A-kern
Re: A-kern
Ik ben het niet helemaal eens dat een spits de prioriteit zou moeten zijn. Een vinnige flank of Nr. 10, die een dode match met een flits kan beslissen, dat is in mijn ogen ons grootste manco. Verder inderdaad een doublure voor Vermeiren en mogelijks een CV die je snel kan inpassen.
zeker ook een doelman en liefst ook nog een scorende middenvelder
Dan hebben we wel veel prof doelmannen voor in 1ste amateur. Alhoewel ik het met je eens bent dat dit momenteel niet onze sterkste positie is...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
De huidige doelmannen lijken me sowieso niet meer onder de lat te staan volgend jaar bij een eventuele promotie. Voor nu lijken ze me echter te volstaan. Andere plekken lijken me een hogere prioriteit te hebben.
Weet iemand of Hannes Smolders al heeft mee getraind? Volgens GVA was dat nog afhankelijk van administratieve formaliteiten?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Aha, interessant. Lijkt me goed om met oog op nieuwkomers de kern wat af te slanken.Berrem wrote: ↑Wed Dec 19, 2018 8:30 pmhttps://www.gva.be/cnt/dmf20181219_0404 ... or-vijftal
5 spelers staan "te huur"
Hopelijk volgt er wel wat financiële compensatie als je die spelers ergens anders stalt.
Moet eerlijk zijn dat ik niet al teveel van die namen ga missen.
KRKN wrote: ↑Wed Dec 19, 2018 9:52 pmAha, interessant. Lijkt me goed om met oog op nieuwkomers de kern wat af te slanken.Berrem wrote: ↑Wed Dec 19, 2018 8:30 pmhttps://www.gva.be/cnt/dmf20181219_0404 ... or-vijftal
5 spelers staan "te huur"
Hopelijk volgt er wel wat financiële compensatie als je die spelers ergens anders stalt.
Moet eerlijk zijn dat ik niet al teveel van die namen ga missen.
Bastiaens vond ik wel degelijk. De anderen zijn niet echt overtuigend.
Alleszins belangrijk om de financiën onder controle te kunnen houden.
Bastiaans vind ik toch raar. Blijkbaar heeft de trainer het niet voor zijn spel.ik vind hem beter als vanderveken
Ik ga er dan ook vanuit dat we komende versterkingen (nog een 2tal?) op die posities zullen gaan halen.
En ja, Bastiaans vind ik de vreemdste onder hen.
Ik denk in alle eerlijkheid ook dat je die 5 namen niet meer snel in een geelzwart shirt zult kunnen bewonderen; ook niet na hun huur.
En ja, Bastiaans vind ik de vreemdste onder hen.
Ik denk in alle eerlijkheid ook dat je die 5 namen niet meer snel in een geelzwart shirt zult kunnen bewonderen; ook niet na hun huur.