Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Iemand die iets over zijn kwaliteiten kan zeggen?Lierse Kempenzonen strikt doelman van THES Sport
Bernd Brughmans, de 33-jarige doelman van eerste amateurklasser THES, speelt komend seizoen bij Lierse Kempenzonen. De Brechtenaar tekende er donderdag een profcontract voor twee seizoenen.
Wel een beetje een ongelukkige timing vind ik.
Betrouwbaar sluitstuk voor onze reeks. Alleen inderdaad heel ongelukkig dat dit nu al naar buitenkomt. Het vertrouwen van Rausin zat al onder 0Flor wrote: ↑Fri Mar 06, 2020 7:55 amIemand die iets over zijn kwaliteiten kan zeggen?Lierse Kempenzonen strikt doelman van THES Sport
Bernd Brughmans, de 33-jarige doelman van eerste amateurklasser THES, speelt komend seizoen bij Lierse Kempenzonen. De Brechtenaar tekende er donderdag een profcontract voor twee seizoenen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Profcontract en wat als we toch moesten zakken ? Daar moet rausin mee om kunnen hé ! Maar ja is misschien einde contract ?Axassin wrote: ↑Fri Mar 06, 2020 9:14 amBetrouwbaar sluitstuk voor onze reeks. Alleen inderdaad heel ongelukkig dat dit nu al naar buitenkomt. Het vertrouwen van Rausin zat al onder 0Flor wrote: ↑Fri Mar 06, 2020 7:55 amIemand die iets over zijn kwaliteiten kan zeggen?Lierse Kempenzonen strikt doelman van THES Sport
-
Ik had voor een jongere keeper gegaan die we langer en hogerop ook konden gebruiken.
Club blijft prof, zelfs bij degradatie naar 2de amateur. Dat is door LVT zelf aan de supportersverantwoordelijken bevestigdCarlke wrote: ↑Fri Mar 06, 2020 4:28 pmProfcontract en wat als we toch moesten zakken ? Daar moet rausin mee om kunnen hé ! Maar ja is misschien einde contract ?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Bij Heist, maar dat was toen 2de klas, één van de zwakste keepers die ik ooit in de goal heb weten staan.Flor wrote: ↑Fri Mar 06, 2020 7:55 amIemand die iets over zijn kwaliteiten kan zeggen?Lierse Kempenzonen strikt doelman van THES Sport
Veel hangt ook af wie er voor je staat in verdediging hé kijk laatste 2 jaar doet hij het goed bij thess. En is eerste doelman, en toen ik zaterdag die reserve keeper zag. Keepen, dat toch geen kattenpis was vind ik dat knap van hem !Dabo wrote: ↑Sat Mar 07, 2020 12:08 pmBij Heist, maar dat was toen 2de klas, één van de zwakste keepers die ik ooit in de goal heb weten staan.Flor wrote: ↑Fri Mar 06, 2020 7:55 amIemand die iets over zijn kwaliteiten kan zeggen?Lierse Kempenzonen strikt doelman van THES Sport
-