Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik verwacht vandaag of morgen toch nog een aankondiging. Hopelijk er ene boenk op voor de aboverkoop!
F30 wrote: ↑Wed Jun 03, 2020 9:58 amAh k wist ik zelfs niet maar hoe.kan iemand verantwoordelijk daarvoor zijn als Roel die heeft toch niks te zeggen op financieel vlak. Eerlijk gezegd geloof ik niet dat hij mee verantwoordelijk is voor faillissement
-
Amai El Ansri, dikken transfer. Vaak de beste man bij Thes en Geel.
Heel goede voetballer en heel goede transfer ! Maar we gaan ook scorend vermogen moeten hebben want dat is hij niet jammer genoeg.KLSK190630 wrote: ↑Thu Jun 04, 2020 8:03 pmAmai El Ansri, dikken transfer. Vaak de beste man bij Thes en Geel.
-
Ik blijf denken dat we dat met vermeiren hebben. Als hij genoeg aanvoer heeft en zich niet te pletter moet lopen.Carlke wrote: ↑Thu Jun 04, 2020 8:16 pmHeel goede voetballer en heel goede transfer ! Maar we gaan ook scorend vermogen moeten hebben want dat is hij niet jammer genoeg.KLSK190630 wrote: ↑Thu Jun 04, 2020 8:03 pmAmai El Ansri, dikken transfer. Vaak de beste man bij Thes en Geel.
Uitstekende transfer: kent de reeks, sterkhouder bij top 3 ploeg uit de eigen reeks en krikt het voetballend niveau serieus op.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Goede transfer nu nog een degelijke middenvelder en minstens één degelijke spits en ervaren linksachter en hopen dat het duo delorge en Youssef hun contract verlengt word dan is het huiswerk af en kan de strijd voor promotie worden aangegaan
-
Roel haalde tijdens de laatste 3 jaren alle inkomsten van de jeugd op.
Ipv dat die gelden terug kwamen naar de jeugd onder de vorm van bijvoorbeeld voldoende en kwalitatief materiaal zagen ze geen cent meer terug.
Dat ofwel bleef het geld plakken op het Lisp en daar uitgegeven ofwel blijf het geld plakken bij Roel wat hij perfect van zijn schoonvader kon leren.
- Justhomuch
Vergeet niet zijn er wel heel veel einde contract ze Ozzy, dus denk niet dat we dubbel bezet zijn verre van. Iemand overzicht van beschikbare spelers op moment ?