Ontslag Trost + aanstelling nieuw trainersduo
Re: Ontslag Trost + aanstelling nieuw trainersduo
Het parcours dat het duo Spaenhoven-De Herdt destijds heeft gereden bij Beerschot-Wilrijk was om in te kaderen.Promoties van 1Prov naar 3 Nationale.Toen werden ze onterecht ontslagen op een moment dat ze los op kop stonden en Brijs hun plaats innam.Betreffende het laatste hoop ik dat ze Schaessens en Spaenhoven volgend seizoen aanwerven zijn dan einde verbintenis.Twee spelers die gemakkelijk zelfs in 1B zouden meekunnen vooral Schaessens waarom ze die indertijd bij de ratten hebben gedumpt mag Joost weten was één van de betere spelers op het kiel en overigens de kapitein!
Schaesens en Spaenhoven als 'zoon van'?ozzy105 wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 12:46 pmHet parcours dat het duo Spaenhoven-De Herdt destijds heeft gereden bij Beerschot-Wilrijk was om in te kaderen.Promoties van 1Prov naar 3 Nationale.Toen werden ze onterecht ontslagen op een moment dat ze los op kop stonden en Brijs hun plaats innam.Betreffende het laatste hoop ik dat ze Schaessens en Spaenhoven volgend seizoen aanwerven zijn dan einde verbintenis.Twee spelers die gemakkelijk zelfs in 1B zouden meekunnen vooral Schaessens waarom ze die indertijd bij de ratten hebben gedumpt mag Joost weten was één van de betere spelers op het kiel en overigens de kapitein!
Nee, neefje van
Spaenhoven, heeft op lisp gespeeld dacht ik
Nick Spaenhoven...
Voorlopig nog in hetzelfde bedje ziek: 1e helft overdonderd worden.
Zag wel ietsje minder de lange bal.
Zag wel ietsje minder de lange bal.
Zoals eerder gezegd, een (te) brave, sympathieke vent, maar een icoon...? Ook zijn vorige passage op het Lisp was een catastrofe hoor.Eric wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 8:06 amVolledig mee eens. Nu, 't is altijd wel leuk als iconen het goed doen, maar vroeg of laat gaat het nu eenmaal eens mis. Laat iconen maar gewoon komen in een rol als bv. T2. Ik hoop vanavond op een visitekaartje van ons nieuw duo.Lipser wrote: ↑Fri Nov 02, 2018 7:52 pmDenk dat Trost een beetje een te brave vent is en te weinig een winnaarstype. Om elke match te willen winnen, moet je af en toe een smeerlapke zijn en dat is Rene te weinig.
Ben blij dat ze niet terug voor een "icoon" hebben gekozen. Iconen moeten vooral icoon blijven en geen T1 worden.
Veel succes aan de nieuwe trainers!!
Zijn trainerscarrière is trouwens een aaneenschakeling van C-viertjes ! Compleet verkeerde keuze dus.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Trost
Jep! Jonge gast die bij Lierse destijds (imo) te weinig kansen heeft gekregen! Qua werkkracht en vinnigheid wat te vergelijken met Jonas Vinck, maar wat aanvallender ingesteld. Vinck - Spaenhoven zou op de rechterflank niet misstaan!