdaad ondertussen nood aan ervaring in de ploeg.
Merendeel van de "aanwinsten" zijn weeral jonkies, hopelijk maken ze niet dezelfde fout als vorig seizoen maar momenteel lijkt het er wel op.
Een transfer waarvan je echt kan zeggen "dit is een absolute meerwaarde", ik blijf toch serieus op mijn honger.
Maar toch moet ik nogmaals herhalen wat ik vorig seizoen al zei : ik mis momenteel ambitie, ik mis het gevoel dat ze echt voor promotie willen gaan.
Ik volg grotendeels, zeker dat we nog ervaring nodig hebben. Al vind ik wel dat we een veeeeel sterkere en meer uitgebalanceerde ploeg gaan hebben.

Als Bitsindou definitief tekent én er komt een spits met ervaring (+ eventueel nog een rechtsback), dan gaan we er kort bijzijn. Ik denk dat we de ambitie gaan kunnen meten o.b.v. de spits die ze zullen voorstellen.

Ik heb de vergelijking als eens gepost maar de ploeg die we nu kunnen opstellen i.v.m. de eerste wedstrijd op La Louvière:

-------------------------------Rausin-------------------------------
--------Vinck---------Wils----------Doumbia---------Nelissen-------
------------------------Buyens---------Sols--------------------------
--------------------------------Janssen-----------------------------
-----Da Silva------------------Vermeiren----------Van Aerschot------

Een mogelijkheid nu;

-------------------------------Brughmans-------------------------------
-----Van Genechten---Smolders---Santermans---Cauwenberg-------
----------------------Bitsindou---------El Ansri--------------------------
-------------------------------Allach (of Gilis)------------------------------------
-----Samyn------------------Vermeiren-----------------Straetman-----

Op Vinck na, zou ik echt niemand ruilen van die ploeg een jaar geleden. Wetende dat er sowieso nog een nieuwe spits komt en misschien nog een rechtsachter?

Carlke

Post by Carlke » Thu Jul 23, 2020 5:17 pm

Axassin wrote:
Thu Jul 23, 2020 3:55 pm
Lisp-boy wrote:
Thu Jul 23, 2020 3:23 pm
Ik volg grotendeels, zeker dat we nog ervaring nodig hebben. Al vind ik wel dat we een veeeeel sterkere en meer uitgebalanceerde ploeg gaan hebben.

Als Bitsindou definitief tekent én er komt een spits met ervaring (+ eventueel nog een rechtsback), dan gaan we er kort bijzijn. Ik denk dat we de ambitie gaan kunnen meten o.b.v. de spits die ze zullen voorstellen.

Ik heb de vergelijking als eens gepost maar de ploeg die we nu kunnen opstellen i.v.m. de eerste wedstrijd op La Louvière:

-------------------------------Rausin-------------------------------
--------Vinck---------Wils----------Doumbia---------Nelissen-------
------------------------Buyens---------Sols--------------------------
--------------------------------Janssen-----------------------------
-----Da Silva------------------Vermeiren----------Van Aerschot------

Een mogelijkheid nu;

-------------------------------Brughmans-------------------------------
-----Van Genechten---Smolders---Santermans---Cauwenberg-------
----------------------Bitsindou---------El Ansri--------------------------
-------------------------------Allach (of Gilis)------------------------------------
-----Samyn------------------Vermeiren-----------------Straetman-----

Op Vinck na, zou ik echt niemand ruilen van die ploeg een jaar geleden. Wetende dat er sowieso nog een nieuwe spits komt en misschien nog een rechtsachter?
We hebben berkoe ook nog verwacht ik veel van alles of niks voor die gast !

Post Reply