Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
W8ten tot die idiote soap gedaan is en dan de spelers op overschot bij 1a of 1b weghalen
Overal kalender bekend zelfs tot 4 de provinciale. Moet dat echt zo lang duren die vergadering . Triestig man man
1ste amateur moet wachten op die van 1A.
Daar geldt nu het verbod dat Sporting Charleroi (JPL) en Olympic Charleroi (1e nationale) niet in hetzelfde weekend thuis mogen spelen, en hetzelfde geldt in Luik voor Standard Luik (JPL) en RFC Luik (1e nationale).
De vraag is dan vooral of ze vasthouden aan de huidige kalender of niet. Anders kan het nog lang duren.
-
Bougrine heeft getekend in Baku. Die kan zijn carriere nu wel helemaal vergeten denk ik. Voor het geld danst de beer.
Ale jong... Zeer jammer dit..
Had voor ons echt een aanwinst geweest en had in 1b eventueel zich terug in de kijker kunnen spelen in Belgie
Had voor ons echt een aanwinst geweest en had in 1b eventueel zich terug in de kijker kunnen spelen in Belgie
Goh, zijn we er zeker van dat die in 1B geslaagd was? Gezien de crisis zal die ook eieren voor zijn geld kiezen, denk ik.
Scott Bitsindou traint mee met Lierse K.
Lierse K. heeft sinds maandag bijkomend gezelschap op training, nadat de 25-jarige Scott Bitsindou mee heeft aangesloten. Bitsindou is een 1m94 grote defensieve middenvelder, die de voorbije twee seizoenen actief was bij Lommel en zijn jeugdopleiding bij Anderlecht genoot. De Belg met Congolese roots is einde contract in Noord-Limburg en kreeg de toestemming van de Pallieters om de komende twee weken mee te trainen in Lier.
Binnentrekken aub!
Lierse K. heeft sinds maandag bijkomend gezelschap op training, nadat de 25-jarige Scott Bitsindou mee heeft aangesloten. Bitsindou is een 1m94 grote defensieve middenvelder, die de voorbije twee seizoenen actief was bij Lommel en zijn jeugdopleiding bij Anderlecht genoot. De Belg met Congolese roots is einde contract in Noord-Limburg en kreeg de toestemming van de Pallieters om de komende twee weken mee te trainen in Lier.
Binnentrekken aub!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Zo een type hebben we absoluut nog nodig. Anders bestaat de kans dat je middenveld overpowered wordt in bepaalde wedstrijden. Daarmee ook dat ik eerder al Ntambwe aangaf als mogelijkheid. Dat lijken me wel 2 dezelfde types te zijn ookAxassin wrote: ↑Wed Jul 22, 2020 11:03 amScott Bitsindou traint mee met Lierse K.
Binnentrekken aub!
Ziet er ne stevige gast uit. Kan handig zijn in deze reeks.Zovko wrote: ↑Wed Jul 22, 2020 11:51 amZo een type hebben we absoluut nog nodig. Anders bestaat de kans dat je middenveld overpowered wordt in bepaalde wedstrijden. Daarmee ook dat ik eerder al Ntambwe aangaf als mogelijkheid. Dat lijken me wel 2 dezelfde types te zijn ookAxassin wrote: ↑Wed Jul 22, 2020 11:03 amScott Bitsindou traint mee met Lierse K.
Binnentrekken aub!